1: Kimy: Placut ^^
2: Key: Hehe,curând
3: Jake: Nup
4: Cris: Da
5: Jake&Kimy: Pizza *-*
Cris&Key: Oricare6: Cris: Cred ca da
7: Kimy: Da ^^
8: Kimy: Mie da *-*
Restu: Eh
9: Key: Dwa :310: Autoarea: Nup
____________________________
1: Je: Awww ^^
2: Je: Cu sutele!
3: Je: Nu am :/
4: Je: Dwaaap
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pov.Kimy.
Ma grăbeam sa ajung la sala de logopedie a liceului.Surprinzator liceul avea clasa de logopedie unde se făceau ore.
Mama tot a insistat sa merg la logopedie pentru ca deja aveam niste ticuri ciudate de vorbire.
Am batut la usa clasei si am intrat dupa ce am primit aprobarea.M-am uitat in jur si am văzut multi copii printre care si sora mea mai mica si alți colegi iar printre profesorii care trebuiau sa ne scape de ticuri era ... Key! CAT NOROC SA AM?!
M-am pus pe un scaun si m-am facut mic si tot ascultând ce spuneau profesorii am adormit.
Pov.Jake.
Incercam sa țin pasul cu restul din clasa dar profesorul de istorie dicta asa repede ca îmi simteam mainile ca ard!Clopoțelul a tinut totusi cu noi si am putut sa imi masez mana si am scăpat de durere,iar dupa am avut intenția sa plec dar când clasa a fost complet goală Cris a inchis usa apropiindu-se mult de mine.
Am incercat sa ma dau mai in spate dar aproape am cazut cu scaunul.Acesta a ranjit amuzat la reactia mea dupa care ma prins de talie.
-Jake,de cat timp incerc sa dau de tine.
-Nu pot spune ca eu am incercat sa dau de tine. spun încercând sa il împing.
-Imi ranesti sentimentele!
-Ma doare undeva de ele!Lasa-mă!
Acesta rase scurt dupa care ma lipi de el.
-Asa repede uiți din patul cui ai plecat?
-Du-te dracu!Lasa-mă naibi in pace!
-Niciodata!
Imediat cum am văzut ca vrea sa ma sarute i-am lipit o palma care sa auzit in ecou.
Acesta a ras scurt.
-Mereu apelezi la violenta dragul meu Jake.
-Iar tu mereu esti cel care si-o ia peste fata prostul meu Cris.
Sunteti confuzi?Stați sa va lămuresc.Când aveam 15 ani am stat impreuna cu Cris si a fost o relație scurta si doar pentru "experiente noi" dupa fiecare cu viața lui.Dar se pare ca aceasta lipitoare pedofila nu a inteles ultima parte.
-Haide Jake, lasa-ma sa te duc iar pe culmile plăcerii!
-Ale nebuniei poate.
-Lasa-mă sa te fac iar sa tipi de plăcere!
-Poate dupa ajutor!
-Nu ai de gând sa te lasi usor,nu ?
-Doar ma sti.
Mi-am adunat toata forta si l-am împins de pe mine dupa care dus am fost si nu m-am mai uitat inapoi.
Pov.Kimy.
Simt cum buzele imi sunt presate de ceva moale si cald,lucru ce ma face sa ma trezesc si sa imi deschid ochii doar ca sa ii vad pe cei portocalii ai lui Key.Nu l-am respins si am răspuns sarutului fara sa îmi pese dacă cineva ne vedea deoarece eram sigur ca Key deja se asigurare ca suntem singuri.
După cateva secunde am rupt sărutul usor si am simțit cum obrajii imi i-au foc.
-De acum in colo asa te voi trezi. spune Key chicotind. Acum,asa de plictisitor a fost ca ai adormit?
-Nu,doar ca îmi era somn.
Asta si faptul ca oricum cu tine in preajma gândul doar la cum pronunti cuvintele corect nu imi era.
Brusc pe fata lui Key sa ivit un rânjet pervers si a inceput sa se apropie de mine lucru ce mi-a facut corpul sa se blocheze.
Acesta ma prins de coapse si de pe scaun am ajuns pe masa cu el intre picioarele mele,începând sa imi lase saruturi fierbinți pe gat.
-Ce ar fi sa iti predau tie lecții particulare si sa te învăț cum sa pronunți corect "Ahh , Key , te vreau"? Spune acesta ranjind si facandu-mi obrajii sa ardă.
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?