Capitolul 2

218 15 3
                                    

Astăzi e una din zilele alea posomorîte, care din zori doar picură cîte puţin. M-am trezit cu o poftă imensă de viaţă, şi totul îmi trecuse imediat ce am văzut vremea de afară. Am tras înapoi draperiile şi am coborît în sufragerie unde erau deja toţi ăştea mai mari. I-am salutat, mi-am făcut popcorn şi am urcat în cameră unde am pus un film.

Imediat ce începuse, pe uşă a intrat Alice şi Adam.

-Ce faci? Mă întreabă Alice aruncîndu-se ambii pe pat, lîngă mine.

-Nimic neobişnuit.

-Mdaa, cum să nu. Hai, dă drumul la film. Îmi spune Adam calm.

Adam:Fiul lui Farkle & Deea. Brunet cu ochi caprui, O fire dură şi indiferentă. 19 ani.

Dau drumul şi imediat intră pe uşa şi alţi nebuni. Kyra, Roby şi Will. S-au trîntit şi ei pe patul meu fiindcă încăpem.

-Fără noi? Întreabă Roby obosit.

Roby:Fiul lui Lewis şi Mya. Brunet, ochi căprui, Bine lucrat. Un fel de Bad Boy după care mor toate fetele. 18 ani

Am vrut să dau play la film, dar am fost întrerupţi de mătuşa Cristy.

-Copiii, eu merg în oraş cu ceilalţi. Să fiţi cuminţi.

-Simt că asta nu e tot. Adaugă Kyra.

Kyra:17 ani. O fire dură şi indiferentă. Cînd vine vorba de familie, ea e prima. Fiica lui Oscar şi Lauren.

După cîteva minute de aşteptat, a intrat unchiul Tony în cameră.

-Aww, ce drăguţ, ca pe vremuri. Spune de la uşă.

-Haide mă, mişcăţi fundul ăsta sexi în maşină. Strigă Mătuşa Cristy.

-Îţi place, ha? Întreabă plecînd

-Nebuni. Comentează William chicotind scurt.

William:Fiul Luca şi Sam. E o fire prietenoasă şi zîmbăreaţă. 18 ani.

Am dat play la film, şi pînă la mijlocul filmului, am adormit toţi.

*Peste cîteva ore*

M-am trezit din cauza că cineva sforăia la urechea mea mai ceva ca trenul. Si ghici ce, acel Cineva era Nesimţitul de Adam. I-am dat cu o pernă în cap şi am mers în Baie (Nu mai spun pentru ce, că ştiţi voi, Duş, machiaj şi chestii). Am rămas în aceeaşi perechi de pantaloni scurţi şi tricou. Am căutat în toată bucătăria ceva de mîncare, pînă am găsit nişte Cartofi în cuptor. Am mîncat repede şi am mers în cameră să mă culc fiindcă nu mai puteam de somn. M-am culcat pe pat, fiindcă pe tot patul dormea doar Roby care încerca din răsputeri să o dea pe Kyra jos alpturi de ceilalţi care căzuseră deja dar, ea era chiar şi în somn încăpăţînată. M-am culcat şi am dormit destul de mult.. Cred.

*A doua Zi*

M-am trezit şi m-am pregătit deoarece azi e.. tobele vă rog,  prima zi de şcoală. Ce nasol. Cînd am fost gata, am coborît la parter, unde numai Alice nu era gata. Fata asta trebuie să se pregătească 10 ore. Serios!? Am urcat toţi în maşini şi am plecat spre şcoală. Intrînd în curtea şcolii, toate privirile erau aşintite pe mine, cred. Adică tipa nouă are cea mai nouă maşină ieşită pe piaţă. Aş spune şi eu...

Cînd am ieşit toţi în parcare, Gaşca au luat-o toţi în direcţii opuse, fiecare la prietenii săi, eu rămînînd surprinsă. Credeam că dacă acasă sunt împreună, atunci şi la şcoală nu se despart. Se vede că m-am înşelat.

-Mda, s-au despărţit acum un an. Îmi spune o tipă care ca prin magie a apărut lîngă mine. Sunt Eliz.

-Darry. Încîntată. Dar ce s-a întîmplat?

-Se spune că asta e o boală a şcolii. Aici timp de un an, te schimbi mai mult decît te poţi achimba în viaţa ta. Nimeni nu a mai întîlnit aşa boli.

-Mdaa,ce să spun.

Am mers la Directoare unde mi-am luat cărţile şi am mers la oră. Ceea ce e bine, e că cunosc şcoala asta la perfecţie fiindcă mai veneam pe aici cu verişorii. Am intrat în clasă şi am observat că învăţ cu Roby şi Will, ceea ce e mai bine. M-am aşezat în ultima bancă şi am aşteptat să se sune. Cînd profa a venit, a făcut prezentările, m-am prezentat şi eu apoi ea a început ora, eu nefiind atentă. Simt că cineva mă atige cu degetul, m-am întors văzînd un băiat frumos. I-am luat foiţa, şi am citit ce scria pe ea.

"Bună, sunt Eliz. Mergi la cantină cu mine, după ora următoare?" Mă întorc spre ea, şi i-am zîmbit.

"Păi, ce să spun... cred că voi accepta"  Îi întorc foiţa prin tip şi după o minută, ea mi-o întoarce.

"Auzi, ai grijă de tine că tipii ăia doi din faţă, doar pe tine te privesc." M-am uitat înainte observîndvorbeşte despre cei doi verişori, eu rîzînd încet la afirmaţia aia.

"E în regulă, nu mi-e frică de Bau-Bau. :))))))"

Ea a rîs la fraza asta apoi a fost atent la oră în continuare, eu uitîndu-mă pe pereţi, pînă nu primesc un mesaj pe telefon de la Will

"Ce crezi că faci cu Michaly?"

"Vorbeam, de ce?"

"Să nu te văd că te apropii de el, e destul de pericul pentru tine"

"Păi, dacă voi m-aşi lăsat 'Tipa cea nouă' singură, eu ce să fac? Am nevoie de prieteni."

"Credeam că vei sta cu fetele."

"Şi ele credeau că stau cu voi,în fine, lasămă că decid singură ce am să fac."

"Fat-o, te omor!"

"Periculos al naibii. Îţi mai aminteşti cum încercai să omori musca aia din camera ta, şi ca rezultat, tu ai rămas cu mîna ruptă, vînătăi şi zgîrieturi pe corp şi buza spartă iar musca a fugit pe fereastră?."

"Nu mă subestima, pisi."

"Mai lasă-mă"

După cîteva minute s-a sunat eu vrînd să es cît mai repede însă nu cred că îmi va merge.

-Unde pleci? Mă întreabă Will ţinîndu-mă de mînă.

-Cred că în curte. De ce?

-Ai grijă ce faci, să nu te văd cu ăla.

-M-ai creşti, scumpule. Nu-ţi stă în puteri să mă opreşti. Mi-am tras mîna din strînsoarea lui şi am mers în curtea şcolii. M-am aşezat pe o bancă. În jurul meu toţi şoşoteau chestii despre mine că m-a văzut în clasă vorbind cu Will. Şi cine-i el? Papa de la Roma?

*După ore*

Acum am terminat orele şi am decis să merg acasă cu Michaly ( tipul prin care îmi trimiteam mesaje cu Eliz) fiindcă i s-au spart cauciucurile la maşina Kyrei şi a luat-o pe a mea, spunînd că mă va lua ea, cînd termin orele, dar am terminat mai devreme.

Am urcat în maşina lui şi am pornit. Nuştiu de ce, dar a luat-o în partea opusă,eu speriindu-mă puţin.

-Auzi, nu ăsta-i drumul spre casa mea.

-Tacă-ţi gura, Jigodie! Îmi răspunde dur.

-----------------------------

Buuun, am vrut să încep acţiunea cît de repede posibil. Sper să vă placă.

Capturată de Trecut✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum