Capitolul 15

61 4 0
                                    

-Nuștiu cum o faci, dar doar povestește. James, mă dezamăgești total cu toate chestiile care le faci în ultimul timp. Fumezi, servești, te-ai drogat, și te neglijezi. Acest comportament este inadmisibil, înțelegi? Încerc să îi țin predică, dar nu prea pot.

-Darry, sunt pierdut. Nuștiu ce să mai fac, cum să mai realizez. Am dat de belele și să le rezolv, nu e greu ci e imposibil. Să mor eu.

-Mă, tu poți spune ce s-a întâmplat? Știi că mereu îți sunt alături, indiferent de fază sau temă, fii sigur că o să te ajut.

-Bine, uite care-i faza. Am făcut niște afaceri cu niște tipi cam ilegali și acum sunt în niște datorii mari. Dacă mă găsesc, sunt mort.

-Ce ai spus? Tu ești prost, frate? Cum sa intri in afaceri ilegale? Uite, o să încerc să te ajut să rezolvi asta doar dacă îmi promiți că nu mai faci asta.

-Bine, pur și simplu știu că ai legături externe și eram sigur că mă vei ajuta. Eram în isterică mare, nu aveam altă cale decât asta.

-Ok, dar promite-mi că nu mai faci asta.

-Bine, promit.

************

-Un telefon și se rezolvă. Ne asigură Andy.

După ce a sunat, a venit la noi puțin cam trist.

-Care-i faza?

-Greu de rezolvat, dar nu imposibil.

Am pufnit obosiți după care am plecat spre pista unde îl putem găsi pe Cody, dar nu era aici așa că am plecat la sediu. Acolo ne-am întîlnit cu el și cu Dylan.

Ei au mai dat telefoane, dar totuși nu au găsit o soluție. Spuneau că tipii ăia, sunt de mii de ori mai puternici decât ei, dar o să găsim o soluție.

*****************

-Ești pregătită pentru o seară minunată, domnița mea? Mă întreabă Cody zîmbind timid.

-Sigur, dragă. Spun rîzînd după care am ieșit pe ușă.

Am mers la un restaurant super-mișto și am comandat spaghete, după am urcat în mașină și am mers în oraș. Eram pe plajă, la malul mării, privind valurile izbindu-se puternic de sol. La asfințit, el se puse în genunchi in fața mea.

-Dragă Darry, de cînd te-am văzut pentru prima oară am simțit că ești deosibită, de la prima cursă am început să te plac. Te plac foarte mult și practic încep să te iubesc. Nu știu cum va fi viața mea fara tine, dar știu cum e cu tine. Viața e perfectă, are sens și mă bucur de fiecare clipa în care îmi ești alături. Vrei sa fii iubita mea?

-Ești magic, și mă bucur că te-am intilnit. Eu chiar aș vrea să fiu iubita ta, deci răspunsul e.. Da.

Auzind răspunsul, Cody m-a îmbrățișat puternic ridicîndu-mai în aer. După citeva cercuri, m-a lăsat jos și m-a sărutat.

Nu pot sa cred că acum el e Iubitul meu. Am avut diferiți iubiți, și cîntăreți și Actori, dar de cînd am venit aici, eu mi-am pierdut încrederea în sine și nu credeam că un bad Boy se poate îndrăgosti în mine. Asta e ceva superb.

Am continuat să stăm îmbrățișați încă puțin apoi el m-a condus acasă. După un sărut la ușă, eu am intrat în apartament și eram șocată să o văd pe Hope să îmi sară în față intrebîndu-mă cum a fost.

-Ce faci aici?

-Am venit să aflu cum a fost. Povestește.

-Pleacă. Spun serioasă, ea privindu-mă amuzată apoi s-a îndreptat spre sufragerie unde s-a așezat pe canapea.

-Nu, nu plec fiindcă în câteva minute trebuie să vină gașca.

-De ce?

-Doar așa, de plictiseală.

*************

De câteva ore stăm pe canapeaua din sufrageria mea și vorbim la teme diferite. Mă bucură faptul că ei nu au adus vorba despre întâlnirea mea cu Chad.

-Darry, cum te-a lăsat unchiu în acest oraș fără ei? Întreabă James.

-Eu m-au trimis, dacă sincer, eu nu doream să stau în acest oraș așa mult.

-De ce? E așa rău? Se preface supărată, Hope.

-Nu, doar că nu pot. Acolo e casa mea, chiar dacă am stat aici citeva luni, sunt gata să mă întorc acasă chiar și acum.

-Stop, și ție cum ți-au permis ai tăi, la învățat așa departe? O întreabă Kyra pe Hope.

-Păi, nu mi-au permis.

-Atunci cum..

-Am fugit de acasă. Eu nu am putut permite ca visul meu să se spulbere din cauza că părinții se îngrijorează. Spuneau că nu voi putea învăța la două profiluri odată, dar le-am demonstrat că eu pot. Spune serioasă, noi ramînîng surprinși de fapta făcută.

-Noi nu știam că ai fugit, de ce nu ai spus?

-De ce? Ca să vă dau așa exemplu? Nu vreau ca Kyra sau Alice să eie așa exemplu de la mine..

-Și, cum te-ai descurcat acolo, singură?

-Cam greu dar m-am ridicat. Bursa nu îmi ajungea aproape de nimic și am fost nevoită să mă angajez. Dimineața învățăm la o universitate, seara la alta, iar noaptea lucram ca să mă pot întreține. Acum totul e în trecut, sunt bine.

-Mda, a fost greu dar mă bucur că ai trecut peste.

Ding-Dong))

Soneria de la ușă de făcu auzită. Am privit ceasul ce indică o oră destul de tîrzie ceea ce mă face să mă încrunt. Am deschis ușa văzîndu-l pe James Bătut și plin de sânge. M-am speriat și am închis repede ușa pe afară ca să nu îl vadă ceilalți.

-Oh, Doamne, ce ai pățit?

-Mafia. A spus asta după care și-a pierdut cunoștința. Am bătut la ușa vecinului și el ma ajutat să îl duc în apartamentul său.

-Ce i s-a întâmplat? Întreabă isteric.

-E puțin bătut, va fi ok. Doar adu Trusa medicală și sună la salvare.

Bob a făcut întocmai cum i-am spus și în timp ce eu îi prelucram rănile, salvarea ajunse. Pe el îl duse la spital iar eu m-am întors în apartament și am luat-o pe Hope în bucătărie să vorbim.

-James e la spital. Și nu cred că ar fi cazul să îi speriem pe toți înainte de timp ci să mergem doar noi.

Ea a încuviințat și după ce le-a spus că suntem chemate la sediu, am fugit la mașina care ne-a dus pînă la Spital.

De 4 ore, El e în sala aia de operații și nu îmi spunea nimeni nimic. Simțeam că mă i-a cu leșin, dar într-un sfârșit a ieșit doctorul să ne anunțe.

-James are nevoie urgent de un transplant de rinichi și a pierdut mult sânge. E în stare gravă și dacă nu îl operăm acum, cred că va fi prea tîrziu.

Capturată de Trecut✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum