Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama kafamı bir türlü toparlayamadım valiz toplamaktan 🙈 Tatilim iki güne bitecek adam akıllı bir bölümle karşınızda olucam☺️ Zamanını ayıran herkese teşekkürler 🌸💕
Darbenin üstünden yaklaşık bir hafta geçmişti.. Ama normal hayata hala dönülememişti yaralarımızı sarmamız zordu zor olacaktı..
İfade için emniyette almışlardı bizi yapılan muamele canımı sıkmıyor değildi,karanlık bir odadaydım karşımda ayna vardı ama arkasında herkesin bizi izlediğini biliyordum,içeriye iki polis girdi
"Merhabalar Merve Hanım! Ben TEM amiri Ömer Topçu,buda yardımcı Emre."
Nazikçe gülümsemiştim sadece,iki sandalye çekip karşıma oturdular ve konuşmaya başladılar
"Siz onlardan değilsiniz biliyoruz.. şuanda bütün televizyonlar da komutanınız Kenan Atsıza sıktığınız anlar var."
"O benim komutanım değilim,söyleminizi düzeltmenizi rica ediyorum."
"Peki.. O zaman asıl konulara geçelim. Cumhurbaşkanına suikast ekibinde bulundunuzmu?"
Kafamı iyice dikleştirip kendimden emin bi şekilde
"Evet bulundum fakat o timin oraya öldürmek için gittiğini bilmiyordum.. O zamanki Tim komutanımız bir suikast düzenleneceğini ve bizim kurtarma için oraya gittiğimizi söyledi.""Ama arkadaşınız öyle demiyor."
Bir kahka patlatıp
"Arkadaşım kimmiş ömer bey ?"
Kahkahama bozulmuş olacaklarki yerlerin de hafifçe kıpırdandılar
"Gencay.. Sizin haberiniz olduğunu söyledi."
Tekrar gülmeye başlamıştım,sonra sert bir tavır takınarak karşımda oturan başkomsere yaklaştım
"Bakın ömer bey ben tecrübeli bir askerim ! Bu sorgu tekniklerinizi dağdaki it kopuklara uygulayabilirsiniz ama bana asla ! Ben o gece neler yaşadığımı,neler yaşattığımıda biliyorum! Biz cumhurbaşkanımızın hayatını kurtarmak için çabaladık ve kurtardıkta! Şimdi bizi değil de gerçek suçluları sorgulamaya başlayın! Biz o gece 51 şehit verdik 51 ! Birisi benim silah arkadaşımdı ! Şimdi beni değil o katilleri sorgulayın !"
Gözlerim dolmuştu bu sefer tekrar devam ettim
"Biz de bedel ödedik o gece sadece o gece de değil bir hafta öncesinden meslekten uzaklaştırıldım! Sonrasında evime beni öldürmeye geldiler,sevgilimi yaradılar..Onlardan olayım diye oldu bunların hepsi."
"Sakin olun lütfen merve hanım."
Yardımcısının ağzından çıkan cümleyle daha da sinirlenmiştim "Siz nediyorsunuz ne sakinliği ! Beni itham ediyorsunuz şuanda! Hangi hakla hangi sıfatla ?"
"TEM amiri olarak ! Peki siz hangi sıfatla benle bu şekil de konuşuyorsunuz?"
"Bu ülkenin bir evladı olarak konuşuyorum!"
Omuzumun biraz aşağısında duran yanık izini açarak " Ben bu yarayı sizler beni bir terörist gibi sorgulayın diye değil ! Bu vatan sağolsun diye aldım !"
İçeri takım elbiseli bir adam girmişti "Ömer yeter bu kadar!"
Kafamı sorgu masasına koyup ağlamaya başlamıştım,hayatta her şekilde yargılanabilirdim ama bu şekilde asla ! Suçsuzdum hatta suçsuzduk biliyorduk ama hepimiz haksız yere sorgulandık,sorgulanıyorduk..Kafamı masadan kaldırıp karşımdaki memurlara baktım "Bir gün çok pişman olacaksınız !"