Diljin

2.1K 129 8
                                    

Benim açımdan farklı bir bölüm oldu,umarım sizde beğenirsiniz 🤗 İyi okumalar 🌺🎀


"Yok seni istiyormuş canı." Ardından o iğrenç kahkası yankılanmıştı,ben tiksintiden cevap vermezken Timdekiler delirmişti bile emir sinirle bağırıp "Söyle şeytana bizimde canımız anasını istiyor!"
"Ulan şerefsizler biz buradan kurtulup,sizin o gö**ünüzü bir dünyaya bayrak etmezsek bizede yazıklar olsun!"

Kolumdan tutup beni çekiştirmeye başlamışlardı Timle aramdaki mesafe açıldıkça görkemin sesi kulağıma değiyordu "Komutanım gelecez bekleyin bizi."

Bütün aksilikler benimi bulurdu be! Uzun zaman sonra ilk görevim ve yaşadığım talihsizliğe bak!

"Nereye götürüyosun beni piç herif!"

"Şeytanın koynuna."

"Götürki geberteyim!"

Uzun süre yürüdükten sonra düz bir patikaya indik topraklı yolda bizi bekleyen beyaz bir toyota kamyon vardı,arabanın arka kapısına geldiğimizde önce onlardan biri kamyonete bindi sonra gözlerimi bağlayıp benide bindirdiler arkamdanda diğeri binmişti "Daha temiz bir şey yokmuydu bağlayacak ! Leş gibi kokuyosunuz bi yıkanın!"

"Yav bir sus bacım!"

Çeneleşmek isterdim ama hiç modda değildim.. Kafamı koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattım...

..

-Ya ilknur çok koymayayım,kıyamam.

İlknur bilmiş bir tavırla yüzüme bakıp "Kıyacaksın kızım bakalım içebilcekmi doktor bey."

Kıkırdayıp önümdeki fincana birazda kimyon ekledim,ondan fazla kahvenin olduğu tepsiyi elime alıp salona geçtim önce aile büyüklerine gittim dedelere ve büyük annelere vermiştim babasına verdikten sonra kızararak babamın önüne gittim kahvesini uzattım,alçak bir ses tonuyla "Güzel kızım benim.."

Herkesin kahvesini verdikten sonra sıra melihin kahvesine gelmişti,kurdeleli fincandaki  kahvesini uzattığımda masum gözlerle bana "Yapma.." der gibi bakıyordu kahveyi verip sandalyeye oturdum bizim kızlarda videoya alıyordu.

Melih kahveyi ağzına yavaş yavaş yaklaştırıp bir yudum aldı,yüzündeki ifadeyi düzeltmeye çalışarak "Ellerine sağlık merve.. çok güzel olmuş."

Babam ciddi bir ifadeyle "Beğendiysen bitir o zaman oğlum."

Dayımda aynı tavırla "Bitirir enişte bitirir ne var hemde tek seferde bitirir.."

Gülümseyerek kahvenin hepsini tek seferde kafasına dikmişti..

....

"Yüzünü incelemek istiyorum.. Hiç doya doya bakmadımki."

Karşı taburemde oturuyordu,gidip boynuna atlamamak istiyordum.. Hiç hatırlamadığım kokusunu doyasıya çekmek,öperken sakallarının batması.

Karşısındakiyle konuştuktan sonra bana doğru gelip,elini uzattı..tanıdık o koku..baba kokusu burnuma çarpmıştı "İyi günler merve."

Ben merve değildimki senin kızındım!

...

Gözlerimi hafifçe aralamaya çalışıyordum,rüyalarımın etkisindeydim hala..

Gözümü hafifçe açtığımda ilk gördüğüm şey şeytan oldu. "tu baş e diljin? (İyimisin yaşayan gönlüm?)"

Boş gözlerle baktım,söylediği kelimeyi algılamaya çalışıyordum tekrar bana baktı,yavaşça ayağa kalktı  karanlık bir odadaydık sadece tepemde bir ışık vardı ve sınırlı bir aydınlatması vardı. Şeytan gözden kayboldu ve saniyeler sonra ışıklar açıldı içerisi aydınladığı an şoka girmiştim,her yere bakmak istiyordum

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin