Am auzit eu bine?Sunt oare ametit din cauza cărților primite in cap de la Jake?
Key....tocmai a spus....cu gura lui....ca ma iubeste?!
Asta e imposibil,nu este adevarat,probabil iar ma violat si am lesinat iar imaginatia mea decat a vrut sa imi joace o farsă proasta!
Il împing si rup sarutul,cu viteza lumini imbracandu-ma si vrand sa ies dar acesta ma prinde de mana.
-Unde pleci?spune confuz.
-Am ore,pedofilule!strig si ies din clasa,fugind la biblioteca.
Ma pierd printre cărți si ma las a in fund,punandu-mi capul pe genunchi si începând sa meditez la tot ce sa intamplat.
Am facut...ce am facut cu Key dupa care acesta a facut minunata confesiune,eu am fugit si acum....sunt extrem de confuz si ma doare capul doar gandindu-ma ca unui pedofil violator si psihopat ii place de mine....ba din contra,ma iubeste!
Am scos telefonul din rucsac si m-am uitat la ceas,dupa care am pleat din biblioteca spre iesirea scolii.Când sa fac un pas in afara portii,sunt prins de mana si întors cu fata spre pieptul unei persoane.
Imi ridic privirea si cerul,pianul,un hipopotam,o balena,orice greu ca naiba imi cade in cap când il vad pe Key si nu numai pe el,ci si pe Cris.Înghit in sec si cu cel mai fortat zambet si cel mai calm glas spun:
-B-Buna ziua.
Si glasul meu tot tremurat a iesit din cauza fricii,a emoțiilor,a inimi care imi bate in timpane si a aerului care imi intra tot mai greu in plămâni.
-Kimy,nu ai plecat de la scoala?Orele s-au terminat acum o ora.spune Cris confuz.
Ma uit la Key care ma privea ca un vulture.
-Am avut niste probleme cu o nota mai mica la mate si am stat sa mi-o maresc.mint cu usurinta.
-Oh,nota mica?Am vazut ca ai 10 peste tot.
La naiba....
-Da,ei bine am avut un...Ăm...9 si am vrut sa imi cresc nota cu un punct.Orcum,va rog sa ma scuzati,trebuie sa ajung acasa.spun si dau sa plec.
-Te duc cu masina?se aude glasul usor cald al lui Key.
In ciuda tonului sau cald,am înghețat in loc.
-Ă-Ăm...n-nu este nevoie.incerc sa ma scap.
-Oh haide.Asa vei ajunge mai repede.
-Nu am nevoie!spun tare si răspicat,cu mult curaj.
Insa,curajul a dispărut din mine cand am realizat ca eu aproape am tipat la doi profesori.
-Ă-Ăm...i-imi pare rau,d-dar nu am nevoie sa ma duceți cu masina.O-O zi buna.spun si fug de acolo cât de repede pot acasa.
Intru si imediat zbor in camera mea,trecând pe langa Ani care vroia sa imi arate noul ei desen.
Oh,am uitat sa mentionez.Ani este sora mea mai mica,are 6 ani si ii place mult sa deseneze iar eu sunt un fel de jurat care ii da note.
Trecând peste asta,ma încui in camera si ma trântesc in pat,luând in brate o perna si afundadu-mi fata in ea.
Nici nu stiu cum am ajuns sa imi fie frica sa merg la scoala!
Doar gândul ca ma voi întâlni cu un obsedat care ma santajeaza cu o poza si ma face sa mi-o trag cu el când are chef ma face sa imi doresc mai bine moartea!
Si cum poate spune ca ma iubeste?!Nici intr-o mie de ani nu as putea fi cu el!Nu,categoric nu!
Imi i-au căstile si dau drumul la prima melodie pe care o vad,schimbandu-ma si facandu-ma comod in pat,in doar cateva secunde adormind.
Doamne...cică ma iubeste...pedofil obsedat!
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?