Besno je gledao u mene.
'Mislis da ne znam da si sinoc primila musteriju?'
Namrstim se.'Ne, ja stvarno..'
Ne dozvoli mi da zavrsim recenicu vec povuce stonjak i sve se prospe po podu u glasnu lomljavu.'Droljo mala!'
Kleknem kako bih pokupila staklice i keramiku sa poda, ali njegova saka zavrsi na mom vratu i snazno me cimne ka gore.Toliko jako da sam kriknula od bola.
'Svidja ti se to?! Volis agresivno?!'Baci me nazad tako da padnem svega nekoliko centimetara od polomljenog tanjira, no to ne spreci staklice da se zabiju u moju kozu.
Krene da otkopcava slic i cucne do mene.Sledece sto sam osetila je odvratan i jak bol u medjunozju i jedino sto sam tada mogla da uradim je bilo da uzmem taj deo tanjira i opalim ga po temenu.
Tako je i bilo.
Pao je preko mene i dalje u meni te sam se hitro izmigoljila i odpuzala do zida.
Medjunozje mi je pulsiralo i krvarilo kao i ruke i noge.
Osetila sam staklice kao se lome u meni.Tresla sam se kao nikada do sada.
Usne su mi podrhtavale i nije mi padalo nista na pamet.Otisla sam u sobu i zakljucala se i molila Boga da su vrata dovoljno cvrsta i da ne moze da ih provali.
Sela sam na stolicu ispred stola sa ogledalom i pogledala u svoju krvavu facu umazanu maskarom.
Staklici su se sijali po mojim rukama.
Nisam bila svesna sta se desilo.
Pincetom sam izvadila komadice stakla i obrisala sam krv sa sebe vlaznim maramicama zato sto nisam smela da izadjem iz sobe do kupatila...Cula sam ga i znam da se osvestio, ali nije se penjao na sprat.
...
Glava me je ubijala.
Ines misli da sam depresivna i da sam raskinula sa Reljom a mama pokusava da bude majka prvi put posle 16 godina, ali je ocajna.Prisla je i naslonila svoje usne na moje celo.
M:Pa ti goris!
Ciknula je i otrcala iz sobe verovatno u potrazi za toplomerom.I evo je sa toplomerom i nekim lekovima.
Postavila mi je toplomer i otisla da skuva caj.Izvadim ga i pogledam na njega.
'Koliko?'
'Zabrinuto' upita.
'39,7'
'Dolores.'
Kaze umilim glasom i sedne pored mene.'Hoces da zovem doktora?'
Kaze u pauzi izmedju duvanja u caj da bi se brze ohladio.
Dzaba se trudi, u njen caj kasiku da stavis na cetnar uspravno bi stajala koliko je jak.'Ne. Procice.'
'Dobro.Obavesticu tvoju razrednu da neces doci u skolu.'
Odmahnem glavom nesposobna da odmah progovorim.'Ne. Rekla sam da mi nije nista.'
Moj promukli glas mi para usi i prosto se gadim sama sebe.
Kada je pokunjeno napustila sobu imala sam osecaj kao da su mi kapci od celika i od lekova sami se se zatvarali.Oblacim uske farmerke, belu majicu i uzimam teksas jaknu.
Nadam se da se nista ne primecuje na mom licu posto sam pokusaka da prikrijem korektorom sto sam vise mogla.
Obuvam patike i uzimam torbu.Jedina svetla tacka u mom zivotu se upravo kretala prema meni.
'Tako si mi nedostajao!'
'I ti meni lepotice.'
Promrmlja dok me grli.Relja je bukvalno pored Andree jedina osoba za koju mogu da kazem da bih dala zivot.
Odvojimo se i sednemo na klupu.
Tacnije ja sednem Relji u krilo.'Cuo sam da si se razbolela.Poslao sam Viktor da te obidje.'
'Nije svratio, ali svakako nije nista strasno.'
Itekako jeste...'Sto se tice toga, vi se ne druzite bas mnogo?'
Nadam se da ce reci 'ne'.
Molim te Boze da kaze 'ne'!'Zapravo, decko je skroz okej.Druzimo se poprilicno.'
Taj manipulator jedan! Gad!
'Eno ga!Viktore!'
Dozove ga pre nego sto stignem da progovorim.
'Sranje...'
Prosapucem za sebe.Gledam ga kako gipko hoda i seda pored nas dok mahinalno vadi paklu i upaljac i pali jednu.
'Neces valjda?'
Podignem jednu orbvu dok mi se dim cigarete provlaci kroz nos.
'Sto da ne?'
Kaze i povuce jos jedan dim dok cupka levom nogom u mestu.
'Mozda zato sto smo u skoli?A ti imas 16?'
Masem rukama oko glave kako bih oterala dim.
'Pusim i kad nisam u skoli i kad nisam imao 16 tako da ne vidim problem.''Ajmo Relja.'
Ustanem sa njegovog krila i mahnem rukom ka ulazu u skolu.
Setim se da ispod jakne imam kratke rukave te brzo povucem rukav koji je spao na ramenu.'Relja devojka ti nesto neraspolozena?'
Zvanicno prezirem ovog decka.
'Idem ja, zvonilo je.'
.
Helouu!
Pa kako vam se svidja?😸
VOCÊ ESTÁ LENDO
Double game
Ficção AdolescenteDolores, naizgled obicna tinejdzerka bori se sa ocem alkoholicarem i majkom koja joj ne posvecuje dovoljno paznje. Njen zivot se menja kada u njega useta plakovosi Viktor koji po svim kriterijumima odgovara 'bad boy' imidzu. Tu zapocinje njihova dvo...