Ariana's pov
Ένιωσα το κεφάλι μου να βουίζει και τα μάτια μου βαριά.
Που είμαι; Έστι είναι ο παράδεισος;
Αναρωτήθηκα.Μα δεν γίνεται αφού εμένα οι γονείς μου, μου είπαν όταν ήμουν μικρή πως στον παράδεισο έχει πεταλούδες και όμορφα ζωάκια.Μου είπαν πως ο παράδεισος είναι κυρίως η ομορφότερη σου σκέψη.Η δικιά μου η σκέψη ήταν να βρισκομαι σε μια ξαπλώστα στην παραλία της χαβάης.Οπότε γιατί βρίσκομαι εδώ;
Προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου αλλά αυτό που αντικρίζω είναι ένα απόλυτο μαύρο πράγμα.
Μάλλον πρέπει να αρχίσω να πανικοβάλομαι τώρα!
Δεν θυμάμαι τίποτα.Το μόνο που νιώθω είναι ο πόνος στο κεφάλι μου.Έκανα την κίνηση να πιάσω το κεφάλι μου με το χέρι μου για να δω τι έχει αλλά κατάλαβα πως κάτι με εμποδίζει.
Τι γίνεται;
Τότε συνειδητοποίησα πως και οι καρποί στα πόδια και στα χέρια μου πονάνε.Πως δεν το κατάλαβα πιο πριν;Είμαι δεμένη!!
Αυτό δεν είναι καλό.Δεν είναι καθόλου καλό!
Ωχ όχι....χθες στο άλσος δίπλα από το σχολείο.Ο Niall.Δεν είναι δυνατόν.Τώρα όλα μου φαίνονται λογικά.Ο πόνος στο κεφάλι μου και στα χέρια μου,ειδικά στο δεξί από το έντονο κράτημά του χθες.Δεν είναι δυνατόν να έκανε κάτι τέτοιο.Δεν μπορεί να μου το κάνει αυτό.Έχω οικογένεια,την κολλητή μου, το σκυλάκι μου που ήδη μου λείπει.
Τα μάτια μου, και μόνο στην σκέψη ότι με έχει απαγάγει και άφησα όλα τα όμορφα πράγματα της ζωή μου πίσω μου, δάκρισαν.
Όχι! Όχι δεν θα το αφήσω αυτό έτσι.!
Και τότε τσίριξα.Τσίριξα με όλη μου την δύναμη μέχρι να νιώσω πως η φωνή μου με εγκαταλείπει.
Αν κάποιος μένει εδώ γύρω σίγουρα θα άκουσε την τσιρίδα μου και θα έρθει να με σώσει.
Πέρασαν λίγα λεπτά απόλυτης ησυχίας, προσπαθώντας να ακούσω για κάποιον τυχόν ήχο.
Μόλις άρχισα να απογοητεύομαι, άκουσα κάτι βήματα.
Ναι αυτό είναι! Ήρθαν να με σώσουν!
Τα δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια μου, από την χαρά και την ελπίδα που έχω για να έρθει να με σώσει κάποιος απο αυτό το σκοτεινό και τρομακτικό μέρος.
Άκουσα έναν ήχο.Τι είναι αυτό; Κλειδιά; Παράξενο.Χαμένη στην σκέψη μου δεν είδα ότι μια πόρτα ήταν ανοιχτή.Έτσι εξηγήται ο ήχος.Προσπάθησα να σηκωθώ για να τρέξω προς την πόρτα αλλά μάταια! Ένα κλαψούρισμα έφυγε από το στόμα μου λόγο του πόνου που απλώθηκε στα χέρια μου και στα πόδια μου, όποτε έκατσα σιωπηλά στην θέση μου και περίμενα.
YOU ARE READING
Bad Meets Evil (greek fanfic N.H)
Manusia Serigala"Μην με ακολουθείς γιατί αλλιώς θα..θα"του μίλησα νευριασμένα αλλά χαμήλωσα την φωνή μου όταν κατάλαβα ότι δεν έχω να τον απειλήσω με κάτι. Με πλησιάζει με αργά βημάτα.Τον κοιτούσα επίμονα με ενα βλέμμα σαν να του λέω 'μην πλησιάζεις άλλο' άλλα φυσι...