-Daria, Scumpo, dar aşa stau circumstanţele...
-Te-am mai rugat să nu-mi mai spui Daria, mamă. Eu sunt Darry, şi nu, nu pot accepta să mă mut pe aşa mult la mătuşa.
-Dar de ce?
-Mamă, nu am nimic personal cu Matuşa, dar să mă mut pe aşa mult timp? Asta e inadmesibil!
-Ce-i cu cearta asta? Întreabă tata intrînd în sufragerie.
-Mama mă trimite la Mătuşa pe un an. De ce tocmai pe atît?
-Ah, de asta. Păi, eu şi mama am stabilit că dacă tu te muţi la Mătuşa pe un an, noi îţi cumpărăm maşina aia care o vrei aşa mult.
-Tată, sunt gata să fac orice pentru Ferrari F430 dar nu şi să mă mut în Tennesse. Nu pot schimba Portland-ul cu Tennesse.
-Te rog, fă-o pentru mine. Îmi spune tata puţin trist, ceea ce m-a facut să mă mai gîndesc.
Am mers la etaj şi mi-am făcut bagajele după care am coborît în sufragerie.
Eram destul de sigură de la începutul conversaţiei că mama și tata mă vor convinge să o fac. Dacă sincer, eu aș vrea să merg la Mătușa, dar nu chiar pe atîta timp. Mereu
-Sunt gata.
-Poftim. Spune tata aruncîndu-mi cheile de la maşina mea nouă. Am analizat maşina și am urcat înăuntru. Tata îmi căra bagajele și le pune în portbagaj.
-Pfiu.. Scumpo, ce ai în genţile astea?
-Chestii.. Spun și ridic indiferentă umerii.
După ce mi-am luat rămas bun de la părinţi, am pornit motorul, şi am plecat spre aeroport. Personalul a pus maşina mea în avionul personal al mamei, apoi am urcat şi eu.
*Peste cîteva ore*
În sfîşit am ajuns şi eu la mătuşa, sau mai bine spus la Mătuşe. Am parcat maşina în faţa casei şi am intrat în casă.
-Mătuşăă. Ţip eu de la intrare.
În secunda a doua, toate femeile nebune au apărut în hol. Mda, nu am spus că în casa aceasta trăiesc 5 Femei absedate de distracţie? Mdaa.. asta e. Mi-am lăsat geaca în cuier şi amîntins mîinele urmate de o îmbrăţişare uriaşă din partea celor 5 mătuşe.
-Ce bine e că ai venit. Spune Mătuşa Lauren.
-Mdaa, nu prea am vrut dar tata...
-Ţi-a cumpărat maşina aia. Mă întrerupe unchiul Tony. I-am sărit în braţe după care am intrat în sufragerie.
Am stat şi am povestit cu Matuşile apoi am ieşit în oraş să mă primblu puţin. Ziua a fost destul de ok în mare parte.
CITEȘTI
Capturată de Trecut✓
Teen FictionCe se întîmplă cînd tu nu cunoşti trecutul părinţilor tăi şi dintr-o greşeală mică de a ta, ajungi să ai cea mai oribilă viaţă? Dar totul se schimbă, odată ce află totul în cele mai mici amănunte. Acesta e al doilea Volum a cărţii "The Bad Girl" şi...