p.o.v Amelia
Met een zucht stap ik in mijn auto.
Eindelijk klaar met werken, en nu snel door naar een afspraak om een huis te gaan bekijken.
Laten we hopen dat het dit keer een goede afloop heeft...
Ik ben al meer dan 3 maanden bezig met het vinden van een eigen huis, en steeds is het niet wat ik verwacht of weer te duur. Is het zo moeilijk om je eigen huis te vinden?!
Na een tijdje rijden reed ik Leeds binnen.
Het is niet in de buurt van Londen, waar ik met mijn ouders woon, maar ik kan toch niet mijn hele leven bij mijn ouders blijven wonen natuurlijk.
Als ik bij het huis aan kom, gaat m'n telefoon af.
'Hii, Amelia here.' zeg ik.
'Hii baby, how are you ? Ik mis je !' De vrolijke stem van mijn vriendje vrolijkt me meteen op.
'Ik mis jou ook Ni! Ga nu weer een huis bekijken, dus kan niet lang praten, sorry.' zeg ik als ik de autosleutel uit het slot haal.
'Is goed darling, bel maar als je thuis bent! love you loads! ' antwoord Niall voor hij de verbinding verbreekt.
Ik glimlach als mijn lockscreen verschijnt, het is die ene foto die Louis van mij en Niall gemaakt heeft op het strand vorige week.
Niall staat in het water en draagt me bridal style, als hij me een kus op mijn lippen geeft.
Het is mijn lievelingsfoto, ik kan er wel uren naar kijken.
Die dag op het strand was heel erg gezellig met de jongens en hun vriendinnen, ik vind het zo geweldig als we dit soort dingen met z'n allen doen.
Niall en ik zijn al 3 jaar samen.
Toen ik hem voor het eerst zag op m'n werk, kende ik hem nog niet eens.
Ik had wel gehoord van One Direction, maar ik wist niet echt wie ze waren.
Toen werkte ik als serveerster in het hotel waar ik nu nog werk, en ik moest hun bestellingen opnemen.
Niall knipoogde de hele tijd naar me als ik terug bij hun tafel stond , waarvan ik steeds meer van ging blozen.
Even later toen ik ze de rekening bracht, stopte Niall me een papiertje in mijn hand en drukte daarna een kus op mijn hand voordat hij en de jongens weggingen.
Thuisgekomen liet ik dit aan m'n zussen zien ,en die lieten me meteen een sms sturen, waarop Niall meteen smste dat hij wilde afspreken met mij, en de rest kan je wel uitpuzzelen.
Na 5 weken van daten, vroeg hij me verkering tijdens een etentje bij het strand,en natuurlijk zei ik meteen ja!
Dat was dus 3 jaar geleden, en ik ben nog altijd even gelukkig als toen.
Ik schrik op uit mijn gedachten als mijn telefoon afgaat.
Het is een smsje van mijn jongere zusje Zoë.
'Hii Amey, wanneer ben je thuis? Marit en ik hebben je hulp nodig met ons project voor school! Succes met het huis bekijken, xx Zowie '
Ik lach zachtjes, die gekke Zoë toch!
Zij en Marit zijn een look-a-like tweeling, ze zijn altijd heel close en allebei zo gek als een deur. Maar dat hebben ze van hun grote zus natuurlijk, want zo ben ik ook.
Bij ons thuis ben ik de oudste dochter van 5. Ik ben 21, dan komen Zoё en Marit , die 19 jaar oud zijn, en als laatste komen mijn jongste tweelingzusjes Verena en Amber, wie net 17 zijn geworden.
JE LEEST
Living A Lie
FanfictionIn dit boek maak je kennis met Amelia Clark. Amelia is een normaal 22 jarig meisje, dat een rustig leventje leid. School, verschillende baantjes, op zoek naar een eigen huisje, en haar lieve vriendje die voor haar klaar staat, wat er ook maar gebeur...