Ono sto je moje, moje je

678 21 5
                                    


Pored mene sedi Andrea.
Saram pogledom po krem ucionici dok mi piskav glas nastavnice koja umorno pokusava po ko zna koji put danas da ispredaje lekciju.
Saram neke nedefinisane geometrijske oblike na poledjini sveske.

A:Jesi li ti normalna?!
Prosikta n mene sto tise moze.
Zbunim se i skupim obrve

J:Na sta ciljas?
Nezainteresivano slegnem ramenima.

A:Decko je prvi put u skolia ti mu lupas samare?!
J:Kao prvo,prvi put je u skoli i daje sebi za pravo da stavi ruke na moje kukove,kao drugo,nisu bili samari nego samar.
Naglasim svaki deo recenice ne skidajuci pogled sa sveske te pridajem znacajm da me ovaj razgovor ne dotice.
A:Mnogo se ti pravis pametna.

Frknem pre nego sto zvoni i svi odahnu sto vise nece morati da slusaju pistanje i veselo krenu na odmor.
Kada se ovaj dosadan cas zavrsi izadjemo svi u skolsko dvoriste i sedamo na klupu.

Osmeh mi se rasiri facom kad vidim svog prezgodnog decka kako mi prilazi.Seda pored mene i privlaci me u krilo te moje ruke automatski lete na njegov vrat dok se bunim nesto oko golicanja.

R:Dolores opet bijes ljud po skoli?
Kaze izmedju dva poljupca na mom vratu zbog cega se migoljim u njegovom krilu.

J:Nije opet,nego drugi put.
Prvi put sam udarila Ines jer je muvala Relju,ono sto je moje,moje je.

R:Dolores koliko puta trebam da ti ponovim?Sa mo kon tro la.
Razdvajao je rec na slogove kako bi joj pridao vecu znacaj.

J:Cak i kad neko spusta ruke na moje kukove?
Podignem prkosno obrvu i nakrivim glavu na jednu stranu dok cekam njegovu reakciju.
Skocio kao da ga je neko uboo iglom te ja spadnem na klupu sa njegovog krila.
R:Molim?!

Besno kaze dok mu se grudi pomeraju ubrzano a misici napinju.
J:Viktor.
A:Prilazi nam.
Pokaze glavom na pojavu koja se krece ka nama.

Primetim decka sa izrazitim misicima i istetiranim kljucem na ruci kako nam prilazi i vec sledeceg momenta staje ispred nas.
J:Sta hoces?
Drsko odbrusim dok pridrzavam Relji da ga ne sravni sa zemljom.
V:Opasni smo.Ovde nisam zbog tebe nego zbog njega.
Skupim obrve kada pruzi ruku Relji.

V:Viktor,drago mi je.
R:Relja,delim zadovoljstvo.
Sarkasticno kaze dok odbija njegovu ruku.

R: Slusaj me sada dobro.
Zabode prst u njegove grudi dok provlaci reci kroz stisnute zube.
R: Jos jednom joj pridji i slomicu te tako da ce te nedelju dana skupljati po dvoristu. Sahranucu te u kutiji za sibice.
V: Polako covece. Necemo valjda zbog ribe da se svadjamo.
Namigne mi i smekerski odseta na klupi gde sedi njegova ekipa.

Kada se nastava zavrsi Relja me otprati do kuce i pozdravim se sa njim jer ceo vikend nece biti tu.
Ide na Zlatibor sa fudbalerima.
J:Nedostajaces mi.
Popnem se na prste kako bih ostavila jos jedan poljubac na njegovim mekim usnama.
R:To su samo dva dana.
Sklanja pramenove moje zelene kose sa lica.
J:Meni zvuce kao vecnost.
Nasmejemo se mom izlivu patetike.
Poljubim ga i pozelim srecan put.

Udjem u kucu.
J:Stigla sam.
Promrmljam i pozurim ka sobi jer mrzim ona pitanja kako je bilo u skoli i to glumnjenje dobrih roditelja.
O:Vecera ti ne ja stolu!
Vikne kada se ja popnem na drugi sprat gde s nalazi moja soba.

Bacim se na krevet i uzmem telefon da pregledam drustvene mreze i ostalo.
Na instagramu vidim Viktorevu sliku sa Ines.Jao Boze,u kakva ce ta sranja da je uvuce taj decko ni ne sluti.
Telefon mi zavibrira i pogledam poruku.Sa nepoznatog broja?....
Xxx:Izadji na terasu.
Nesigurno ostavim telefon.
Da,imam terasu koj je povezana s mojom sobom.
Da li da izadjem?
Sta ako me rokne neki snajperista?
Ili neko baci mrezu na mene i kidnapuje me?
Uh...Malo sam paranojicna?Malo vise..
Otvorim vrata od terase i zapljusne me hladan septembarski vazduh.
J:Mozes ti to Dolores.
Izadjem na terasu a ispod nje zateknem Viktora kako stoji sa rukama u dzepovima i cupka sa noge na nogu.

.
Hej ljudi!
Evo mene opet sa vama!
Nadam se da vam se dopada ovaj deo i da cemo stici bar do 30 pregleda do kraja nedelje!

Hej ljudi!Evo mene opet sa vama!Nadam se da vam se dopada ovaj deo i da cemo stici bar do 30 pregleda do kraja nedelje!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Double gameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz