→24←

2.3K 266 72
                                    

◆◇◆◇


"Şimdi ne olacak? "


Baekhyun sessizce arabayı süren Chanyeole en sonunda döndüğünde  arabadaki ağır sessizliklik kaybolmuştu.



"Bir şey olmayacak. Önceden yediğin haltlar beni ilgilendirmiyor Baekhyun. Eğer geçmişini çok önemseseydim herkesin altına yattığını bildiğim zaman yaklaşmazdım sana. "



"Ama şöyle bir şey var. Sürtüklüğünün nedenini anlatman hoşuma gitti. Ayrıca kendini katil olarak görmen saçma. O piç bana kalsaydı kemiklerini etinden ayırırdım. "Diye parmak boğumları arabanın direksiyonu sıktığı için beyazladığında Baekhyun hafif bir gülümsemeyle kalmıştı.




"Duygularından arınsan da umursamaz olsan da ben için hissettiklerinden kurtulamıyorsun Chanyeol. "Diye bacaklarını kendine çekip koltuğa sığacak şekilde  oturup tüm bedenini ona çevirdiğinde  uzun olanı sadece öylece izlemek istiyordu.



"Senden kurtulamıyorum bunu inkar etmeyeceğim. Ama aşk değil bu. Kendimi sana öyle adamışım ki aşk yok olsa bile geriye kalanlar senden uzaklaşmamı engelliyor Baekhyun. Bu halimle beni istemediğini biliyorum. Ama ben buyum artık. Senin istediğin adam olmak için bu olmayı kabul ettim. "



"Biliyorum. Ama  benimde senden gitmeyeceğimi biliyorsun Chanyeol. "


"Gitmezsin.... Eski sevgilin o kadar şey yapmasına rağmen gitmediysen benden hiç gitmezsin. "


Baekhyun, Chanyeolun laflarıyla huzursuzca yerinden kıpırdansa da haklıydı.



"Onunla aynı olmadığımı mı söyleyeceksin, ne farkımız var biBaekhyun? " diye Chanyeol anlık bakışlarını ona çevirdiğinde karşılaştığı donuk yüz canını sıkmıştı.




"Çünkü sen benim seni sevmemin dışında beni seviyorsun. Her hücrenle benle dolusun. Bu yüzden farklısın Chanyeol. Bana yaptıklarını gerçekten isteyerek yapmadığını biliyorum. Sadece öfkene hakim olamıyorsun. " demesiyle araba ani bir frenle durmuş kısa olanın öne sendelemesine neden olmuştu.




"Güzelim ne var biliyor musun şu bilmiş tavırlarında beni öfkelendiriyor. Ve ben sana öfkelendiğimde sinirimi sadece seni becererek çıkarmak istiyorum. " diye çenesinden sıkıca tutup kendisine bakmasını sağladığında Baekhyun derin bir nefes alıp çenesini ellerinden kurtarmıştı.



"Yap o zaman. Bana olan öfkeni nasıl geçirmek istiyorsan yap. Artık hiç bir şekilde sana karşı gelmeyeceğim Chanyeol. "Diye tereddüt barındırmayan bir tonda konuşmasıyla Chanyeol elini gevşetip ensesine götürerek kendine çekmişti.

"O zaman seni burada becermemde sorun olmaz değil mi? "Diye dudakları Baekhyunun dudaklarına sürtünürken buna son veren yine baekhyun olmuştu




"Sadece yap. Ne istiyorsan."

.
.
.

Baekhyun:
Chanyeol nerdesin?
Gece mi gittin?
Chanyeol?

Chanyeol:
Geliyorum
Sadece yatakta kalıp zıbarıp dinlensen Baekhyun.
İşim var.
Kalkma dönünce senin için kahvaltı hazırlarım.
Gece fazla
Çok fazla yüklendim sana biliyorum.

Baekhyun
Önemli değil.
Sen gelene kadar beklerim.
Çabuk dön.

.
.
.

Baekhyun tenini yakan diş izlerinin bıraktığı yaralara ve tırnak izlerini umursamamaya çalışarak yatakta yavaş hareketlerle yayıldığında duyduğu kapı ziliyle yerinden zorla kalkmıştı.



"Anahtarını unutacak kadar ne yaptın?" diye söylenerek üzerine Chanyeolun uzun tişörtlerinden birini  üzerine geçirip kapı ulaşıp  açmıştı ki görmek istediği sinirli yüz yerine gülümseyerek mahçup bir şekilde ensesindeki saçları karıştıran adamla nefes almayı bırakmıştı.

"Merhaba Baekkie"

Dada dadannnnn
Heheee Chanyeol az düzelmişken delirecek yine. 🙈
Kendimi masallardaki kötü kahkaha atan Cadılar gibi hissetmem normal mi ya? 🤔😂😂😂

Neyse şey diyecektimm.

Finalle az kaldı
Byeee. 🙈🙈🙈

Ha bir de akşam bir bölüm daha gelecek 
Yani minnoş yorumlar yaparsanız. 😅🙈🙈🙈
💋💋

 😅🙈🙈🙈💋💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin