p.o.v Amelia
Wat is hier aan de hand, Dina , die een ernstig gesprek met mij wil voeren ?
Dit is nog nooit gebeurd!
Zonder dat ik het door heb, begin ik nerveus op het hoesje van mijn telefoon tikken, en probeer te bedenken wat er aan de hand zou kunnen zijn.
'Amelia luister, je weet dat ik je heel graag mag, en dat je hier altijd je verhaal mag komen doen als er iets is. ' Begint Dina, en ik kijk haar met angstige ogen aan.
'Maar er is via de media heel veel negativiteit bij ons binnen gekomen de laatste weken. Wil je weten waarom ?' vraagt ze , en kijkt me bezorgd aan.
'J-ja o-o-okee.' stotter ik.
Damn ,ik stotter nooit, alleen als ik bang en nerveus ben.
'Ik vind het een heel mooi gebaar, dat Niall jou je ring gegeven heeft, maar we kregen heel veel berichten binnen over dat jullie opeens gaan verloven.
En ook van de week kreeg ik een ander bericht dat jij die ring van een andere jongen hebt gekregen, en wat foto's van jou en die jongen, waar jullie heel close op staan.
Voor de media is dit allemaal goede nieuwswaarde , want hier verdienen ze veel mee .
Maar wij niet.
Door jou, komen wij in een negatief beeld.
Jij wordt hier gezien als de slechte persoon, de media denkt dat je 2 vriendjes hebt, dat je Niall bedriegt.
Dit kan niet Amelia .
Dit alles is slechte reclame voor de jongens ! Dit kunnen ze niet hebben nu! ' Bij elke zin verheft Dina haar stem, steeds wordt ze bozer.
'Maar we gaan niet verloven! Deze ring heeft een andere betekenis ! Waarom maakt iedereen zich zo druk om iets wat Niall me gegeven heeft ! ' zeg ik, een beetje geirriteerd.
'Amelia, dat is wat wij weten ! Maar iedereen denkt dat je vreemd gaat, met die jongen ! Dat beeld creёer je !' antwoord Dina.
'Dus ,wat verwacht je nou eigenlijk van me ?' vraag ik sarcastisch.
' Doe die ring af ! En laat Niall met rust!' Roept Dina boos.
' Dat kan je me niet vragen, hoe durf je Dina ! Ik bedrieg Niall niet, er is geen andere jongen! Niall is de enige voor mij, ik hou van hem, en hij houdt van mij ! Je kan me niet dwingen Dina.' gil ik terug, woedend lopen de tranen over mijn wangen.
'Jij weet niet half wat ik allemaal kan laten gebeuren meisje. Zorg maar dat je doet wat ik zeg.. Anders wordt je mooie leventje iets minder mooi.' antwoord Dina boos, maar toch heel kalm , waardoor ik heel bang word.
'Ik, euh, ik moet gaan.' zeg ik , en met trillende handen van boosheid sta ik op.
'We houden je in de gaten Amelia. Denk aan wat ik gezegd heb..' zegt Dina als ik bij de deur sta.
Ik kijk nog een keer achter me, recht in haar ogen, en draai dan mijn gezicht weg, voordat ik haar kantoor uitloop , en de deur kei hard dicht zwaai achter me.
Zelf schrik ik van de harde klap, en zie dan Naomi-Leigh me geniepig aan kijken.
'Dag Amelia, fijne dag nog.' zegt ze gemeen.
Even wil ik iets zeggen, maar ik haal mijn schouders op en loop naar de lift, terwijl ik Naomi-Leigh hoor giechelen.
Ze wilde altijd al Niall weg bij me hebben, en nu heeft ze geluk dat ik ook nog eens gedwongen wordt.
In de lift, is het moeilijk om mijn tranen te stoppen.
JE LEEST
Living A Lie
FanficIn dit boek maak je kennis met Amelia Clark. Amelia is een normaal 22 jarig meisje, dat een rustig leventje leid. School, verschillende baantjes, op zoek naar een eigen huisje, en haar lieve vriendje die voor haar klaar staat, wat er ook maar gebeur...