→2←

3.9K 337 148
                                    

Chanyeol:
Baekhyun
Sevgilim
Neredesin yine?

Chanyeol:
Baekhyun
Güzelim hadi ama
Dün gece çok mu canını yaktım?
Ondan trip mi atıyorsun?
Ama ben seni zorlamamak için
Elimden geleni  yapmıştım.

.
.

Chanyeol:
Öğlen oldu güzelim.
Cevap vermemişsin hala.
Hastanede bir sorun mu var?

Eşsizparıltım:
Chanyeol
Bir sorun yok.
Üzerinde çalıştığım çalışmam sonunda
Sonuç verdi.
Sabah onun haberini aldım.

Chanyeol:
Oh.
Ben seni kırdım sandım.
Gerçekten.
İyisin değil mi ağrın varsa öğleden sonra dans dersim yok.
Öğrencim hastaymış yanına gelebilirim

Eşsizparıltım:
Gerek yok Chanyeol
Akşam evde görüşürüz.
Şimdi gitmem gerekiyor.

Chanyeol:
Tamam kalbim.
Seni seviyorum. ❤

.
.

"Yüzün asık, yine mi seni seviyorum demedi?" Jongin dans salonunu düzenlerken telefonu elinde sıkıca tutan arkadaşına bakmayı bırakıp  yanına oturdu.


"Chanyeol fazla zorlamıyor musun? "Diye sorduğunda Chanyeol hala ekranda belirecek mesajı bekliyordu.

"Chanyeol? "

"Efendim Jongin? "

"Kendini fazla hırpalamıyor musun?iki yıl bir ilişki için oldukça uzun... Yani Baekhyun işine düşkün biri ve sen sevildiğini hissetmek istiyorsun sırf bu yüzden karşılığını almak için çok daha fazlasını veriyorsun. Sen ayrılalım dersen eminim Baekhyun bunu kabul eder. "Diye Jongin arkadaşının omuzunu sıktığında Chanyeol bildiği gerçeğin yüzüne vurulmasından hoşnut olmamıştı.

"Oda beni seviyor Jongin sadece bir yıldır ondan istenilen çalışmalara daha çok  vakit ayırıyor. "

"Chanyeol en son ne zaman yemek yerken gülüp konuştunuz yada gözlerinin içi gülerek sana sarıldı? "

"Ama dün biz yani... "Diye Chanyeolun savunma mekanizması devreye girdiğinde Jongin onu susturmuştu.

"O bir ihtiyaç Chanyeol. Baekhyunun senden öncede sevgilileri vardı. Kız kardeşi, geçen yıl ki öğrencimiz Min Young bizimle danstan kaytarmak için hep abisinin yediği haltlardan bahsetmez miydi? "
Sen öyle insanlardan nefret ederdin ama onu gördüğünde hiçbir şeyi umursamadın. Eminim dün akşam ki sadece sınıra ulaşmış bir ihtiyaçtı. "Dediğinde Chanyeol kızarmış gözlerle ayağa kalkmıştı.

"Şey Jongin ben eve gidiyorum, ayakkabılarımı unutmuşum ders başlamadan dönerim "diye arkasını döndüğünde  dolan gözlerini üst üste kırpmıştı.

"Aramızdaki bir ihtiyaçtan fazlası Jongin yanılıyorsun."

.
.



Baekhyun deney tüpündeki sıvıyı belirli bir hızda sallarken iş arkadaşının cümlesiyle duraksamıştı.

"Hala o aptalla mısın Baek? Uzun zamandır gecelerde birlikte takılmıyoruz. Sen yoksun diye insanları çekecek kimsede yok"diye gülerek konuştuğunda
Baekhyun köpürmeye başlayan sıvıyı sesli bir küfürle lavaboya dökmüştü.

"Lanet olasıca senin yüzünden tüm sıvıları ölçüp baştan karıştırmak zorunda kalacağım. Ve ona aptal deme. O çok tatlı ve benim sevgilim. " dediğinde Yamato gülerek iki eli lavabonun kenarını sıkan Baekhyuna yanaşarak burnunu boynuna sürtmüştü.

"Seni tatmin ettiğini düşünmüyorum. Fazla aşık duruyor. Eminim yatakta canın acımasın diye kendini kasıyordur. Halbuki sen o girişinin kanatılmasından zevk alan bir adamdın. En son hatırladığım kadarıyla sert ve acılı sex severdin. Bunu ona hiç söyledin mi Baekhyun? "diye boynuna dişlerini geçirip sertçe emdiğinde kısa olan istemsizce inlemişti.

"Keşke şu deneyi onda deneyebilseydim-ıhmm...O.. O zaman tam istediğim gibi bir sevgi-ahhçek dişlerini-Siktir... Hey bu doğru değil!" diye  birden arkasındakini ittiğinde cebinde titreyen telefonla hızlanan nefesini biraz sakinleştirebilmişti.





Chanyeol:
Ben aşağıdayım Baekhyun
Gelebilir misin?

Baekhyun derince yutkunup labaratuvardan hızla çıktığında Yamato pişkince gülümsemişti.

Chanyeolun geldiğini fark etmişti ve Baekhyun arsızca inleyişini duyduğuna emindi.

.
.
.

"Chanyeol? "

Chanyeol uzun koridorda titrerken duyduğu sesle gülümseyerek ona dönmüştü.

"Burada ne işin var akşam görüşürüz  de-"

"Seni görmek istedim. Seni gerçekten sevdiğimi söylemek istedim Baekhyun. Ben gerçekten ama gerçekten seni seviyorum. Kalbimsin. Sen olmadan nefes alamam. "Diye küçük olanı kolları arasına aldığında Baekhyun ilk kez panik olmuş bir Chanyeol görüyordu.

"Hey sakin ol. "Diye geri çekilmeye çalıştığında Chanyeol onu daha çok kendine çekmişti.

"Olmaz... Benim olmayan o izi görmek istemiyorum. Ben... Ben yapmadım ama o iz orada. Ben senin canını yakacak hiçbir şey yapmam. Korkarım... Korkarım sana bir şey olacak, benden uzaklaşırsın diye... Böyle kalalım. "

"Chanyeol saçmalıyorsun, bırak nefes alamıyorum. O iz senin .Akşam fazla kendi-"

"Seni yaralayacak kadar kendimden hiç geçmedim ben Baekhyun. Ama sen sanırım böyle olmamı sevmiyorsun. Böyle çok aptal bir adamım değil mi? "

"Chanyeol!"

"Hayır Baekhyun bitirmeme izin ver. Eğer dediğin o deney beni senin istediğin biri yapacaksa, mutlu olacaksan ilk benim üzerimde dene. Söz hiç şikayet etmeyeceğim. "


"Ne, hayır, Chanyeol bırak beni iyi değilsin... Hasta mı oldun ?Yoksa sen bu kadar saçmalamazdın ."diye Baekhyun uzun kollardan kurtulmaya çalışırken Chanyeol kararını vermişti. O deney için denek olacaktı.Baekhyun kaybetmek istemiyordu ama kendi isteğiyle onun istediği gibi biri olamazdı.O insanları kırıp ,yaralamaktan hoşlanmazdı...

Ah be Chanyeol...
Aldatılmak acı verir ve her insanın bir parçasını öldürür... İstese de.... İstemese de...
Chanyeol gibilere ise cehennem azabı gibidir...

Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin