Imi târăsc corpul obosit spre scoală,încercând sa fac cumva sa merg cat de cat normal.
Ala pana si cand e blând tot te rupe!
Ma pun usor in banca insa tot scancesc usor.
-Esti bine?spune Jake uitandu-se la mine.
Aprob usor din cap si zâmbesc slab,indreptandu-mi atentia spre pedofil si....oh,uitel pe fratele pedofilului!Ce noroc minunat!
Salutăm politicos cei doi bărbați,dupa care ma fac invizibil....sau asta incerc,facandu-ma micut in banca.
-Unde este Kimy Pain?spune Key apasat.
Oh...c-ce am facut oare?
Timid,ma ridic usor in picioare ridicând mana.
-In biroul directorului.spune Cris ranjind.
Înghit in sec si plec cu cei doi,ei in spate si eu in fata lor.
Un nod mi sa pus in gat,un bolovan in stomac si simt ca imi vor ceda si picioarele.
Ce am facut?Defapt,am facut ceva?
Când ajung ciocan de doua ori si intru dupa ce primesc permisiunea.
-Oh,Kimy,ce bine ca ai venit!spune domnul director zambind.
Incerc sa ma calmez cumva si zâmbesc si eu,mai strâmb.
Ma pun cuminte pe scaunul din fata biroului,Key si Cris fiind pe de o parte si de alta a mea.
-Kimy,te-am chemat aici deoarece am vazut ca ai intampinat niste probleme la ora de romana si istorie.Notele tale au scazut considerabil.
Oh...asta...
Nu este vina mea ca imi primesc violuri de la profesorul de romana!
-Ă-Ăm....voi încerca sa le cresc la loc domnule.spun balbaindu-ma de emoții.
-Sunt sigur de asta.Deoarece de acum in colo vei primi meditații la romana si istorie de la domnul Key si domnul Cris.spune directorul zambind.
Mi-am mărit ochi si am înghețat pe loc.
Key a lasat la iveală un rânjet victorios,iar Cris unul pervers,iar eu....palid la fata...
-D-Dar....d-dar....
Nici nu mai aveam cuvinte,simplul fapt ca eu trebuia sa mai stau cu pedofilul si dupa scoala,plus la el acasa,imi întorcea stomacul pe dos.
-O sa ne asigurăm ca notele sale vor creste la loc,domnule.spune Key zambind.
-Ma bucur.Sunteți liberi.
Odata ce am auzit asta am zis repede un: ,,Buna ziua" si am si fugit afara,dar nu departe ca am si fost prins de Key.
-Unde fugi asa?spune chicotind.
Am înghițit in sec,simtind cum genunchi ma lasa usor-usor.
-Em....la ore?spun intr-un final.
-Asa repede?Nu stabilim si noi ce facem cu meditațiile?spune Cris ranjind.
-Ehm...nu stiu....
Inima stupida,încetează sa mai bati asa tare!
-Ce-ai zice sa le începem de azi?spune Key pe un ton....cald?
-B-Bine.
-Dupa scoala la mine acasa.Sa iti aduci cărțile.spune facandu-mi cu ochiul,dupa care dispărând cu Cris.
Oh doamne....eu dupa scoala la un pedofil acasa?Violul este al meu!
M-am lasat in jos pe peretele de langa mine,lasandu-mi coada si urechile de pisica la iveală.
Am inspirat si expirat,incerand sa imi calmez inima.
-Pisoi,esti bine?aud o voce din fata mea.
Imi deschid ochi iar expresia imi ramane aceasi cand il vad pe Key.
-Nu ai plecat la ora?
-M-am îngrijorat cand am vazut ca nu mai vi.spune zambind.
Mincinos....
-Mdea,acum plec.spun ridicandu-ma.
Dau sa il ocolesc insa acesta ma prinde de talie,lasadu-ma pe spate si presandu-si buzele de ale mele.
Am simtit cum ma topesc in bratele lui,inchizandu-mi ochi si lasandu-ma dominat de el,stiind deja ca nu aveam vreo sansa sa il indepartez.
Cu greu am raspuns la sarut,punandu-mi mainile dupa gatul sau pentru a avea mai multa siguranță,in cazul in care imi dădea drumul sa nu cad pe jos.
Sărutul a tot continuat pana cand lipsa de aer si-a facut aparitia,rupand sarutul si respirând usor sacadat.
-Pisoi...spune mangaindu-mi obrazul.
Am rosit instant si am încercat sa ma repun pe picioare.
-I-Intarziem la ore...si nu imi spune asa.spun incruntandu-ma usor.
Acesta chicoteste si ma ajuta sa ma repun pe propile picioare,plecând la ora unde m-am chinuit sa trec cat mai mult la tablă pentru a imi fi mai usor sa înțeleg la meditații.
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?