"Baekhyun hey uyan, geceyi burada mı geçirdin? "
Kısa olan başını zorlukla masadan kaldırdığında yanağına yapışan kağıdın düşmesiyle korkuyla ayağa fırlamıştı.
"Saat kaç?Tanrım saat kaç?"
Korkuyla üst kattaki laboratuvar odasına koşarken dün akşam birleştirdiği karışımları tamamen unutmuştu.
Chanyeol yüzünden...
Tüm gece onun dokunuşlarının sertliği onu yaralarken karşışımlar aklının ucuna bile gelmemişti.
"Tanrım ilk adımdı, umarım bir sorun çıkmaz! "Diye nefes nefese laboratuvara ulaştığında derin bir nefes aldı.
.
..
.Chanyeol gözlerini sabah sırtındaki sızıyla açtığında nerede olduğunu anlaması bir kaç dakikasını almıştı.
Yorgundu, ne yaptığına dair en ufak bir fikri bile yoktu ve acı çekerek nefes almaya çalışıyordu ama her kesik nefeste tüm damarları patlayacakmış gibi hissediyordu. Bir kaç saniye gözlerini kapatıp açtığında korkuyla etrafına bakınmıştı.
"Baekhyun!"
Aklına gelen ilk şeyle yatağın boş tarafına baktığında onun gitmiş olma ihtimaliyle korkuyla yerdeki telefonu almış mesajlara girmişti.
"Bunlar da ne? "Diye son mesajlardaki dialoglar kafasını karıştırırken gelen aramayla irkilmişti.
"Jongin, jongin sensin değil mi? Jong ne oluyor? Ben.... Hiçbir şey hatırlamıyorum "
Chanyeol panikle hızlı nefesleri arasında kelimeleri toparlamaya çalışırken kafası daha fazla karışıyordu."Chanyeol, kaza falan mı ge-"
"Hayır hayır fiziksel bir şey değil. Tanrım Jong. Bugün günlerden ne? Delireceğim. Baekhyun nerede? Evde yok."
"Sakin ol, okula gel Chanyeol.Burada konuşalım."
"Geliyorum. " Chanyeol telefonu kapatır kapatmaz üzerini bile değiştirmeden evden çıktığında baekhyunu arayıp aramama konusunda kararsız. O mesajların ne olduğunu sormak istiyordu. Ama önceliği neden iyi olup olmadığını sormak olmuştu.
.
.
.Chanyeol:
Baekhyun?
Neredesin?
Neden evde değilsin?
Gittin mi?Baekhyun
Efendim
Chanyeol?
Ne gitmesi?Chanyeol:
İyi misin?Baekhyun :
Ne şimdi bu?
Dün geceden sonra
İyi olup olmamam neyi değiştirecek?Chanyeol:
Ben
Baekhyun
Sadece iyi olduğunu söylesen.
Bir şeye ihtiyacın var mı?
Ben yani hatırlamıyorum
Dün gece, önceki
Kafayı yiyorum sanırım.Baekhyun:
Chanyeol?
Asıl senin neyin var?
Nerdesin?
Bir şey mi oldu?
Başına bir şey mi geldi?Chanyeol:
Hayır.
Hayır
İyiyim ben
Dans okuluna gidiyorum
Sonra görüşürüz.
◇◆"Hayır *hahahaha daha neler, ben mi yapmışım. Ben barlarda,sürtmüşüm."Diye Chanyeol şuursuz kahkahalar atarken Jongin gülüşü bile eskiye dönmüş adamla keyfi yerindeydi.Dostunu özlemişti.
"Nasıl lan ben kaşlarım çatılı iki saniye bile duramam."
Diye güldüğünde telefonunun ekranında gördüğü isimle gülümsemesi genişlemişti. Jonginin anlattıklarına hala inanmıyordu. Baekhyundan duymaya da gerçek anlamda hazır değildi ama bu sesini duymasına engel olmayacaktı....
İyi geceler bölümü attığıma göre hani benim öpücüklerim. 🙈
Bölümü chanbaekissky ithaf ediyorum.Umarım azcık içine su serper bu bölüm. ❣💋
Ve Chanyeol comeback yaptı yapmasına da bir süreliğine...
Ne kadar kötü oldum ya 😑😥🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]
Short StoryOna tekrar hissettirmek isteyeceğimi hiç düşünmemiştim. Ex serisinin 9.kitabıdır. Diğerleriyle hiçbir ilgisi yoktur.