"Chanyeol burası güzelmiş, ben niye burayı bimiyorum?"
Baekhyun bowling salonunu inceleyip bir yandan heyecanla konuşken Chanyeol ayakkabılarını değiştirmeye başlamıştı.
"Senin laboratuarda çalıştığın zamanlar Jongin kafa dağıtmam için getirirdi. "
Demesiyle Baekhyun gülen ifadesi solmuştu.
"Saçma şeyler yapıp seni o zamanlar ihmal ettiğim için üzgünüm. Ama bir kere yüzüme öfkeni kussaydın farklı olabilirdi. "
"Beni bilmiyormuş gibi konuşma Baekhyun. İki yıl boyunca sadece iyi olman için hep alttan aldım. İyi bir insandım. Hayvanları severdim, çocuklara tapardım, dans olmazsa olmazımdı ve sen her şeyimdin... Ama şimdi boş bir teneke kutu gibiyim. Bu kadar nefretin nereden geldiğini bile bilmiyorum. O yüzden sus ve seninle eğleneceğim bu kısacık vaktin tadını çıkar. "
Diyerek mavi bir topu eline aldığında Baekhyun sessizce bir kaç adım ötedeki masaya oturmuştu.
Nasıl oynanıldığını bilmiyordu ama yinede gelmek istemiş olmasına kendi de anlam veremiyordu.
"Orada oturmak için gelmedin değil mi , buraya gel. "Demesiyle Baekhyun gülümseyerek yerinden sıçramış hızla yanına koşturmuştu.
Bir süre Chanyeol cinnet geçirmemek için Baekhyuna nasıl durması gerektiğini, topu nasıl tutması gerektiğini gösterip anlatırken Baekhyun bilerek bilmemezlikten geliyordu.
Chanyeollun bu haldeki ilgisinin daha çok hoşuna gitmediğini inkar edemezdi.
.
.
."Yeter Baekhyun yeter, bırak gidip bir şeyler içelim yoksa tüm sinirimi seni buradaki bir kabine sokarak çıkaracağım. "
"Zaten sürtünüp duruyorsun bana! "Diye Chanyeol sinirlenip ilerlerken Baekhyunun adını duymasıyla duraklamıştı.
"Baekkie? O... Gerçekten sensin, ne işin var burada? "Diye Yesung ona yaklaşırken Chanyeol kim olduğunu bilmediği için uzaktan izlemeye karar vererek yerinde durmuştu.
"Seni ilgilendirmez "diyerek Baekhyun elindeki küçük bowling topunu yerine bırakıp uzaklaşacakken bileğinden tutulmasıyla Chanyeol ileriye bir adım atmıştı ki Baekhyun, sinirle elini çekmesiyle biraz daha sessiz kalmaya karar vermişti.
"Böyle yapma, seni sevdiğimi biliyorsun. Evet o zamanlar fazla ileri gitmiştim. Ama seni seviyorum Baek. Sende beni severdin ."
"Eskidendi o Yesung. Yıllar önce... "
"Hadi, ama beni unuttuğuna inanmamı beklemiyorsun değil mi? Öldüğümü düşündüğün için emin kendini suçlayıp durmuşsundur. Ama buradayım, bunu telafi edebiliriz."
Demesiyle Baekhyun geriye çekilip bir kolun omuzuna atılmasıyla minnetle kafasını kaldırmıştı.
"Sevgilimle ne derdin var? "
Yesung uzun, sinirli adama bakıp Baekhyuna sırıtarak dönmüştü.
"Seni sevdiğini mi düşünüyorsun? Ne yazık ama ,o ilk beni sevdi ve benden başkasını sevmeyeceğini kendiside biliyor. Eminim sende hissetmişsindir "diye ukalaca üste çıktığında Baekhyun omuzunu sıkan elle Chanyeol'un birazdan patlayacağına emin olmuştu.
"C-chanyeol öyle bir şey -"
"Sevgi önemli değil, biz yalnızca birbirimizi tatmin ediyoruz. Her gece altımda benim adımla inleyişleri bence seni unuttuğunu gösteriyor. Açlıkla beni öpüşü, her yere izlerimi bırakıp onu bana ait hissettirmem yeterli bence. "Diye hala sinirle Baekhyunun omuzuna sıkarken Yesung sinirle Baekhyuna bakmıştı.
"Hatırladığım gibi değilsin, sürtük olabileceğini hiç düşünmezdim Baekhyun. "Diye tıslayıp uzaklaşırken Baekhyun Chanyeolun onun hakkında söyledikleri yüzünden sinirle ondan kurtulup lavaboya gitmişti.
.
.
."Yesungtu değil mi ?"diye Chanyeol ona arkası dönük olan adamın omuzundan tutup kendine çevirdiğinde Yesung geri çekilmeye çalışsa da yüzüne inen ani yumrukla yere devrilmişti.
"Seni sikik piç.Kanı peş para etmeyen biri olarak gereksiz kelimeler kullanıyorsun. Baekhyundan uzak dur. Benim olanı paylaşmam. El uzatayım deme sakın, herkes seni ölü bilirken ölü olarak kalmanı sağlarım. "
Diyerek bir yumruk daha yüzüne geçirdiğinde rahatlamıştı.Şimdi gittip Baekhyuna hesap sorabilirdi.
Kıskanç, sinirli Chanyeolde ayrı bir çekici bence
Sizce. 😂Finalii yazdımmmmmmmmm
29.bölümümüz finalll
Bu haberide şey ettiğime göre kaçayım ben.
İyi geceler güzellikler 💞💞♥❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]
Short StoryOna tekrar hissettirmek isteyeceğimi hiç düşünmemiştim. Ex serisinin 9.kitabıdır. Diğerleriyle hiçbir ilgisi yoktur.