→8←

2.5K 274 63
                                    

...


..

Baekhyun gözlerini buz gibi odada araladığında dün akşam gözlerinin önünden iğrenç bir filmin en iğrenç karesi gibi geçmişti.

Chanyeole neden kapıldığını uzun zaman sonra yeniden dün gece hatırlamıştı. Halbuki onu ilk gördüğünde işte beni kurtaracak dediği tüm özelliklere sahipti.


Onu yaşadıklarından uzaklaştırıp pembelerle bezeli hayatına alacak etraftaki kötü şeylerden koruyacaktı.


Ki Chanyeol bunu yapmıştı. Birlikte oldukları iki yıl boyunca. Onu pembe olmasada beyazın  olduğu hayatına dahil etmiş her seferinde en iyisini vermeye çalışmıştı.

Ama zaman gerçekten yanıldıcı, unutturucu bir kavramdı...

Ve Baekhyun sahip olduklarının körü, geçmişinin esiri olmayı hiç bırakamamıştı.



Dün akşam Chanyeol iyice sarhoş olup onu kirli kırmızı halılara yansıyan koyu yeşil ışıklarla aydınlatılmış koridorun en sonundaki odaya doğru çekiştirirken hiçbir şekilde karşılık vermemişti.


O deneyin onu birden bu kadar değiştirdiğine inanamıyordu ama karşısındaki adam onun gibiydi.



Onu bu odaya sürükleyen ilk adam gibi. Gözü şehvetten körelmiş sadece kendi zevkini düşünüp  hareket adam gibiydi...



"Seni hep böyle iğrenç bir yerde iğrenç bir şekilde becermemi istemiştin değil mi Baekhyun ?"diye girdiği odanın duvarına kısa olanın sırtını sertçe çarparak kulağını dişleri arasında ezip fısıldamasıyla Baekhyun ne diyeceğini bilememişti.


Karşısındaki Chanyeoldu sevişirken bile kendini sıkıp canı acımasın diye her şeyi yapan adamdı. Ama şimdi bu adada onu becerenlerden bir farkı yoktu.


Şimdi gerçekten isteği bu muydu emin değildi.



O anları,geçmişine perde çektiren adamla şimdi o anları tekrar hatırlamak istemesi miydi?

"Eve geçelim Chanyeol. Evde yapa-"

"Tch! Evde zevk almazsın sen şimdi. Hani sertçe becerilip, girişinin kanatılmasından hoşlanırdın ya bugün gerçek Chanyeol ile tanışacaksın bebeğim ''diyerek sertçe üzerini soymaya başladığında Baekhyun sadece yapmasına izin vermişti.

.
.

Chanyeol:
Uyandın mı güzelim?


Baekhyun iğrenç kokan yataktan kalkıp yerdeki telefona  vücudundaki sızlayan her bir noktaya söylenerek uzandığında Chanyeolun odada olmadığını  fark etmişti.



"Ne yani beni  burada ,bu şekilde bırakıp mı gitti?"diye düşünürken bildirimi açmıştı.



Baekhyun:
Uyandım
Sen neredesin?


Chanyeol:
Dans okulundayım.
Bir işim var...
O sikik yerden çıkmamışsan çık
Başkalarına yem olmadan.


Baekhyun:
Sağol ya
Çıkarken beni de uyandırsaydım keşke.


Chanyeol:
Gerek görmedim.
Gece baya çığlık atmıştın.
Seni tanımasam ve daha önce seks yapmamış olsak
hiç seks  yapmadığını düşünecektim neredeyse.


Baekhyun:
Sadece sen
Yani
Bişka şeyler hatırla
Neyse
Bir daha sevişeceksek böyle
yerlerde sevişmeyelim.

Chanyeol:
Sen bilirsin.
Ben istediğim yerde istediğim kişiyle sevişirim.
Sende istediğini yapabilirsin.


Baekhyun
Anladım.
Öğle arasında araştırma merkezine gel
Kontrolün var.

Chanyeol
Peki.

Ex Feeling VII[ChanBaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin