// 2 \\

2.3K 171 96
                                    

Acesta veni in fata mea,începând sa imi muste gâtul,facandu-ma sa scancesc de durere.

Strângeam tot mai rau camasa lui in pumni,fiecare muscatura fiind mai tare si mai dureroasă.

Mi-a desfacut,sau mai bine zis rupt,camasa,incepand sa lase si pe piept semne.

De ce credeam ca poatet voi simti si eu măcar putina placere?

Am auzit un fermoar,uitandu-ma rosu la el care tocmai ce isi desfacuse pantaloni.

Mi-am mărit ochi de uimire.....c-chestia aia.....e g-gigantică!

-N-Nu!Oprestete,c-chestia aia daca i-intra in mine m-ma rupe in doua!spun incercand sa fug.

Acesta maraie nervos si ma întoarce cu spatele la el,dandu-mi fortat panaloni jos.

Am simtit cum toate oasele din corp mi se rup atunci când s-a împins cu putere in mine,intrând cu totul.

Am scos un urlet de durere,lacrimile începând sa imi ude obraji.

Acesta începe sa se miste cu putere in mine,simtind cum ma sufoc de fiecare data când intra si iesea din mine.

Strangeam cu putere categra in pumni,parca fiecare os rupandumi-se atunci cand ma penetra din nou.

-Dar chiar ca esti strâmt.Presupun ca pana acum cateva minute ai fost si virgin.spune râzând ironic.

Cum putea sa rada in momentul asta?Eu plângeam,urlam si scanceam de durere iar el râdea!

Am simtit cum un lichid cald începe sa se scurgă din intrarea mea,semn ca isi dăduse drumul din plin in mine.

Am simtit cum inima mi se opreste in loc şi tot ce am mai putut sa vad este negru.

Pov.Key.

A lesinat?Atât de brutal am fost încât a lesinat?Presupun ca si din cauza faptului ca pana acum cateva minute a fost virgin,fiind putin cam brutal corpul lui de copil de clasa a 5-a nu a mai putut rezista.

Am iesit usor din el si m-am inchis la pantaloni,după care l-am reimbracat si pe el.

Cum nu aveam prea mare chef de ora,l-am ridicat in brate in stil mireasa si am iesit cu el pe hol unde nimeni nu se mai afla.

Doamne,copilul asta măcar mănâncă?Este asa usor,zici ca tin un ursulet de pluj in mâini.

L-am dus pana la cabinet unde i-am explicat asistentei ca il găsisem inconstient in clasa,aceasta ocupandu-se de el cât timp ma sorbea in priviri.

Urăsc curvele.

-Când se va trezi?spun deodata ingrijorat pentru el.

-Incurand.Dar daca vreti sa veniti sa il vedeti după ce se trezeste,luati asta.spune dandu-mi un fel de puc de hochei subțire,negru.

Il întorc pe toate părțile,privind confuz la el.

-Este un aparat care vă va anunta cand se va trezi.spune,punandu-i lui.....un fel de brățară care semăna cu pucul din mana mea.

-Bine.Trebuie sa merg la ora,asa ca scuzati-ma.spun iesind de acolo si mergând la următoarea ora.

Ascultam deja de 15 minute despre blegi ăstia,gandu-l standu-mi doar la acel băiat......Kimy,parca?

Tot nu imi venea sa cred ca lesinase asa,dintr-o data.Defapt,nu imi vine sa cred ca a lesinat deabea după.La ce privire avea,ma asteptam sa lesine inainte sa il pot macar atinge.

Fiind prins in gânduri,nu mi-am dat seama cand acel aparat începuse sa bipaie si sa palpaie,semn ca pustiulica se trezise.

-Bine clasa,am niste treaba importanta de rezolvat asa ca vreau sa stați cuminți pana ma intorc.spun si plec spre cabinet.

Intru si vad ca mai era decat el,asistenta probabil fiind in biroul ei.

-Te-ai trezit?spun din tocul usi.

Acesta tresare si se uita speriat la mine,începând sa tremure.

-D-D-Da.spune intr-un final.

-Te simti bine?

-D-Da.Ma d-doare decat p-putin capul.

Ma uit prin rafturile cabinetului si apuc un borcan cu pastile,dandu-i una si un pahar cu apa.

-Asta te va scapa de durere.spun cand vad ca se uita confuz la pastilă.

Nu mai spune nimic si înghite pastilă.

-D-De ce t-te porti frumos c-cu mine?spune tremurat.

Surâd ironic si ii arunc un ranjet.

-Eu am grija de jucăriile mele.

-O-Oh.spune si aici se incheie micuța noastra conversatie.

Pustiul asta are ceva special.S-a simtit al dracului de bine înăuntrul lui si credetima,mi-am tras-o cu multi si multe,dar la el se simtea perfect!Cred ca ma voi distra mult timp cu el.

Dragoste ŞantajistăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum