Merhaba ben yola çıkarken yanımda olan herkese teşekkür ederim. Amacım kitabın binlerce kişi tarafından okunması değil okuyan kişilerin mutlu olması. İyi yada kötü düşüncelerinizi bekliyorum 🌼😍Isparta Eğiridir Dağ Komando Eğitim Okulu - 2017 Ağustos
-Hadi kızım pes et artık 17 saniye kaldı yapamıyacaksın bırak! Bu iş sana göre değil !
Merve sırtında 16 kiloluk yükle yaklaşık 4 kilometredir koşuyordu,ayağının burkulduğunu hissetti tam pes edeceği sırada,komutanın son 17 saniye yapamıyacaksın kelimesini duyduğu anda tüm hırsıyla ayaklarına yüklendi,bitişe ulaştığında kendini yere attı.
-Helal kızım başardın! Bu bir ilk.
Merve duyduğu cümleyle hızla yerden kaltı bütün yorgunluğunu unutmuştu.
-Oldumu komutanım başardımmı ?
-Başarmak ne kelime daha 53 saniyen vardı.Aferin evladım çok iyi bir asker olacaksın.
Deyip sırtını sıvazladı.
Merve asker duruşuna geçip
-Teşekkürler Komutanım!-Gidebilirsin Kızım.
Merve odasına doğru yürürken sevinçten çığlık atmamak için kendini zor tutuyordu komanda eğitim okulunda tanıştığı arkadaşı furkan koşarak
-Naptın,oldumu ?-Oldu tabi lan! Kardeşin 53 saniyede artırdı.
-Aferin kızım sana Aslansın sen !
-Dur cıvıma hemen,sonra konuşalım şimdi ayaklarım çok fena.
-Hadi git dinle sen Komutanım.
Merve yorgunluğun ve mutluluğun verdi karışık duyguyla odasına girdi ayağındaki postalları yavaşça çıkarıp çorabındaki ıslaklığa ve kanlara dokundu yavaşça,bunlar hep emeğiydi işte ve sonunda emeğinin karşılığını aldı..
Etine yapışan çorabı yavaşça çıkartırken hissetiği hafif sızından daha beterlerini yaşamıştı daha önce ondan aldırmadı pek,telefonunu eline alıp annesini aradı.
-Alo kuzum,annesini gülü nasılsın.
Mervenin annesinin sesini duyunca yaşadığı huzurla
-İyiyim annecim sen nasılsın.
-İyiyim kızım,naptın eğitimi oldumu ?
-Oldu anacım oldu.
Annesiyle konuşurken çekmecesini açıp tenttiriyotu alıp ayaklarının altına hafifçe sürdü.
-Ahh kuzum sonunda oldu. Allah emeğinin karşılığını verdi. Aslan kızım benim bak bak teyzenlerde burda çok mutlu olduk hepimiz.
-Saol annem öpüyorum hepinizi.
-Senin bir şeyinmi var annem,sesin kötü geliyor.
-Yoruldum biraz annem ondan merak etme.
-Tamam kızım,gelcenmi malatyaya.
-Gelirim annem inşallah hadi kapatayım,duşa gireyim bi.
-Tamam meleğim hadi kapat, öptüm seni dikkat et kendine.
-Öptüm annem görüşürüz.
Telefonu kapatıp dolabından havlusunu aldı duşa girdi.
Asker pantolonunu çıkarttı üzerindeki terden ıslanmış yeşil asker tişörtünü çıkartıp tamamen çıplak kaldığında suyun altına girdi.
3 gün sonra.
-Merve Engin komutan seni çağırıyor.
-Tamam.
Merve genel olarak sert ciddi soğuk birisiysi,tek yakın olduğu kişi furkandı onla bile normal samimi değildi. Eğitimdeki herkes merveden çekinirdi sinirli yapısındqn dolayı.
-Beni çağırmışsınız komutanım.
-Gel Merve. Görev yerin az çok belli oldu, Benim niyetim seni doğuya göndermek değil ama.
-Komutanım ben doğuya gitmek istiyorum.
-Tahmin etmiştim kızım zaten,ben doğudaki bir asker arkadaşıma senden bahsettmiştim.
-Evet komutanım.
-Özel bir tim oluştudular uzun süre önce
Mervenin kalbi vücudunda çıkcak derecede atıyordu,heycandan dudaklarını ısırıyordu
-O timde seninde yer almanı istiyorlar,bende seni tim komutanı olmanı rica ettim.
-Siz nediyorsunuz komutanım,nedemek komutan Allahım rüyamı ya bu.
-Sakin ol kızım,onlarda kabul etti tabiki. Timlerinin başında zaten biri varmış ama beraber yürütebileceğinizi söylediler.
-Komutanım yani,tim komutanlığı zor bir şey yapabilirmiyim..
-Yaparsın sen kızım burada azminle 1 yılda her şeyi yapabileceğini gösterdin,ciddiyetinle duruşunla başarabilirsin inanıyorum sana.
-Teşekkür ederim komutanım,bana güveninizi boşa çıkarmayacam inşallah.
-Peki komutanım görev yerim ?
-İşte orası sıkıntı biraz, Hakkari Çukurca.
Mervenin gözleri parlamaya başlamıştı
-Allahım sana şükürler olsun.
Komutan şaşkınlıkla
-kızım sen iyimisin ?
-Evet komutanım,inanılmaz mutluyum size çok teşekkür ederim.
-Allah Allah,nedemek kızım. 10 gün sonra başlıyorsun burayla artık bir işin kalmadı.
-Tamam komutanım,ailemin yanına gidebilirim değilmi.
-10 gün özgürsün kızım.
-Teşekkürler komutanım.
.Malatya - 2017 Agustos
-Merve gidemezsin Hakkariye falan !
-Anne gidecem,kimseye sormuyorum bu konuyu.
-Merve başına bir şey gelirse naparım ben.
-Anne başıma itlik uğursuzluk yaparken bir şey gelmeyecek ne gelirse vatan uğuruna gelcek.
Annesi duraksayarak düşündü haklıydı boynuna sarılarak
-Ah kuzum benim bu vatana canımız feda.