Ovo jos nije gotovo

444 16 4
                                    


Dolores (p.o.v.)
Udjem sa Reljom u skolu i tada ono skidanje od strane necijeg pogleda prestaje i moja kolena preastanu da klecaju.

Kada se zavrsi ova dosadna i frustrirajuca nastava sacekam Andreu da se vratimo zajedno.Eno je.Osmeh mi pada sa lica kada vidim kako pritrcava vidno uzrujana.
''Andrea?'
'Kreci,pricacu ti sve uz put.'
Klimnem glavom i krenemo.Kada zadjemo iza coska dam joj znam glavom da razveze jezik sto i uradi iste sekunde.

'Kloni se Viktrora sto dalje mozes!'
Pogledam je sa skupljenim obrvama.
'Andrea on je samo jedan od onih koji koriste devojke,nista posebno.'
'Varas se Dolores!Varas se!On....'
Za trenutkak zacutu kao da se plasi bilo sta da izgovori.
'Izgovori Andrea!'
Kazem ljutito.

'On je mafijas!
Kaze nakon cega vidim malu dozu oklaksanja na njenom lcu kada napokon izgovori to.Ostanem u cudu.Milslila sam da se drogira,pusi,pije,vozi motore ali ovo...
'Mafijas?'
Kazem zbunjeno.
'Dolores on je placen da ubija znacajne ljude po gradu.'

To objasnjava sve.
I njegove izsrtanke,i modrice,i onoliku sumu novca za jednog osamnaestogodisnjaka.

-Flashback-
Nervozno sedim u policijskoj stanici i drzim pertle,kais i maramu u rukama.Kada odes u policiju oni ti skinu sve o sta mozes da se obesis.Mozda zvuci smesno,ali to je meni i bila prva misao kada sam cula sta je moja sestra uradila.
Cujem odzvanjanje stikli o pod i ugledam svoju mamu kako mi pritrcavba i tatu kako stoji na salteru i nervozno razgovara sa policajcem.
Tada je tata jos bio ziv a mama se niije prodavala..
'Mama!'
Viknem i pritrcim joj u zagrjaj.
'Ines...'
'Nacice je ne brini se.'
Kaze i ako znam da ni sama ne veruje u to dok mi suza suzu sustize,Mislim da sam to vece proplakala za sve ono sto nisam plakala u zivotu.Sta ako joj se nesto desilo?Sta ako sada lezi negde u lokvi krvi?Sta ako je sada vezana za neko drvo?Na samu pomisao na to da je mozda nikada necu videti prodje me neka jeza i kolena mi zaklecaju te zavrsim na hladnim plocicama.Nista se od toga ne bi desilo da sam je zaustavila...
-End of Flashback-
'Zamislila si se.'
Odmahnem glavom.
'Hvala ti sto si mi rekla... Vidimo se sutra.'
Zagrlim je i zaputim se ka kuci kamenom stazicom koju sam napravila sa tatom kao mala.

Cujem viku u dnevnoj sobi i shvatim da je Ines dosla.Bio bi red da sidjem dole.Pridjem stepenicama i tanem.Posmatram situaciju od gore i cekam pravi momenat da ja nastupim na scenu.
Da, rekla sam mami za Ines.
'O cemu vi govorite?!'
Vikala je i mahala rukama.
'ovu vezu mi necete unistiti!Necete me razdvojiti od Viktora makar pobegla!'
'Dok si pod mojim krovom neces tako razgovarati sa mnom!'
'E pa onda necu biti pod tvojim krovom!'
Iznervirano mahne rukom i zastane kad me uggleda na stepenicama.Pritrci mi i pre nego sto ode u sobu prosikta na mene.
'Zar si toliko ljubomorna?!Zar stvarno ne mozes da podneses da se svet ne vrti oko tebe?!'

Uzme jedan ranac u koji je nagurala neke majice i izletela iz kuce bez obzira na mamine molbe da ostane i njene pridike kako je napolju noc i hladno je.
OStala sam ukopana u mestu.Ona je njega stvarno volela?Ali on bi nju povredio.On a jos i ne zna da se on i meni nabacivao.Sjebala sam se.Svakako nije ispalo onako kako je tebalo.

Prvo,sto je sada jos u vecoj opasnosti jer ne napolju noc,a setati po Beogradu u pet ujutru i nije najpametnija odluka,drugo sto me sada jos vise mrzi.
Od one veceri ne razgovaramo mnogo,ali sada imam neki predosecaj sda necemo razgovarati ikkada vise.Eventualno ako me opsuje u prolazu.

Zazvoni mi telefon.
Nepoznat broj?Cudno.
Kada odlucim da se javim udaljim se malo od dnevne sobe i nesigurno izgovorim jedno "Halo?".
'Park,za deset minuta da si tamo.'
Muski promukao glas izgovori pre nego sto spusti slusalicu ni ne sacekajuci moj odgovor.Sta je sad ovo koji k?!
Uzmem jaknu i zaputim se ka vratima.
'Gde ti mislis da si posla?!'
'Idem da nadjem Ines!'
'Zvala sam policiju,ostajes kuci!
J:Samo me gledaj.'

Izadjem iz kuce ne obracajuci paznju na mamino pridikovanje iza ledja.
Uhh,ajmo Dolores.
Dok koracam ka parku sagledam situaciju.
Prvo,sestra mi je pobegla od kuce po drugi put a ni prvi put se nije bas najbolje zavrsilo sudeci da smo je nasli nadrogiranu,Drugo,neko sa nepoznatog broja me je pozvaop i ja sad idem da se nadjem sa njim u parku.Zastanem kada shvatim da bi taj neko mogao i da me kidnapuje,ubije,siluje.Sta ja radim ovo?
Taj glas mi je previse poznat.
I naravno,moja jebena radoznalost pobedjuje.Kada dodjem do parka u kom smo se dogovorili da se nadjemo bacim pogled na sat.Deset minuta je proslo,nepoznati gospodin kasni.
Kada cujem suskanje lisca iza sebe
hitro se okrenem.

Dva okeasko plava oka svetle u mraku i skup muski parfem mi udara u nosnice.
'Viktore?!'
'Glavom i bradom.'
U ocima sam mu videla bes,mada dovoljni su mi bili njegovi napeti misici.

Ulicne lampe su osvetljavale desnu stranu njegovog lica tako da je leva strana bila u senci,to me je plasilo.
Za trenutak se stvorio ispred mene.
'A sad ces da najebes zbog svega.'
Kaze sa nekom dozom besa i sarkasticnosti u glasu.
'Zbog cega?'
'Oh,znas ti to dobro.'
'Zbog toga sto sam spasila svoju sestru od ulaza u pomracinu?'
Skupi obrve a okeansko plave oci se gube i postaju crne.
'Ili zbog toga sto sam te otkucala muriji?'
Ne znam otkud mi hrabrosti da kazem tako nesto,ubrzo se pokajem zbog poslednje recenice.
Hvata me za clanak ruke toliko da imam osecaj kako mi je smrskao svaku koscicu.
'Sta si uradila?!'
Blago receno,urlao je na mene!
Park se orio od njegovog dubokog glasa.
Pogleda u moju ruku koja je pocela da plavi na mestu gde je bila njegova rukao i kao da ga nesto opece p ruci je ispusti i izbezumljeno me pogleda.
V:Ovo jos nije gotovo!

Bas kad sam pomislila kako mi iz ove situacije nema spasa i kako sam zamislila svoje roditelje dok im policija govori kako su me pronasli u nekom jarku i kako izjavljuju saucesce,on ze okrece i izgovara poslednju recenicu kroz sapat i gubi se u magli.
Padam na kolena svesna toga sta mi se upravo desilo.
.
.
Pa kako vam se dopada?😸

Double gameTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon