'Viktore?!'
Decko istoimenog imena stoji ispod moje terase .'Sta radis tu?!'
Kazem sa dozom frustracije dok masem rukama.
Nervozno se osvrcem oko sebe i molim Boga da ga neko nije video
Na licu mu se odaje nula emocija i to me malo zbuni.'Sta hoces?'
Kazem tise i dok moja kolena ne prestaju da podrhtavaju i primaju iglice od hladnog septembarskog vazduha.'Pusti me da udjem.'
Pokaze rukom na vrata.
'Nema sanse!'
Ironicno coknem kao da me je pitao da se udam za njega.'Dolores.'
Zarezi na mene i to mi utera stah u kosti.Ipak je on musko,jaci od mene. Mozda je to upravo razlog zbog kog ne bi trebalo da ga pustim.'Otkljucana su vrata.Molim te budi tih mama i tata spavaju.'
Nestane mi iz vidika i udje u kucu.Majko mila sta sam sad uradila.
Ostanem par trenutaka na terasi buljeci na mestu na kom je do sada stajao.
Okrenem se i sudarim se s cvrstim grudima.
Zelim da kriknem od pomesanog straha i iznenadjenja ali mi njegova ruka zavrsi preko usana.
'Kako si se stvorio tu?!'
Uspaniceno stavim ruku na srce kako bih smirila puls.'Nogama?'
Ironicno se nasmeje dok seta po mojoj sobi i podize i zagleda sta god mu padne pod ruku.'Sta hoces Viktore?'
Pratim ga u stopu kao da se plasim da bi nesto mogao da ukrade ili polomi.
Legne na moj krevet i podlakti se.'Ines?'
Kaze to vise kao pitanje i podigne jednu obrvu.
'Nije tu.Znaci mozes da ides.'
Otvorim mu vrata od sobe i pokazem rukom ka lila hodniku sa tapetama i zutim svetlom koje sam mrzela.'Pff sto zuriti?Tu si i ti.'
Ironicno mi se nasmeje.
Nisam ni primetila kada je u nekoliko koraka za svega nekoliko seknudni izbrisao razdaljinu medju nama.'Jos jednom reci nesto tako i necu odgovarati za svoje postupke!'
Mahala sam mu prstom ispred lica besna.'Lupices mi samar?'
Podigne obrvu i zakaci jedan pramen moje zelene kose iza uveta.'Devojcice,uhvatila si me na iznenadjenje,ovaj put ti to nece proci.'
Mrzela sam to sto je bio jebeno upravu. Sada nema iznenadjenja.
'Idi,molim te.'
Molecivo ga pogledam.Viktor (p.o.v.)
Dopada mi se taj divlji karakter.
Karakter zmije otrovnice.
Zelene oci,taman ten,divlja devojka.'Sta baljezgas ti?!'
Zbunjeno me pogleda.
Onda sam shvatio da sam to rekao na glas...'Devojka koja je zauzeta!'
Krene da mase rukama po vazduhu te se nasmejem kao da ne sve ovo zabavlja.'Devojcice,u mom recniku ne postoji rec 'zauzet'.Znas kako kazu,'svee sto je zauzeto moze biti oduzeto'.
Klepnem rukama i poklonim se.'A znas kako ja kazem?!'Ti si jedan umisljeni paranojik!'.
Vikala je vidno iznervirana.Ne znam da li je vise nerviralo to sto sam se ja smejao ili sto nije mogla da izadje na kraj sa mnom.
'A zasto si me onda pustila u sobu?'
'Zar sam imala izbora?!'
Doza histerije u njenom glasu bila je neprevazidjena.'Kao da je bitno samo izadji,idi kuci,ne znama me,sami napusti moju sobu!
Pokaze mi prstom ka vratima.
'Polakoo devojcice.'
Nasmejem se dok razgledam neke njene figurice i svece na stolu.'Ne zovi me tako isto smo godiste!'
'Da,smo sto se ti ponasas kao da imas 12 a ne 16.'
Podignem neku figuricu plavog andjela i zagledam ga dok mi ne dosadi.Pridjem joj i stavim ruku na obraz.
Primetim kako joj oci dobijaju neku topliju notu.
Topliju notu?Zajebao sam se.
Jebena kujica mi je opet zavalila samarcinu.
Obraz mi je vibrirao a zasiguran sam u njena ruka.
Slepio bih je uz zid sada,ali nemam obicaj da bijem devojke.Dolores(p.o.v.)
Sranje!
Nisam trebala ovo da uradim!Ali sam je to trazio!
Oci su mu potamnele,a misici napregli. Duboko i glasno je disao dok se drzao za jarko crveni obraz dok je moja ruka vibrirala.'Ovo ti nije trebalo!'
Snazno me uhvati za ruku sto me natera da zacvilim.'Viktore!'
Istrgnem ruku i protrljam clanak.
Sta se Ines svidja kod njega?!
Bolesni manijak je napustio moju sobu i ostavio me u potpunom strahu.
Priblizim se terasi i zapazim ga kako ulazi u kola i cuje se naglo pokretanje auta i gubi mi se iz vida.
Lezem i prekrivam se jorganom i pokusavam da shvatim sta se upravo desilo.
.....
Budim se i prvo sto mi odvlaci panju jeste moj modar clanak na ruci. Sranje.
Uzimam neke narukvice i prikrivam podlive.
U nos mi se uvlaci miris pecenih jaja i slanine.Mmm,bar sam dobro zapocela jutro.
Silazim u kuhinju i sedam za sto. Jedina dobra stvar kod moje mame je kuhinja. Sve ostalo je cisto sranje.'Dobro jutro dusice. Kada doruckujes molim te operi sudove ja moram da idem sada na neki saatanak.'
Da, sastanak....
Nasmejana mi postavlja tanjir pun jaj i slanine.'Pojedi to i u sobu.'
Izignorisem njegovu pijanu opasku i nastavim sa jelom.Ines dolazi i seda za sto.
'Jutro.'
Izignorsem je i nastavim da jedem jaja i tost.!Al' smo nadrkani.'
Aludira na mene koja mrljavim po tanjiru.Kada mama ode na 'sastanak'a tata po jos jedan konjak,odlučna da iznesem ono što se juče desilo priđem joj i pročisti grlo kako bih govorila.
'Imala si posetu sinoć.'
Promuklo i besno kazem.'Stvarno?'
Podigne jednu obrvu zacudjeni.
'Viktor je bio ovde.'
Nasmeje se.
'Znam,posetila sam ga nakon toga.
Imala je perverzan osmeh na licu.
Kaze dok trpa jos jedan zalogaj u usta.''Fuj.'
Promrljmam dok sipam sebi sok od narandze u stakkenu casu koja je verovarno od bake posto mama u ovu kucu nikad nista nije donela.
Nije je bilo briga za moj komentar.
'Ines taj decko ce te uvuci u probleme.'
Pogledam je, dobro mozda zabrinuto.'Je l'sad u modi?'
'Sta?'
Namrsim se ne znajucu o cemu prica.
'Pa da se bude brizna sestra?'
'Ne,nego ako upadnes u sranje ja cu biti kriva kao i po obicaju.'
Iznervirano ustane i uzme svoju torbu pre nego sto ista progovori.
'Idem do grada.'Zakljucam vrata od kuce i vratim se jelu.
Kada vratim film u nazad, svahtim da sam uvek ja bila kriva.
I kada je Ines izgubila nevinost dosta ranije,kada je pusila,pila.
Uvek je tu bila ona recenica 'Ti si joj sestra,trebas da se brines o njoj!'
Ima isto godina koliko i ja!
Nju su previse razmazili. Uvek je bila ona omiljena.'Gde je otisla?'
Pogledam u svog ocuha koji seda za sto sa flasom viskija i casom.
'U grad.'
'Je l' te to tatica naucio da pricas sa punim ustima?'
Progutam zalogaj i pokusavam sto brze da pojedem samo da bih sto pre otisla.'A mamica te uci da sledis njen posao i budes obicna kurvetina.'
Zagrcnem se sa zalogajem i zalijem ga sa sokom da lakse klizi.
'Ja to ne radim.'
Kazem kada dodjem do vazduha.
.
Hejj ljudi evo mene opet!
Pa kako vam se dopada prica za sada?😸
1500 reci, malo li je?
Ako neko ne zna, pisem i na insta @ljubavni_tragac 😸
YOU ARE READING
Double game
Teen FictionDolores, naizgled obicna tinejdzerka bori se sa ocem alkoholicarem i majkom koja joj ne posvecuje dovoljno paznje. Njen zivot se menja kada u njega useta plakovosi Viktor koji po svim kriterijumima odgovara 'bad boy' imidzu. Tu zapocinje njihova dvo...