Pov.Kimy.
Stăteam de câteva minute in liniste,inima batandu-mi asa de tare ca aproape iesea din piept.
Simteam cum partea de jos e ruptă in doua,atât de tare durea.
Am auzit câteva bătăi în usa,iar atunci când Key a vrut sa raspunda,Jake a dat buzna in cabinet.Imediat ce m-a vazut a venit spre mine si m-a strâns asa tare in brate ca am auzit cum imi trosneste coloana.
-Kimy,unde naiba ai fost toata ora?!De ce nu răspunzi la telefon?!Mi-ai dat un atac de cord când am vazut ca nu te pot gasi!spune si ma strânge mai tare.
-A.....er.....reusesc sa murmur.
-Oh,scuze!spune si slăbește îmbrătisarea.
Trag cu putere aer in piept si tremur usor cand il eliberez.
-Scuze,mi-a fost rau si am venit la cabinet.Domnul Blood m-a ajutat sa vin pana aici deoarece nu puteam merge singur.explic eu.
Cât imi doream sa ii spun lui Jake ca acest......pedofil m-a violat,dar asa secretul meu se afla.
-Oh,va multumesc ca ati avut grija de Kimy.spune Jake zambind.
-Pentru nimic.spune pedofilul zambind.
Cât imi doresc sa ii dau una si sa ii sterg acel zâmbet de pe fata.
-Jake,eu plec acasa,tot nu ma simt bine.spun si incerc sa ma ridic dar scancesc de durere.
Key ranjea suptil spre mine,cât timp eu aproape ca plângeam.
-Esti bine?
-Da,ma doare burta si mdea....spun si ma ridic in ciuda dureri.Pa Jake.Buna-ziua domnule.....Blood.....spun mai încet si plec de acolo.
Merg in clasa si imi caut ghiozdanul.
Îmi las usor urechile si coada sa apara,fiind totusi sigur ca nu ma vede nimeni.
Îmi masez usor urechea dreaptă care ma durea si torc de placere.
-Dar ce frumos torci.aud o voce din spate.
Ma întorc si dau de acel pedofil care ranjea.Nu imi mai ascund urechile si coada,oricum nu mai avea rost.
Îmi i-au ghiozdanul si dau sa il ocolesc dar acesta ma prinde de încheietura.
-Ce vrei?spun iritat.
Acesta maraie usor nervos si ma intoarce cu fata la el.Ma lipeste de perete,eu scancind usor.Avea o expresie care putea face si un strigoi sa tremure de frica.
-Nu imi place ca esti asa apropiat de alți.maraie cuvintele.
-Esti gelos pe Jake?spun confuz.
-Nu imi place sa imi împart jucăriile asa ca ai grija ce faci.Nu vrei sa vezi cum fac la furie.
Înghit in sec (lol,auto-corectorul o scris "sex" 😂).Daca normal era asa de brutal,la furie chiar ca ma rupea pe din-doua.
-B-Bine.spun tremurat.
-Băiat cuminte.Ai grija cum ajungi acasa.Te vreau intreg nu bucăți din tine.spune si pleaca.
Rămân blocat.....el isi facea griji pentru mine sau doar mi se pare?
Plec de acolo,inotand in confuzie si durere.Cât de mare putea sa fie?!Jur ca am auzit cum mi se rup oasele inainte sa lesin!
Oare câți virgini or fi trecut prin patul lui?
Doamne,la ce ma gândesc eu acum!Am înebunit!
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?