Heeeey lume,aici Shinra care vine in forta cu o noua carte Neko!Mai intai,nu eu rezerv drepturile,ci RuxyFataOtaku care a venit cu idea si care a scris aceasi carte doar ca ea are alte planuri.
Voturile sa fie pentru ea,nu pentru mine.
Asa,acum,persoanejele:
^^Kimy^^
¤~¤ Key ¤~¤
<< Jake >>
_- Cris -_
Sper sa va placa si aceasta carte,iar acum spor la citit deoarece urmează prologul!
____________________________________
Alergam pe culoarele crem ale scoli.Trebuia sa ajung si sa ma întâlnesc cu Jake la biblioteca,daca întârzi ma omoară cu cartea de istorie!
Fiind prins in gânduri,nu vad pe unde merg si intru in cineva.
Cad in fund,cărtile zburandu-mi prin aer.
-S-Scuzați-ma,n-nu m-ma uitam p-pe unde merg.spun cand vad ca dădusem peste un profesor nou.
-Nu face nimic.spune zambind.
Am inceput sa adun cărțile si foile,fara sa imi dau seama ca acesta ma ajuta.
-N-Nu este n-nevoie.spun jenat când imi întinde foile.
-Nici eu nu ma uitam pe unde merg deci este si vina mea.
Am dat din cap si am luat ultima carte.
-Buna ziua.spun inainte sa plec.
Ajung la biblioteca si intru,alergând la locul meu.
-Am ajuns.spun lasand jos cărțile.
Jake lasa in jos cartea cat sa i se vada doar ochi.
-Oi.Ai întârziat!spune serios.
-Stiu,dar am intrat intr-un profesor si mi-au zburat foile si cărțile si-
BAM!
Am simtit cum ametesc usor din cauza carti groase pe care o primisem in cap de la el.
-Sa nu mai întârzi.spune serios si se întoarce la cartea lui.
Uneori poate fi asa serios.
Oh,scuze,nu m-am prezentat.Ma numesc Kimy,am 16 ani si sunt cel mai firav din clasa,fiind si cel ma timid dar cel care invata cel mai mult,la fel ca Jake,cel mai bun prieten al meu.
Ma pun pe scaun si incep sa citesc paginile pe care mi le daduse.
Acel profesor avea ceva ciudat in privire.....Probabil mi se pare mie.
Mi-am concentrat atentia pe foi,invatand pe derost fiecare pagina pe care o luam in mana.
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?