"Chanyeol şuraya da gidelim. Bak bir sürü aşk filmi gelmiş onların hepsi izleyelim. Burnunu hırkama silebilirsin.Söz kızmayıp ben sileceğim ."
◈
"Tanrım Chanyeol bu restoranın yemekleri harikaymış. Arkadaşlarım öyle söylüyordu.Istakozunu kesin denemeliyiz. "
◈
Hahaha bak bu gerçekten komikti. Tanrım Chanyeol çok şapşalsın korkudan ıstakoza dokunamadın bile. "
◈
"Seni seviyorum koca meleğim. Bunu bu kadar geç söylediğim için pişmanım...Seni seviyorum "diye Baekhyun günün sonunda uzun olanın kollarına sinip parmak uçlarıyla göğsünde kavisler çizerken Chanyeol mutluydu. Çünkü Baekhyun ona hiç olmadığı kadar gülüyor hiç olmadığı kadar aşkla bakıyordu.
Ama bir tarafı da huzursuzdu. Hatırlamadığı o zamanlarda ne olduğunuda merak etmeden duramıyordu.
"Uyudun mu? Çok mu yordum seni bugün? "Diye Baekhyun kafasını hafifçe kaldırıp dalgın adamın yüzüne bakarken onun ne düşündüğünü tahmin edebiliyordu.
"Düşünme Chanyeol. Sadece bana bak. "Diye üzerine tırmanıp bacaklarına oturduğunda Chanyeol düşüncelerden sıyrılmış, üzerindeki adamın kalçasını penisine sürtünmesiyle inlememek için dudaklarını içe çekerek birbirine yapıştırmıştı.
"Tanrım!Chanyeol seni çok özledim "diye Baekhyun hafif öpücüklerle yüzünün her yerine ıslaklıklar bırakırken Chanyeol kendini durduramadan ellerini kalçasını sıkarken bulmuştu.
"B-baekhyun... "
"Hıııı"kısa olan öpücükleri arasında hımladığında Chanyeol nefes almaya çalışıyordu.
"İstiyor musun?... Bir olmamızı..."diye göğsü hızla inip kalkarken sorduğunda Baekhyun dudaklarını birleştirip ellerini uzun olanın üyesine bastırmıştı.
"Sence istiyor muyum? "Diye nefesi Chanyeolun nefesine karışırken uzun olan onu ürkütmeden altına alarak kollarından güç alıp yüzüne eğilmişti.
"Seni senin beni sevdiğinden çok daha fazla seviyorum Baekhyun. Bunu biliyorsun değil mi? "
"Biliyorum Chanyeol. Ben özür dilerim. Seni bu kadar yorup, kırdığım için. Söz artık çok güzel, iyi bir sevgili olacağım. Beni bırakma, Chanyeol olmaktan vazgeçme olur mu? "Diye gözyaşları şakaklarından aşağıya süzülmeye başlamıştı.
Chanyeol gözlerinin önüne beliren anlık görüntüyle afallasa da eğilip şakaklarına küçük öpücükler bırakıp gülümseyerek yüzündeki saçları ittirmişti.
"Ağlama meleğim. Ağlama benim eşsiz parıltım. Bu gece sadece kollarıma alsam seni sabaha kadar kokunla cenneti hissetsem olur mu? "Diye sorarken Baekhyunun ağlayışları daha da artmıştı.
Bir yandan ağlayıp,bir yandan gülümseyerek onayladığında Chanyeol, üzerinden yatağın boş kısmına kayıp onu kucağına çektiğinde beline sıkıca sarılan kolar bile onu rahatlatmamıştı.
Ne olduğunu bilmemek onu fazlasıyla huzursuz ediyor ve Baekhyunu bu denli değiştiren şey onu korkutmaya başlamıştı.
Bunlar çok romantik oldular... Ama diğer bölüme kadar. 🙈
Eğer isterseniz yani çok ısrar ederseniz bir bölüm daha gelebilir. 😍😍😘💋❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]
Short StoryOna tekrar hissettirmek isteyeceğimi hiç düşünmemiştim. Ex serisinin 9.kitabıdır. Diğerleriyle hiçbir ilgisi yoktur.