Yazsam mı yazmasam mı,yayınlasam mı yayınlamasam mı arafta kaldığım bir bölüm oldu,içime sinen ve sinmeyen yerler var ama sizleri daha bekletmemek adına yayınladım :) Artık yorum sizde iyi okumalar ❤️
Yanına çökmüş ellerini sımsıkı tutuyordum,sanki ne kadar sıkı tutarsam o kadar yaşayacakmış gibi..
Sağlık görevlileri sonunda gelmişti,merve telaşla hareketlendi "Acele edin nolur! Çok kan kaybetti."
Sağlık görevlileri melihi dikkatlice sedyeye aldılar,sedye kapıdan çıkacağı sırada TEM ve normal polis ekipler gelmişti.
Hızla içeri girip gözleriyle etrafı taramaya başladılar bu yeterli gelmemiş olacakki bütün evi aramaya başlamışlardı odaları alt üst ediyorlardı,merve sorgular gözlerle olanları anlamlandırmaya çalışıyordu odalardan birinden çıkan polis elinde kimlikle merve ye yönelip"İyimisiniz Merve Hanım ?"
Komiseri sorgulayacı bir şekilde yanlarına yaklaştı,"Çetin ver bakayım o kimliği"
Biraz çekinerek elindeki kimliği komiserine uzattı,merve artık dayanamayarak "Siz şuan sorunu farkındamısınız ! Yerde bağladığım kişi buraya beni öldürmeye geldi ve sevgilimi yaraladı ama siz hala benim evimi arıyorsunuz! Bunun mantıklı bir açıklaması var mı!?"Komiser mimiklerini bozmadan "Bakın merve hanım bu bir prosedür,biz olayın içeriğini bilmediğimiz için evi aramak zorundaydık."
Merve sıkıntıyla saçlarını karıştırarak
"O zaman prosedürü uygulayın ve hastaneye gideyim !""Meslektaş sayılırız Merve Hanım,siz gidebilirsiniz daha sonra hallederiz" vestiyerdeki melihin arabasının anahtarına uzanıp
"Çok teşekkür ederim,bu yerdeki adam bana fazlasıyla lazım lütfen dikkat edin !" Apar topar pijamalarıyla apartmandan çıkmıştı hızla melihin kapıda ki beyaz arabasına binip yola çıktı o sırada telefonunda Gencayın numarasını bulup aradı "Alo Gencay!" "Efendim merve?"Merve heyecanla konuşmaya başladı "Bu sabah başıma neler geldi! Evime gelip beni öldürmeye kalktılar,melihi vurdular !"
Gencay şoklanmış gibiydi,bütün bu olanlar sebebini anlamaya çalışıyordu."Ne ? Nasıl ? Örgütten birisiymiydi ? Melihin durumu nasıl ?"
"Bilmiyorum gencay ama dağdan olmadığım kesin şuan evimin antresinde paketlenmiş vaziyette TEM devraldı ama ilgilenseniz iyi olur,melihin durumu hiç iyi görünmüyordu çok kan kaybetti ben de şimdi hastaneye gidiyorum."
"Sen sakin ol tamam mı ? Ben ilgileniyorum şimdi emiride yanına gönderiyorum."
"Tamam gencay." Merve telefonu kapatıp hızını dahada yükseltmek adına vitesi 4 de attı.
..
Gencay odadan hızlıca çıkıp toplanma odasına geçti "Emir görkem ! Çabuk hastaneye. Merve komutanınız orda,melih yaralanmış."
"Neden komutanım ?" " Asıl hedef merveymiş ama merve hala yaşadığına göre tehlike devam ediyor. Siz hemen çıkın ben kenan yarbayla konuşacam."
"Emredersiniz Komutanım!"
..
Merve arabayı hızla hastanenin önüne park etti ,hastaneye doğru koşmaya başladı danışmanın önünde durup soracağı sırada
"Melih hocayı 2. kattaki ameliyathaneye aldılar."
"Çok teşekkür ederim!"
Asansöre yönelip defalarca kez tuşa bastı sanki ne kadar hızlı ve çok basarsa asansör o kadar çabuk gelecekti.
...
Asansörün içindeki müzik kulaklarımı tırmalıyordu,saniyeler geçmez olmuştu.. 2.kat yazısını görünce kendimi dışarı attım,ameliyathanenin önünde bekleyen bir kaç kişi vardı melihin hastaneden arkadaşları olmalılarlardı hızla yanlarına yaklaşıp