Προχωρούσα στους διαδρόμους για αρκετή ώρα.
ΩΧ! Για αρκετή ώρα?
Εκείνη την στιγμή σήκωσα το κεφάλι μου και είδα ότι ήμουν σε έναν διάδρομο μακριά από την τάξη μου.Τι θα κάνω τώρα? Έχω αργήσει ήδη!
Τότε παρατήρησα πως όλοι έχουνε πάει στις τάξεις τους και είμαι μόνη μου σε έναν διάδρομο κάπως μουντό και σκοτεινό.Δεν το πήρα είδηση ότι είχα φτάσει εδώ χωρίς να το καταλάβω.Μάλλον ήμουν πολύ χαμένη στις σκέψεις μου.
Εκεί που είχα πανικοβληθεί ελάχιστα, άκουσα έναν ήχο...όχι! δύο, τρεις,τέσσερις ήχους! Για μισό λεπτό......
Αυτοί δεν είναι απλά ήχοι, αλλά βήματα! Και μάλιστα βαριά βήματα...που σημαίνει ότι αυτό είναι ανδρικό περπάτημα.
Γυρνάω απότομα το κεφάλι μου για να δω ποιος είναι αλλά ζαλίστηκα.Μάλλον δεν έπρεπε τόσο απότομα. Όταν επιτέλους συνήλθα από την ζάλη μου κοίταξα προς το μέρος αυτού του άνδρα.Μπορούσα μόνο να δω μια σκιά, ένα μαύρο πράγμα, αλλά μόνο από την στάση του σώματος κατάλαβα ποιος είναι!
Αυτό δεν θα είναι καθόλου καλό!!
Είδα ότι οι ώμοι του ανασηκώνονταν γρήγορα που σημαίνει ότι ανάπνεε γρήγορα που σημαίνει πως.....έχει πολλά νεύρα.
Μα τι του έχω κάνει? Τι θέλει από εμένα? Και γιατί είναι νευριασμένος μαζί μου?
Γούρλωσα τα μάτια μου όταν έβγαλε ένα δυνατό γρύλισμα και άρχισε να τρέχει προς το μέρος μου.Μα τι κάνει?
Γρύλισμα?
Τότε άρχισα να τρέχω και εγώ προσπαθώντας να μην με φτάσει. Γύρισα να δω πόσο περιθώριο έχουμε ανάμεσά μας αλλά είδα ότι δεν είναι πίσω μου. Περίεργο. Έκανε μπαμ ότι ήταν παράξενος και μυστήριος τύπος.
"Χμμμ εντάξει" σκέφτηκα και γύρισα για να φύγω αλλά χτύπησα έναν τοίχο η χαζή και ζαλίστηκα.Ενίωσα τον πόνο στον εγκέφαλό μου και άρχισα να πέφτω.
Περίμενα να χτυπήσω το πάτωμα αλλά κάτι με κράτησε ή πόσο μάλλον κάποιος!
Έσφιξε τα χέρια του γερά γύρω μου και ένιωσα αυτές τις παράξενες πεταλούδες μέσα μου.Αυτές τις πεταλούδες που έχω νιώσει στον ύπνο και στον ξύπνιο μου.
Κοιτούσα το στήθος του όταν ξαφνικά άκουσα την βαριά φωνή του που την στιγμή που την άκουσα ανατρίχιασα.Τι μου συμβαίνει?
"Κοίταξε με Ariana". Είχα ξεχάσει πόσο όμορφο ακούγεται το όνπμά μου όταν βγένει από τα χείλια του.
YOU ARE READING
Bad Meets Evil (greek fanfic N.H)
Hombres Lobo"Μην με ακολουθείς γιατί αλλιώς θα..θα"του μίλησα νευριασμένα αλλά χαμήλωσα την φωνή μου όταν κατάλαβα ότι δεν έχω να τον απειλήσω με κάτι. Με πλησιάζει με αργά βημάτα.Τον κοιτούσα επίμονα με ενα βλέμμα σαν να του λέω 'μην πλησιάζεις άλλο' άλλα φυσι...