Pov.Kimy.
Fix inainte ca Kay sa se apuce de ceva,usa de la intrate sa deschis,lucru ce la facut sa sară in coltul opus de mine al canapelei.
Am incercat sa păr cat mai normal,desii roseata din obraji nu ma prea ajuta.
Mi-am mutat privirea spre usa si...Da-mi doamne cu ceva in cap si spune-mi ca visez...Erau mama si tata...
-H..Hei..
Daca mai prind ziua de maine atunci am noroc!
Tata il analizează atent pe Kay dupa care da mana cu el si...Wow,Kay ia sărutat mâna mamei...E de bine?
-Key Blood.Profesorul lui Kimy.Am venit sa discutăm despre meditații.
Doamne,ce bine poate minti acest om!
-Oh,desigur.Doriti o cafea totusi?spune mama zambind.
-Nu multumesc.Kimy,hai sus sa discutăm.
Am aprobat si am urcat...oare chiar discutăm sau..?
Odata ajuns in camera am si fost trântit in pat cu Key deasupra.Cand am vrut sa zic ceva acesta mi-a inchis gura cu un sărut si sa facut mai comod pe pieptul meu.
-Ăm...Key?
-Mhm?
-Ce faci?
-Stau.Tu?
-Stai pe mine?
-Aha.Esti moale si cald.
Acest om...are tente de bipolaritate!Până acum cateva minute aproape ca am facut-o si acum pare un ingeras!
Ingeras cu cornițe!
Tu de unde ai mai aparut?
Sunt cu tine de cand te-ai nascut.Sti,constiinta care te ajuta sa iei decizi in viata
Iar până acum unde ai fost?
Am avut treaba!
De care?
Eeeeh,secret.Acu zi repede,ai nevoie de ceva ajutor,vreun sfat?
Da!De multe!
Hai bă!Credeam si eu ca spui ca te descurci..Mbine,hai,spune
Păi...ce sa fac cu Key?Sa ii spun ca il iubesc?
Hm...daca iti caut acum printre violuri cred ca pot gasi secventa in care iti spune ca te iubeste
Păi e adevarat?Daca a mințit?
Da complicat esti...Zi mersi ca nu te-a lăsat sa mori virgin
Nu ma ajuți deloc!
Scuze~ Hai sa zicem ca nu e adevarat.Macar te scapi de o piatră de pe inima!
Dar-
Dar nimic!Sunt constiinta ta,stiu mai bine!
Te urasc!
Aww,si eu te iubesc!
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?