■█■█■"Kimsin? "
Baekhyun, Jongine döndüğünde Jongin kaşları çatılı yeni uyanan arkadaşına bakıyordu.
"Chan beni ya, beni hatırlamıyor musun ben Jongin. En best kankan! "Diye gülümsemeye çalıştığında Chanyeol Jonginin koluna vurarak gülmüştü.
"Dostum senin gibi bir afeti nasıl unutabilirim ki ama bu? "Diyerek Baekhyuna döndüğünde kısa olanı en tepesindeki saç tutamına kadar süzmüştü.
"Bu bücür de kim? "Diye tekrar konuştuğunda Baekhyun sinirle yüzüne tokadı geçirmişti.
Hadi ama Chanyeol onun boy espirikerine sinirlendiğini en iyi bilendi.
"Sevgilimin seni bok çuvalı. "Diyerek sinirle kollarını kucağına aldığında Chanyeol Jongine "bu ne diyor? "diye bakış atmıştı.
"Doğru söylüyor. "Diye Jongin omuz silktiğinde Chanyeol büyük bir kahkaha atarak geriye yaslanmıştı.
"Böyle çirkin, ımm kalçaları elimi bile doldurmayacak biri mi benim sevgilim. Dostum aklım neredeydi benim?"Diye tısladığında Jongin sırıtarak Baekhyunun yüzüne bakmıştı.
"Adamım inanır mısın bende daha ilk günden beri bunu söylüyorum.Senin bu bücürle ne işin olur, siktir et. "Diye konuşmuştu ki kafasına yediği yabancı maddeyle kahkahalar atarak odadan çıkmıştı.
Arkadaşını üzen adama karşı hoşgörü gösterecek bir karaktere sahip değildi Jongin.
Oda sessizliğe gömüldüğünde Baekhyun Chanyeolun yatağının uç kısmında yer alan dosyayı alarak bakmıştı.
Doktor, başına bir darbe almadığını,sadece kaza şokuyla bayıldığı yazmıştı ama şuan Chanyeolun hiç bir şeyi hatırlamıyor oluşu tuhaftı.
"Acaba deney yüzünden olabilir mi? "Diye düşünmüştü ki kolunun dürtüklenmesiyle Chanyeole döndü.
"Hey, seni becerdim mi? "Diye Chanyeol kısa olanı hala süzerek sorduğunda Baekhyun ,becerme kelimesini onu tanıdığından beri bir kere bile duymamıştı.
"H-Hayır, seviştik. "
"Aklım başımda değilmiş demek, neyse sevgilim olduğuna göre belki beni şimdi rahatlatmak istersin malum şuan şoktan çıkmam için gevşemem lazım "
Göz kırpıp, bakışlarıyla küçüğüne işaret ettiğinde Baekhyun ne dediğini anlamaya çalışıyordu.
Tamam bunu anlamayacak kadar saf değildi kesinlikle değildi. Ama siktir yani...
"Saçmalıyorsun. Hastanedeyiz ve sen böyle şeylerden hoşlanmaxizdın. "
"Bence burada hafazası sekteye uğrayan sensin. Hangi insan emilmekten hoşlanmaz ki? Küçük ağzını becermek kulağa çok azdırıcı geliyor. "
"Chanyeol uyu. Tanrım gerçekten işe yaramış ama utanma duygunu tamamen körelteceğini düşünmemiştim. "Diye sinirle elini saçlarından geçirip geriye dönmüştü ki bileklerinden tutularak geri çevrilmişti.
İşte o an Chanyeolun yüzündeki büyük gülümsemeden ilk kez korkmuş ve nefret etmişti.
"Bence çok daha iyisi oldu.Seni sevdiğimi bile hissetmiyorum.Akşam yatakta dediğimi denemeliyiz bence ."
"Ne? "
"Hadi ama Jongini hatırlayıp seni unutacak kadar gerizekalı mıyım? Sadece ne tepki vereceğini merak ettim. Ama yatak konusunda ciddiydim. "Diye göz kırptığında Baekhyun bileğini kurtarak hızla odadan çıkmıştı.
İstediği buydu ama neden böyle hissetmişti ki? Ona bakarken gözleri parlayan adamı görememek içini ürpertmişti.
Çok çok çokkk ısrar edersiniz, yani isterseniz akşam bir bölüm daha atabilirim. 😂😍💋💓❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]
Short StoryOna tekrar hissettirmek isteyeceğimi hiç düşünmemiştim. Ex serisinin 9.kitabıdır. Diğerleriyle hiçbir ilgisi yoktur.