P.o.v Amelia
Na een tijdje ziek geweest te zijn, voel ik me een stukje beter.
Het was wel leuk om weer eventjes thuis te wonen, dat je ouders weer even voor je zorgen en dat je constant weer bij je zusjes bent, maar ik was blij dat ik eindelijk weer in mijn eigen huisje was.
Het overgeven is helaas niet opgehouden, wat ik ontzettend raar vind.
Ook heb ik geen griep meer, dus dan zou je denken dat het helemaal over is.
Maar nee, en ik snap er helemaal niks meer van op den duur.
In de tussentijd ben ik nog wel met Brett , Yennah en hun ouders meegeweest naar het vliegveld om afscheid te nemen van Yennah, die vond dat ze nu echt weer terug naar Australie moest om weer te gaan werken.
Ze vond het wel heel erg, en zeker omdat ik nog niet helemaal beter was op dat moment, ( nu nog steeds dus niet) maar ik had gezegd dat als er iets was, dat ik of Brett het haar meteen zouden laten weten.
Toen kon ze met een gerust hart afscheid nemen, en het was natuurlijk wel weer moeilijk om haar weer weg te zien gaan, maar ik weet nu dat ze altijd nog terug kan komen.
En Niall?
Hmm..
Daar heb ik al heel lang niks meer van gehoord.
Elke avond huil ik mezelf in slaap, omdat ik hem zo mis, en hij me waarschijnlijk niet meer wil spreken.
Hij weet niet eens dat ik ziek ben geweest, en hij weet waarschijnlijk ook niet wat er echt gebeurd is , toen die dag in het winkelcentrum.
Wat zou ik hem graag uitleggen wat er gebeurd is, en hoop ik dat hij niet boos op me is, door wat Dina me opgelegd heeft.
Om mezelf niet depressief te maken, heb ik de notificaties voor zijn twitter, instagram en zijn whatsappjes uitgezet.
Die van de anderen heb ik wel aan laten staan, want als er wat gebeurd, weet ik wel wat er aan de hand is, en hoef ik me niet zo zorgen te maken.
Wat ik dus wel doe eigenlijk..
Sommigen zeiden altijd tegen me, toen ik kleiner was (A/N: Okee, mensen die me in real kennen, niet lachen hierom nu :p (want ik ben best wel klein voor een 17 jarige), en veel jonger ook, echte liefde overwint alles.
Dat leek me best wel grote onzin eigenlijk toen, maar nu geloof ik er toch wel in.
Teminste, ik hoop dat het echt zo is.
Is de relatie tussen Niall en mij sterk genoeg om deze grote roddel te overwinnen?
Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel van iemand gehouden als van Niall..
Als iemand het heeft over de ware vinden, is Niall mijn ware liefde.
Het klinkt best zoetsappig enzow, maar ik meen het echt.
Als hij normaal gezien op tour is , doet het me ontzettend pijn als hij weg is.
Maar nu door dit alles wat er gebeurd is, voel ik me diep ongelukkig.
En net op het moment dat je denkt dat er niks nog erger kan, voel ik me opeens weer niet goed, en voor ik het weet hang ik weer boven de wc-pot over te geven.
'Ik ben dit zo beu onderhand..' mompel ik als de ik wc door trek.
Snel kruip ik onder de dekens in mijn warme bed, en pak mijn lievelingsboek weer van mijn nachtkastje.
Oh, en dan heb ik je een ding nog niet verteld..
De laatste tijd krijg ik best wel vaak berichtjes van Liam of van Zayn.
JE LEEST
Living A Lie
FanfictionIn dit boek maak je kennis met Amelia Clark. Amelia is een normaal 22 jarig meisje, dat een rustig leventje leid. School, verschillende baantjes, op zoek naar een eigen huisje, en haar lieve vriendje die voor haar klaar staat, wat er ook maar gebeur...