Stanem ispred ormana i razgledam svoje stvari.Sva moja garderoba je previse nekako,um kako bih to rekla...Pristojna?Sve su neke duge haljine i farmerke.Sada se osecam drugacije.Imam potrebu da budem malo...Provokativnija?
Odem do INesine sobe i zateknem je kako cita neki casopis.'Elou.'
Nesto promrlja dok lista stranice.
'Treba mi neka garderoba.'
Podigne pogled i pogle da me bukvalno sokirano.
'Sto?Nemas dovoljno svoje ili..?'
'Ma imam nego znas...Idem sa drustvom do kluba pa bih da se obucem malo...'
'Provokativnije?'
Klimnem glavom.
Pojavi joj se veliki osmeh na licu.
'Smesti se,odavde ja preuzimam.''Ines trazla sam samo neku garderobu ne sminku i frizuru.'
'Samo se ti opusti.'Nakon pola sata sredjivanja pogledam se u ogledalo.
Na sebi imam nesto jacu sminku i vatreni crveni karmin.Obucena sam u usku crvenu haljinu koja doseze do pola butina a na nogama imam crne stikle.Moji zeleni uvojci se spustaju preko mojih ledja.
'Ovo nisam ja.'
'Nekad moras malo da das sebi oduska i da budes neko ko nisi.'
'Nekad bas umes da me nerviras ali te ipak volim.'
Nasmeje se.
'Ajde,zakasnices.'Zagrlim je i izadjem iz kuce.
Relja u uskoj beloj kosulji stoji naslonjen na crni auto i sa nekim divljenjem i sokom me gleda.
'Jesam ja to omasio neku kucu ili..?'
'Kako bih to trebalo da shvatim?'
'Izgledas drugacije.'Vec sat vremena smo u ovom klubu.
Andrea je negde u guzvi a nemam blage veze gde je Relja.
Toplo mi je.Ne znam da li to uzrok alkohola koji struji mojim venama ili neceg drugog.
Mislim da sam previse popila.
Muka mi je.Stavim ruku na usta i otrcim do zenskog kupatila.
Otvaram vrata i sudarim se sa cvrstim muskim ledjima.Podignem pogled i zateknem ono sto u zivotu nisam mislila da cu videti.
Devojka kako sedi na lavabou sa nogama obgrljenim oko decka.
Mog decka!
'Relja...?'Krene da kaze nesto,ali ga prekinem samarem.
'Nemoj da mi kazes da ovo nije ono sto mislim da jeste!Jer da,jeste!'Istrcim iz kupatila.
Ne,ako mislite da cu sada da dramim,patetisem i lijem suze varate se!Inati cu se!
Odem do sanka i narucim,duplu votku.
'Polako devojcice.'
'Tek se zagrevam.'
Kazem dok ga odmeravam.
Na sebi ima crne pantalone i usku belu kosulju ciji su gornji dugmici otkopcani.
'I meni isto.'
'I ti meni nesto kazes.'
Frknem pre ne go sto srucim na eks vodku u sebe.
Osetim je kako mi gori u stomaku i stresem se na to.
'Mene alkohol ne obuzme kao tebe.'
J:Ko kaze da mene obuzme?
'Oci ti se cakle od alkohola.'
Kaze i skloni pramen sa mog lica i zakaci ga iza uveta.'Jos jednom to uradi i odsecicu ti ruku!'
Relja,hm.
Sta kazete da malo zakuvamo ovu epizodu?
'Kreci.'
Pokaze rukom ka vratima.'Objasnicu ti sve u kolima.'
'Komican si decko.Nemam vise ni jedan razlog da krenem sa tobom.'
Pogledam u Viktora.
'Odve mi bas odgovara.'
Uhvatim ga za ruku.Prvo me zbunjeno pogleda a onda privuce u svoje krilo.
'Dolores ne radi to.'
Kaze dok pokusava da bude smiren ali iz iskustva znam da bi polomio sve u klubu.
'A sta to?'
'Inatis se.'
'Vracam milo za drago.'
Kazem kada ustanem iz Viktorevog krila i povucem ga za ruku.'Idemo.'
Obratim se Viktoru cija ruka odmara na mojoj butini.
'Gde?'
'Kod tebe naravno.'Nasmejem se.Dok prolazimo pored Relje nesto dosapne Viktoru ali ne cujem sta tacno.
Viktor (p.o.v.)
Sta se upravo deilo?
Mmm,sto da ne.Meni ne smeta.Dok prolazimo pored Relje dosapne mi nesto u fazonu 'Platices mi za ovo' na sta se samo nasmejem i izadjem iz kluba.Posmatram je kako se tetura pijana do taksija u toj zanosnoj crvenoj haljini koja docarava njene atributa.Kada udje u taksi pridjem taksisti.
'Vozi je u Julija Gagarina 15a.'
'Ne ides samnom?
'Mislim da je najbolje da sada odes kuci.'Ohoo,necu da te kresnem sad pa posle da pricas kako sam te iskoristio jer si bila pijana.Zelim da budes p[otpuno trezna i svesna svega sto cu da ti uradim.Da vristis moje ime.
Perverzni osmeh mi se pojavi na licu.Platim taksisti i taksi se izgubi negde u magli.
.
.
Posle toliko vremena....
YOU ARE READING
Double game
Teen FictionDolores, naizgled obicna tinejdzerka bori se sa ocem alkoholicarem i majkom koja joj ne posvecuje dovoljno paznje. Njen zivot se menja kada u njega useta plakovosi Viktor koji po svim kriterijumima odgovara 'bad boy' imidzu. Tu zapocinje njihova dvo...