Έτσι όπως είχα μείνει με το ερώτημα,σηκώθηκα από το κρέβατι,δεν είχα όρεξη καθόλου για σήμερα είχα ένα παράξενο προαίσθημα,δεν ξέρω τι σύμαινε αυτό.
Πήγα έπλεινα τα δόντια μου και στην συνέχεια χτένισα τα μαλλιά μου για να ξεφορτωθώ τους κόμπους που είχαν δημιουργηθεί από τον ύπνο.
Τι μπορεί να μου κάνει ένας τύπος σαν και αυτόν? Γνωρίζει και γνωρίζω πως πλέον ξέρω κάτι από την ζωή του,και αυτό φέρνει σε δύσκολη θέση την δίκια μου ζωή.Εδώ έχει ένα όπλο μαζί του.Δεν νομίζω να του είναι καθόλου δύσκολο να με σκοτώσει με ένα απλό κλικ της σκανδάλης.
Δεν είχα καταλάβει ότι είχα χαθεί στις σκέψεις μου,μέχρι που με φώναξε η μαμά να κάνω πιο γρήγορα για να μην αργήσω για το σχολείο.
Πήγα ξανά στο δωμάτιό μου και σκεφτόμουνα τι να βάλω σήμερα.Τελικά κατέληξα σε ένα σκούρο μπλε τζιν που είναι ψηλοκάβαλο και μια μπεζ κολλητη μπλούζα που τα μανίκια ήταν 3/4.Φόρεσα το μαύρο δερμάτινο μπουφάν μου και κατέβηκα τα σκαλιά για να φύγω.
"Ariana δεν θα φας κάτι?" με ρώτησε η μαμά από την κουζίνα.
"Όχι..δεν πείναω.Πρέπει να φύγω έχω αργήσει" τους είπα και έκλεισα γρήγορα την πόρτα για να μην μου κάνουν ερωτήσεις που δεν θέλω να απαντήσω.
Έκατσα στα σκαλοπάτια έξω από την πόρτα για να βάλω τα timberland μου.Τα αγαπώ,είναι ότι πρέπει για τον χειμώνα που έρχεται.
Καθώς προχωρούσα στον δρόμο και φορούσα τα ακουστικά μου,ένα αυτοκίνητο σταμάτησε δίπλα μου.Γύρισα για να δω πιος είναι και είδα πως ήταν ο... μα δε μπορεί..αυτός!!
Άρχισα να περπατάω πιο γρήγορα και ο Niall μου έκλεισε τον δρόμο.Βγήκε από το αυτοκίνητο και ήρθε προς το μέρος μου.Δεν μπορούσα να κουνηθώ,είχα παγώσει στην θέση μου.Ένα μέρος του μυαλού μου φώναζε να τρέξω και ένα άλλο μου έλεγε με ήρεμο τρόπο να κάτσω.Κάτι με έλκυε σε αυτόν και δεν ξέρω γιατί!!
"Μπες μέστο στο αυυοκίνητο τώρα!!" μου είπε και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος.
"Όχι!" είπα με θάρρος.Μα που το βρήκα?!
"Είπα τώρα.Δεν θα ξαναμιλήσω.Μπες μέσα αλλιώς.." είπε και με κοίταξε πιο επίμονα.Πόσο πιο τρομακτικός μπορεί να γίνει?
"Γιατί αλλιώς τι θα κάνεις?" Μα πια είμαι τέλος πάντων..δεν με αναγνωρίζω!!
Γέλασε ειρωνικά και χωρίς να το καταλάβω με είχε σηκώσει και με έβαλα στον ώμο του.
YOU ARE READING
Bad Meets Evil (greek fanfic N.H)
Werewolf"Μην με ακολουθείς γιατί αλλιώς θα..θα"του μίλησα νευριασμένα αλλά χαμήλωσα την φωνή μου όταν κατάλαβα ότι δεν έχω να τον απειλήσω με κάτι. Με πλησιάζει με αργά βημάτα.Τον κοιτούσα επίμονα με ενα βλέμμα σαν να του λέω 'μην πλησιάζεις άλλο' άλλα φυσι...