"Sadece, yarım saat meleğim, geliyorum hemen "Chanyeol park ettiği arabadan sevgilisinin dudağına eğilip küçük bir öpücük vererek çıktığında Baekhyun sessizce gidişini izlemişti.
Aslında ne konuşacaklarını merak etmiyor değildi ama yine de içindeki meraklı adamı görmezden gelip oyalanmak için telefonunu açarak oyun oynamaya başlamıştı.
.
.
.Chanyeol kocaman gülümseyerek içeri girdiğinde Jongin'nin de içeride olduğunu gördüğünde gülümsemesini azaltarak onlara doğru yürümüştü.
"Çifte kumrular.... "Diyerek onlara ilerlerken esmer olanın yüzündeki ifadesizlik biraz olsun onu germiş olsa da sessizce yatakta uzanmış olan adamın yanında atımlarını durdurmuştu.
"Ciddi bir şeyler dönüyor gibi ,lütfen uzun uzun konuşup kavga edeceğimiz bir şey olmasın Baekhyun aşağıda arabada... Onu fazla bekletmek.... Of neyiniz var? "Diye en sonunda odadaki sessizliği bozarak sorduğunda Kyungsonun ellerini saran ellerine baktı.
"Chanyeol... "
Ne olduğunu anlamdıramayan adam elindeki elden bakışlarını alıp Kyungsoo'nun yüzüne
dönerken Jonginin kıskanç bakışlarını fark etmesiyle ellerini hızla geri çekmiş yatağın en uc köşesine oturmuştu."Seni zamanında çok kırdığımı bilmiyordum. Ben üzgünüm. Bana her şeye rağmen iyi bir arkadaş oldun, Jongin varken de yokken de hep yanımdaydın Chanyeol bunun için gerçekten çok teşekkür ederim... "Diye Kyungsoo duraksadığında Chanyeol hala konuyu anlamış değildi. Baekhyunun öğrendiği şeyi Kyungsoonun da öğrenmiş olabileceği aklından geçerken Jongin'nin onun hakkında ne düşündüğü onu korkutan tek şeydi. Eskide kalan bir şey için aralarının bozulmasını istemiyordu.
"Konu ne hala anlamadım. "Diye parmaklarıyla oynarken Jongin derin bir iç çekip Kyungsoonun yanında ki boşluğa oturup konuşmıştu.
"Chanyeol, Kyungsoo sadece seni kırmış olduğu için özür diledi. Arkamızda kırgınlık bırakmak istemiyoruz... Biz onun tedavisi için yurt dışındaki bir hastaneyle konuştuk. Hastalığın tekrar etmemesi için... gitmeye karar verdik. Ömrümüz boyunca bu tekrar edecek korkusuyla yaşayamayız. "Diye Jongin tek nefesle söylediğinde Chanyeol bir süre sessiz kalmıştı.
"Jongin sende mi gideceksin yani ...ben...söylediklerinden..."
"Evet,bu sefer yanında olmak istiyorum Chanyeol .O gittiğinde ne halde olduğumu biliyorsun."demesiyle Chanyeol hızla yatağın oturduğu ucundan kalkıp gerisin geriye kapıya bir kaç adım ilerleyip durmuştu.
"Ben...Sorun değil...ne kadar sürecek bir ay ,iki ay ?Geleceksiniz geri değil mi ,beni burada yalnız bırakmayacaksınız"diye kelimeler zorlukla düğümlenmiş boğazından çıkarken Kyungsoo tedirginlikle Jongine dönmüştü.
"Tanrım dönmeyeceksiniz...hah!Tabi hastalık sadece,bahane değil mi? Benden rahatsız oluyorsunuz...Eskiden Kyungsoo'yu sevmem yüzünden mi? Bak o yüzdense gerçekten eskide kaldı. Yemin ederim ki "
"Chanyeol sakin ol i, o yüzden değil, yeni bir başlangıç yapmak istiyoruz. "Diye Jongin uzun olanın ellerini sıkarak önünde durduğunda Chanyeol panik halinden biraz sıyrılmıştı.
"Anladım... Gitmeden önce gece buluşalım... Baekhyun... Baekhyun beni bekliyor. "Diyerek hızla içerden çıktığında eli kalbini bulmuştu.
Nefesi sıkışırken başının dönmesiyle duvara tutunmuş derin nefesler almaya çalışmıştı.
.
.
.Baekhyun saate bakarak gelmeyen Chanyeolle yanaklarını şişirip yerinde kıpırdanırken Chanyeolun sinirle kapıyı açıp kapatmasıyla yerinde sıçramıştı.
"Tanrım, sevgilim korkuttun! "diyerek eli kalbini bulmuş derin nefesler alırken Chanyeolun çatılı kaşlarını görmesiyle gerilmişti.
"C-chanyeol sen...iyi misin ?"diye korkuyla konuşurken uzun olanın derin nefes alıp gülümseyerek ona dönmesiyle Baekhyun da derin bir nefes alıp gülümseyerek kollarını boynuna sararak sarılmıştı.
"Yine değiştin sandım.Yine kötü olacaksın sandım Chanyeol" diyerek daha sıkı sarılırken Chanyeol da kollarını beline sarıp kısa olanı kucağına çekerek sarılarak gözlerini sıkıca kapatmış,dişlerini sıkmıştı.
"Baekhyun sende gitme... "
"İyi misin? "Diye Baekhyunun tekrar sormasıyla Chanyeol kollarını daha sıkı sararak başını boynuna gömmüştü.
'Rol yapabilirim. İyi olabilirim. Aptalı oynayabilirim. Sadece onun bana yaptığını unutmuş gibi yapacağım. '
Dıdın dıdın...
İşte adamım döndü... Kötü adam zaafım var sanırım.
İyi Chanyeol iyi hoşta, aksiyon kötülerde 😍😍😍🙂♥Ve şimdi biz yavaştan sona doğru gidiyoruz ya
Yerini doldurması için Ex-Member-ı yayınlamış bulunuyorum.
Sizleri orada da görmekten mutluş olurum.
Ve bir sürücük yorumlar yaparsanız bölüm atamam ama bir sürü bölüm stoklayıp yarın bir sürü atabilirim
🙈🙈
"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]
Short StoryOna tekrar hissettirmek isteyeceğimi hiç düşünmemiştim. Ex serisinin 9.kitabıdır. Diğerleriyle hiçbir ilgisi yoktur.