Το σχολείο είχε πλέον τελειώσει και πάλι καλά δηλαδή γιατί δεν άντεχα άλλο το βλέμμα του αγοριού στο απέναντι θρανίο.
Τώρα είμαι στο δρόμο για το σπίτι και φοράω ακουστικά ακούγοντας το αγαπημένο μου τραγούδι "I see fire" του Ed sheeran αλλά το ρεμίξ.Κατά κάποιο τρόπο μαρέσει πιο πολύ από το κανονικό.
Την ώρα που άκουγα τραγούδια σκεφτόμουν για ποιο λογό αυτό το παιδί,που δεν είχε καθόλου φίλους, ήταν τόσο σφιγμένος και το ύφος του για να σκοτώσει άνθρωπο.
Καμιά φορά τον πετύχενα να με κοιτάει με πολύ έντονο ύφος και να σφίγκει τα χέρια του σε γροθιές.Δεν μπορώ να καταλάβω και δεν μπορώ να θυμωθώ αν του έκανα κάτι που θα τον έκανε να με μισούσε.
Επίσεις φενότανε σαν να δυσκολευότανε να αναπνεύσει και έβαζε το χέρι του για να καλύψει την μύτη του από την "μυρωδιά".Εγώ προσωπικά δεν είχα μυρίσει τίποτα έντονο που θα με έκανε να κλείσω την μύτη ώστε να μην εισπνέω ότι "υπήρχε" μέσα στην αίθουσα.
Δεν ξέρω για ποιον λόγο συμπεριφέρεται τόσο παράξενα.Φένετε σαν να είναι πολύ σκοτεινός τύπος που με ελκύει για να τον εξερευνήσω.
Με όλες αυτές τις σκέψεις δεν κατάλαβα πότε έκανα τον δεκάλεπτο δρόμο από το σχολείο στο σπίτι.
Μόλις έφτασα στο σπίτι είχα πάλι αυτό το προαίσθημα ότι κάποιος με παρακολουθούσε,όπως και εχθές.Κοίταξε πάλι γύρω μου αλλά φυσικά τίποτα.Μπήκα γρήγορα στο σπίτι και έκλεισα την πόρτα πίσω μου γρήγορα.Όλα αυτά τα έκανα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο.Ρεκόρ!
Αφού καθόμουνα εκεί για περίπου πέντα λεπτά για να περάσω αυτό το μικρό σοκ.
Όταν είχα ηρεμήσει λίγο πήγα στο δωμάτιό μου για να αφήσω την τσάντα μου και τα πράγματα μου.Κατέβαινα τα σκαλιά όταν κατάλαβα ότι έχει πολύ ησυχία μέσα στο σπίτι.
"Μαμά?Μπαμπά?Nick?"φώναξα τους γονέις μου και τον μικρό μου αδερφό.Τίποτα δεν πήρα για απάντηση.Προφανώς θα είναι πάλι στην δουλειά.
Πήγα στην κούζινα για να κανω κάτι να φάω.Όταν πήγα να ανοίξω το ψυγείο είδα ότι η μαμά μου είχε αφήσει ένα σημείωμα.
"Ariana έχει στον φούρνο κουτόπουλο με πατάτες.Βάλτο να ζεσταθεί γιατί το μαγείρεψα το πρωί πρωτού φύγω για την δουλειά.Θα αργείσουμε σήμερα έχουμε πολύ κόσμο στο γραφείο.Ο Nick είναι στο σπίτι της θείας σου.Να προσέχεις-Μανούλα"
Οκ λοιπόν τότε είμαι στο σπίτι μόνο εγώ και οι σκέψεις μου.Πάλι καλά που έχω να φάω ένα καλό φαγητό.
Αφού τελείωσα με το μεσημεριανό μου πήγα στο δωμάτιο μου και άρχισα να κάνω τα μαθήματα για το σχολείο.Όχι ότι σκοτώνομαι στο διάβασμα αλλά τα πιο βασικά τα κάνω.Μόνο και μόνο για να δείξω στους καθηγητές ότι ασχολούμε λίγο στο σπίτι.
Όταν πλέον είχα τελειώσει όλες τις εργασίες μου ξάπλωσα για πέντε λέπτα στο κρεβάτι.Είχα πιαστεί τόση ώρα στην καρέκλα.
Πρωτού κλείσουν τα μάτια μου αποφάσισα να πάω να κάνω ένα μπάνιο για να χαλαρώσω από την κούραση σήμερα.
Πήγα στο μπάνιο και έβγαλα τα ρούχα μου.Τα πέταξα στο καλάθι για πλύσικο χωρίς δεύτερη σκέψη.Άνοιξα την βρύση και περίμενα μέχρι να έρθει η κατάλληλη θερμοκρασία για να μπω μέσα.
Μόλις τελείωσα το μπάνιο,έβαλα μια πετσέτα γύρω από το σώμα μου ενώ τα μαλλιά μου τα άφησα να στεγνώσουν από μόνα τους.
Πήγα ξανά στο δωμάτιο μου και επέλεξα σε ένα σετ μαύρα εσώρουχα.Έβαλα τις μπιτζάμες μου που αποτελούνται απο ένα σορτσάκι και μια φαρδιά μπλούζα.Μάζεψα τα μαλλία μου σε μια πρόχειρη κοτσίδα για να μην με ενοχλούν στον ύπνο μου και έπεσα στο κρεβάτι.Κατευθείαν ο ύπνος με περιεβάλλε και έπεσα σε ένα γλυκό λύθαργο.
****
Τοινάχτηκα από τον ύπνο μου.Μα τι όνειρο ήτανε πάλι αυτό?Πρωτού καν σκεφτώ τίποτα άλλο ,είδα μια φιγούρα να σκέκετε στο παράθυρο.Αυτά τα γαλάζια μάτια που με κυνηγούσαν όλη την ημέρα τώρα.είναι καρφωμένα πάνω μου.Γύρισα δίπλα στο κομοδίνο για να ανάψω το φως αλλά μόλις ξανά γύρισα προς το παράθυρο δεν υπήρχε κανείς.
Μα τι στο καλό.Πάλι το φαντάζομαι και αυτό.Κάτι δεν πάει καλά με αυτόν τον τύπο.Τι έχω πάθει από χθες και νιώθω συνέχεια να έχει κάποιος τα μάτια του καρφωμένα πάνω μου?
Ξανά ξάπλωσα στο κρεβάτι και έσβησα το φως.Κάθησα έτσι χωρίς να κουνηθώ για τουλάχιστον ένα τέταρτο μέχρι που να ηρέμησω.
Μετά τα μάτια μου άρχισαν να κλείνουν από μόνα τους,μέχρι που δεν μπορούσα να κρατήσω άλλο ανοιχτά και δέχτηκα με ευχαρίστηση τον ύπνο.
Πρωτού κοιμηθώ εντελώς μία ερώτηση διαπέρασε το μυαλό μου.
Τι μου συμβένει?
A/N:σορρυ αν αυτό το κεφάλαιο ήταν βαρέτο...θα γίνει καλύτερο αργότερα το υπόσχομαι.Έχω κάποιες ιδέες στο μυαλό μου.
Αν σας άρεσε?:
-Ψηφίστε
-Σχολιάστε και
-μοιράστε το και σε άλλα κορίτσια αν μπορείτε.
Λία xx
YOU ARE READING
Bad Meets Evil (greek fanfic N.H)
Hombres Lobo"Μην με ακολουθείς γιατί αλλιώς θα..θα"του μίλησα νευριασμένα αλλά χαμήλωσα την φωνή μου όταν κατάλαβα ότι δεν έχω να τον απειλήσω με κάτι. Με πλησιάζει με αργά βημάτα.Τον κοιτούσα επίμονα με ενα βλέμμα σαν να του λέω 'μην πλησιάζεις άλλο' άλλα φυσι...