Κεφάλαιο 4ο

130 12 1
                                    

Ariana's POV

Ariana's POV

Το πρωί ξύπνησα με ευχάριστη διάθεση θα μπορούσα να πω.Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.Άλλο ενα ρεκόρ στην λίστα μου.

Μα καλά τι θόρυβος είναι αυτός?

Κατέβηκα γρήγορα τα σκαλιά και παραλίγο να σκοντάψω και να πέσω να τσακιστώ απο την βιασύνη μου.

Μόλις κατέβηκα αντίκρισα καπνό και έβηξα δυνατά.Έτρεξα στην κουζίνα από όπου προερχότανε και είδα τον μπαμπά μου να παλεύει να κάνει πρωινό.

"Μπαμπά τι κάνεις εκεί θα μας σκοτώσεις"τον πείραξα.

"Νόμιζα πως θα μπορούσα να κάνω πρωινό"είπε με ενα ύφος απογοήτευσεις.

Γέλασα και πήγα να ανοίξω το παράθυρο για να βγει λίγο ο καπνός έξω απο το σπίτι.

"Τα νομίσματα μπένουν στην τράπεζα μπαμπά"το είπα παιχνιδιάρικα και τον αγκάλιασα.

"Δεν πειράζει θα σου μάθω εγω να μαγειρευεις.Τουλάχιστον να κάνεις μια προσπάθεια"του είπα και του έδωσα ένα φιλάκι σρο μάγουλο"πάω να ετοίμαστω γιατί αλλιώς θα αργησώ να πάω σχολείο"του είπα βιαστικά την ώρα που έτρεχα στις σκάλες για να πάω στο δωμάτιό μου.

"Τι να βάλω τωρα.Τι να βάλω"ψυθηριζα την ώρα που έψαχνα μέσα στην ντουλάπα μου.

"ΑΧΑΑΑ"είπα ενθουσιασμένη όταν κατέληξα στο τι θα βάλω.

Μία άσπρη μπλούζα που λέει πανω Bad Or Good και ένα τζιν μαύρο.Για να τελειοποιήσω το στυλ μου έβαλα τα άσπρα All Star μου και το μαύρινο το δερμάτινο.Έχει ψύχρα έξω.Η θερμοκρασία έπεσε πολύ απότομα αυτές τις μέρες.

Αφού πήρα την τσάντα μου,τα χρήματα και το κινητό μου κατέβηκα τα σκαλιά,χερέτισα τους γονείς μου και έφυγα.

Ήμουν στον δρόμο για το σχολείο όταν με την άκρη του ματιού μου είδα μια σκία πίσω από ένα δέντρο.Δεν έδωσα σημασία.Θα ήταν κάποιο ζώο που θα ήθελε να κρυφτεί.

Μόλις έφτασα στο σχολείο και πέρασα την πόρτα της εισόδου είδα κατευθείαν την Jade.

"Jade"φώναξα και μόλις γύρθσε την χερέτησα.

Αυτή μόλις με είδε έτρεξε και μου έδωσε μια αγκαλιά.

"Γιατί άργησες πάλι?"μου είπε και με κοίταξε.

"Είχαμε ένα τόσο δα μικρούλη ατυχηματάκι στο σπίτι"έδειξα με τα χερια μου το "τόσο δα" σαν να ήμουμα πέντε χρονών παιδάκι.

Bad Meets Evil (greek fanfic N.H)Where stories live. Discover now