Κεφάλαιο 5ο

159 12 3
                                    

Ariana's POV

Με κοίταξε με ένα δολοφονικό ύφος και μετά έτσι απλά έφυγε.

Τι ήθελα και πήγα?Ήξερα από την αρχή ότι αυτό ήταν πολύ κακή ιδέα αλλά εγώ παρ'όλα αυτά τον ακολούθησα γιατί το μυαλό μου δεν ήταν στο κεφάλι μου.

Τι θα κάνω τώρα?

Αυτή την απορία έχω από την ώρα που έκλεισα την πόρτα.

Καθόμουν εκεί στο πάτωμα με την πλάτη μου στην πόρτα και με δάκρυα στα μάτια έτοιμα να κυλήσουν στα μάγουλά μου.Από τον φόβο μου δεν μπορούσα να κουνηθώ.Μα αυτό που με απασχολούσε περισσότερο ειναι για πια κοπέλα μιλούσαν.

Τέλος πάντων αυτό δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.Αλλά για το τι μπορεί να μου κάνει αύριο στο σχολείο.

Μετά από αυτές τις σκέψεις σηκώθηκα από το πάτωμα και ανέβηκα τις σκάλες για το δωμάτιό μου.Πήρα καθαρές πιτζάμες και εσώρουχα και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο.Ένα καυτό ντουζ είναι ότι πρέπει για αυτή την περίπτωση.

Έβγαλα τα ρούχα μου και τα πέταξα κατευθείαν στα άπλυτα.Έπειτα ακολούθησαν και τα εσώρουχα.Άνοιξα την βρύση και περίμενα να έρθει η κατάλληλη θερμοκρασία για να μπώ.Ούτε πολύ ζεστό ούτε πολύ κρύο.Απλά το κατάλληλο για το σώμα μου.

Μόλις μπήκα στο μπάνιο αμέσως χαλάρωσαν οι μύες μου.Δεν είχα καταλάβει πως ήμουνα το σφυγμένη,μέχρι τώρα.

Πρώτα ξεκίνησα από το σώμα μου και το έκανα με άρωμα καρπούζι και στην συνέχεια ξυρίστηκα.Η περιποίηση είναι το παν για εμένα.Τέλος έκανα και τα μαλλιά μου με άρωμα καρπούζι και βγήκα απο την μπανιέρα.

Τύληξα μια πετσέτα γύρω από το σώμα μου και κοιτάχτηκα στον καθρεύτη.Δεν είμαι ούτε άσχημη ούτε όμορφη.Είμαι ένα κανονικό κορίτσι που πιστεύω δεν περνάει απαρατήριτο.Ανασήκωσα τους ώμους και ξεφύσηξα.

Τέλος πάντων....

Άφησα την πετσέτα να πέσει κάτω στα πόδια και φόρεσα γρήγορα τα εσώρουχά μου.Νομίζω ότι με παρακολουθούνε ακόμα και μέσα από τους τοίχους.

Έβαλα τις πιτζάμες μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι.Δεν είχα και πολύ όρεξη να διαβάσω για αύριο.

Έκλεισα τα μάτια μου για λίγο και δεν κατάλαβα πότε με πήρε ο ύπνος.

*****

Σηκώθηκα απότομα και έπιασα την καρδιά μου.Τι όνειρο ήταν παλι αυτό.Σκέφτηκα.Το μέτωπό είχε ήδη ένα στρώμα ιδρώτα.

Bad Meets Evil (greek fanfic N.H)Where stories live. Discover now