İçime çok sinen bir bölüm oldu,yazarken ben o hissiyattı aldım hatta arada gerçekten yaşanmış gibi gözlerim doldu,umarım o his sizede geçer teşekkürler 🌼
Ve içeriden bir el ateş sesi. Merve tedirgin gözlerle yanındaki askerlere baktı
-Çocuklar tehlikede, onlara çok dikkat etmemiz gerek.
-Evet komutanınız haklı beyler,attığımız adıma dahi dikkat etmeliyiz.
-Avcı3 arkada durum ne ?
-Avcı1 hareket yok.
-Girelimmi gencay ?
-Başka çaremiz yok,devir kır kapıyı !
Merve içinden utandırma bizi Allahım dedi elindeki silahıyla devrim ve gencayın arkasından içeri girdi.
İnce bir çocuk sesinin çığlığıyla sağ tarafa döndüler hızlıca koşuyorlardı artık ve bir el silah sesi dedi.
Merve sessizce bir küfür savurdu içinden.
-Avcı3 arkadaki bodrum camlarına bakın görebilecekmisniz.
-Tamam avcı.
-Bulduk avcı yaralılar var.
-Avcı3 aynı anda girecez.
-Tamam avcı1.
.
.
.
-Girin.İçerde 40 yakın öğrenci 5 6 tanesi yaralanmıştı öğretmenlerden biride bacağından vurulmuştu 11 tanede terörist vardı.
Teröristlerden birtanesi küçük bir kız çocuğunu kucağına alıp kafasına silah dayamıştı.
Merve dayanamayarak
-Bu bizim savaşımız çocukların değil ! Biraz cesur olun adam olun !
-O birde gadın gomutanları vardır görüyorsunuz.
-Bu kadın komutan birazdan senin yedi sülaleni...
-Genco gomutan sustur şu gadını!
Cümlesini tam tamamlayamadan elindeki yarayı tuttu,
-Aferin görkem !
Çatışma çıkmıştı gencay komutan
-Çocukların önüne çocukların !
İşte Türk askeri ! Çocukları siper etmez,kendini siper eder çocuklara! Çünkü çocuklar bir ülkenin geleceğidir,umududur yeşeren filizidir !
4 tanesi gebermişti teröristlerden
-Burdan çıkamayacaksınız daha fazla gebermeden teslim olun !
-Tamam asker tamam teslim oluyoruz.
-Ha böyle yola geleceksiniz! Toparlayın şunları acil ambulans isteyin acil !
Merve yaralı çocuklara koştu
Kucağına aldı bir çocuğu,yüzük ve işaret parmağını birleştirip o minik boynuna koydu gözünden yavaşca damlalar düştü
-Nabız yok..
Kız çocuğunun sarı saçlarını düzeltti başından vurulmuştu sarı saçlarına kan bulaşmıştı açık kalan mavi gözlerini kapattı,köşeye sinmiş kucağına bir çocuğu gömmüş öğretmen gözünden yaşlarını silerek.
-Güneş,güneşti ismi...
Merve gözünden akan yaşlara aldırmadan
-Güneş gibi doğacaktı belki bu topraların üstüne...