"Chanyeol yavaşla! "
!Tanrım ah Chanyeol, canımı yakıyorsun, ahhh, siktirr!! Diş-ahh"
Chanyeol kısa olanın içinde sert bir ritimle gidip gelirken sona yaklaşmasıyla hareketleri daha sert ve hızlanmıştı. Baekhyunun zevk alıp almaması zerre umrunda değilmiş gibi görünürken,Baekhyun odada yankılanan tenlerinin çıkardığı ses yüzünden delirmek üzereydi.Canı acıyordu... Öyle bir acı ki kalbimi bile patlatacak kadar ağrı veriyordu.
Zihni pekteye dönerken, her yerine bırakılmış uzun zaman geçmeyecek, her saniye başka yerlerine yenisi eklenen diş izleri çığlık çığlığa bağırmasına neden olurken zevk almadığı kesindi.
Sadece Chanyeol'un bir an önce ondan uzaklaşmasını istiyordu. Eskiden bunun on katını yaşarken nasıl zevk aldığına anlam veremiyordu. Ama asıl sorun Chanyeolun ona böyle davranıyor oluşunu bile anlamayacak kadar düşünceleri darma duman olmuştu.
İlk birlikte olacaklarında uzun olanın kıyamaz öpücüklerini hatırladıkça gözyaşları saatlerce bilekleri acıyana kadar oluşturduğu şemalara damlayıp kurumuş mürekkebi ıslatıp,akıtıyordu.
"Siktirrr, ahggg-muh-ah-teşemsin. Neden seninle böyle hiç seks yapmadım ki ?''Diye Chanyeol derince inleyip kısa olanın içine dalga dalga boşalırken Baekhyun sadece kaskatı kesilmiş gibi durmuştu.
"İkinci tur için yorgunum giyin güzelim. Böyle durman beni azdıramaz."
Chanyeol kısa olanın boynundaki izlerde parmak uçlarını gezfirip onu kendine çevirdiğinde kızarmış gözlerle elleri havada kalmıştı.
''Hadi ama bakirliğini dlinden tecacüzle almışım gibi davranma .Benimde sırtımda tırnak izlerin vardır eminim." diyerek ondan uzaklaşmıştı.
"Ü-üzgünüm Chan-yeol "
Uzun olan üzerini giyinirken çıplaklığını umursamadan yere çöken adamla duraksayıp üzerine eğildi.
"Ne için Byun Baekhyun?Beni tatmin etmediğini mi düşünüyorsun. Ahh... Eğer öyleyse üzülme. Becerdiğim en iyi sürtük ve en çok sevk verensin. "
"Eskisi gibi olamaz mısın Chanyeol. Deney... Denek olduğunu, o ilacı aldığını unutamaz mısın?Eski Chanyeol olmak istersen birlikte üzerinden gelebiliriz. "
Baekhyun pişmanlık, kırgınlık, acı ile ona bakıp konuşurken Chanyeol üzerine eğilerek onu susturup elleriyle boynunu sıkıp masaya doğru yaslamıştı.
"Bana aşık, pişman rolü yapma Baekhyun. Beni sevmediğini ikimizde biliyoruz. Bu Chanyeolden bu kadar memnuniyetsizsen siktirip gitmene izin verebilirim. Her gün böyle zırlayacaksan, eski Chanyeol diye turturacakdan git. Hayatımdan çık git.
Söylemiştim artık umrumda değilsin. Yanımda acı çekmen için seni tutuyorum ama artık sıktı. Karar ver şimdi. Kalıp benimle olup, beni başka insanlarla paylaşmayı ve seni sürtük gibi becermemi mi istersin yoksa gidip eski sen olmaya mı devam edeceksin?
Karar senin.... "Baekhyun boğazındaki ellere ve karalı gözlerle cevabını bekleyen adama baktığın da eserinden ölesiye korkmuştu.
"İstemiyorum. Bunun sorumlusu benken bu sorumluluktan kaçamam. Eski sen olana kadar hiç bir yere gitmiyorum "diye Baekhyunun boğuk sesiyle memnuniyet duyan Chanyeol boynundaki ellerini saçlarına çıkardıktan sonra saçlarını geriye sertçe çekerek şiş dudaklara dudağını bastırıp,dişlemişti.
"O zaman sonsuza kadar acı çekişini izlemekten zevk alacağım Byun. ''
Spoi
Deney ,sadece deneydi ...Diğer bölüm deneyin yan etkilerini göreceğiz.Belkide eski ChanyeoluDer kaçarım. 🙈🙈🙈🙈
Bir bölüm daha atar mıyım bilemiyorum atabilirim belki. 😍😍🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]
Short StoryOna tekrar hissettirmek isteyeceğimi hiç düşünmemiştim. Ex serisinin 9.kitabıdır. Diğerleriyle hiçbir ilgisi yoktur.