p.o.v Amelia
Met een diepe zucht open ik mijn ogen en kijk op m'n telefoon.
Na het bericht op what'sapp van Niall, heb ik niks meer van mezelf laten weten.
Het doet zoveel pijn, ik wil zijn stem elke dag kunnen horen, zijn lieve gezicht, met zijn felblauwe ogen kunnen zien , en zijn aanstekelijke luide lach weer kunnen horen .
Ik mis Niall zo erg, zo erg als nu heb ik hem nog nooit gemist.
Het komt allemaal door Dina, het voelt net of ze elke stap die ik buiten mijn huis zet kan zien wat ik doe.
Het is best eng, ik weet zeker dat ze mensen van Modest de straat op stuurt om mij in de gaten te houden.
Creepy he ?
En ik ben er nu ook achter gekomen wie die jongen zou zijn waarmee Dina beweerd dat ik vreemd ga met hem.
Het zou mijn ex Jason zijn.
We gingen 4 jaar geleden uit elkaar, omdat hij me sloeg en me pijn deed, en alleen maar als jongens nog maar naar me keken, kreeg ik de wind van voren als we later alleen waren.
Yennah en Brett wisten dat er iets niet goed was, en toen ze de blauwe plekken op mijn armen en benen zagen, lieten ze me het uitmaken met Jason.
Ik hield niet meer van hem, alleen in het begin van onze relatie, tot hij me zo ging behandelen .
Na een paar maanden na onze breakup ontmoette ik Niall ,en na een half jaar van vrienden zijn, vroeg hij me verkering.
Ik heb Niall uiteindelijk ook verteld over hoe Jason me behandelde, en nadat ik klaar was met het vertellen daarvan ,kuste hij me lang en trok mijn lichaam dicht tegen hem aan.
Daarna zei hij dat hij me altijd zou beschermen, wat er ook zou gebeuren.
Er stromen tranen over mijn wangen als ik weer denk aan mijn allerliefste Niall..
Waarom moet ik hem zo voorliegen, waarom gunnen sommige mensen me nou niet het geluk wat ik altijd al wilde!?
Opeens klinkt er een klop op mijn slaapkamer deur, en dan stormen Yennah en Moniek binnen.
'Gefeliciteerd Amelia ! It's your birthday!' gillen ze in koor, en ik schiet in de lach.
'Good morning ! Wat lief dat jullie me zo komen wekken!' lach ik en wrijf in m'n ogen .
'Come on ,snel uit je bed, en ga je snel klaar maken, Val, Iris en Lailz zijn ookal beneden.' zegt Yennah en Moniek trekt me aan mijn arm m'n bed uit.
'Moniek ! Niet doen !' lach ik en val bijna op de grond.
'Tempo dan ! Er staat een caramel frappuchino en een chocolade muffin op je te wachten, we hebben ontbijt meegenomen voor ons 6'en! ' Moniek klapt in haar handen en ik sta lachend op, pak mijn nieuwe jurk samen met mijn andere spulletjes, en ren de badkamer in om snel te gaan douchen.
Als ik klaar ben met douchen en omkleden, doe ik snel mijn lange bruine krullen stijlen, en doe heel licht mijn make-up, voor ik naar beneden ren.
In de keuken zit iedereen al op me te wachten, en de tafel is gevuld met koffiebekers,en een doos muffins.
'Good morning girls! Wat een verrassing!' roep ik vrolijk, voordat Valerie, Iris en Laila me in een knuffel trekken.
'Gefeliciteerd Amey! Alweer 23!' roept Yennah, en lachend doe ik mijn handen voor mijn gezicht.
'23, ik voel me oud!' lach ik en ga op een kruk aan de keukentafel zitten.
JE LEEST
Living A Lie
FanfictionIn dit boek maak je kennis met Amelia Clark. Amelia is een normaal 22 jarig meisje, dat een rustig leventje leid. School, verschillende baantjes, op zoek naar een eigen huisje, en haar lieve vriendje die voor haar klaar staat, wat er ook maar gebeur...