// 10 \\

1.4K 126 113
                                    

Stau si ma gandesc,o excursie in Narnia pentru restul vieți suna mult mai bine decat meditații cu pedofilul.

Inspir si expir,calmandu-mi inima si sunând la soneria casei gigantice.Sigur pedofilul sta aici?Poate am gresit...

-Buna Kimy!

Sau poate nu...

Ma uit usor timid la Key care era...îmbrăcat in haine de casa,aratand total diferit de cum arata la scoala.

Parul ciufulit si nu aranjat,pantalonii de trening largi si nu blugii negrii,bluza alba si nu camasa alba...arata mult mai...inocent?

-Haide,intra.spune zambind si facandu-mi loc sa intru.

Păsesc cu tragere de inima înăuntru si inghit usor in sec cand aud usa cum se închide usa in spatele meu.

-Unde vom sta?întreb cu cărțile in mâini.

-Pe canapea in sufragerie.

Ma duc in locul indicat si ma fac cat de cat comod,desii nodul din stomac impreuna cu micutele furnicaturi nu ma prea lasa.

-Cris sta aici?

-Temporar,da,

-Si acum unde este?spun curios.

-A plecat sa rezolve ceva prin oras,nu mi-a dat detalii.

-Oh...bine.

Imi deschid caietele si cărțile,iar spre surprinderea mea,doua ore Key mi-a explicat tot ce nu stiam fara sa imi faca nimic...

-Si asta e tot.Acum înțelegi?spune dupa ce explica ultimul exercițiu de la tema.

-Da,acum da.spun zâmbind.

Acesta zambeste inapoi,uitandu-se la ceas.

-Ne-am încadrat la perfecție in timp.

-Da...spun strangand cărțile.

Dupa ce termin vreau sa ma ridic dar acesta ma trage in poala sa,lipindu-ma de el.

Ha!Stiam eu!Pedofilul tot pedofil ramane!Era si normal sa nu ma lase sa plec fara sa imi faca ceva!

-Acum ca am terminat prostiile alea,ce ai zice sa imi arăți putin urechile si coada ta,pisoi.spune ranjind.

Înghit in sec si fac cum mi se spune,acesta prinzandu-mi  coada in mâini.

-Ia sa vedem cat de sensibila este.spune începând sa imi frece de sus in jos coada.

Scap un geamăt involuntar si roresc tare,uitandu-ma jenat la el.

-S-Sunt foarte s-sensibil la coadă!

-Sensibil intr-un mod bun.spune ranjind si frecând mai departe.

Imi musc tare buza pentru a oprii gemetele si a incerca sa nu ma excit,scapandu-mi coada din mainile lui.

-Oh haide,era distractiv!spune bosumflat.

-Mhm...

-Sunt curios,cum reactionezi daca fac asta?spun si ma musca usor de urechea de pisica.

Scap un geamăt destul de tare fara sa vreau si ma fac rosie.

-Oooh,ce frumos.spune pedofilul ranjind.

Ihhh,cât pot ura cand ranjeste asa!

-G-Gata,acum plec acasa!spun si imi i-au repede cărțile,fugind spre usa.

Fix cand sa ies dau in Cris care tocmai intrase.

Perfect!Pedofil si in fata mea si in spatele meu!Viol la dublu...

-Oh,Kimy,ce bine ca te-am prins.spune Cris ranjind si el.

Ranjetul este ceva comun in familia lor!

-As vrea sa incepem si noi de azi meditatile.

Fata imi pica,aerul blocandumi-se in plămâni.

Adica inca 2 ore acasa la cei doi pedofili?!Nu nene,nu mersi!

-Ăm..scuzati-ma,dar nu mai pot sta.Sora mea mi mica are serbare peste 10 minute si s-ar simti prost sa nu merg si eu sa o văd.

-Oh,inteleg.Atunci incepem de maine.Pai sper sa se descurce bine sora ta.

-Va multumesc.O zi buna!spune si fug de acolo,dus fiind si ne oprindu-ma decat acasa cand am fost sigur ca sunt in siguranta.

Răsuflă usurat si ma las pe canapea in jos,simtind cum inima imi sare din piept si nu din cauza ca am alergat...ci din cauza lui Key.

Mereu imi bate inima ca la maraton cand sunt aproape de el,furnicaturile se intensifica,simt cum fata imi fierbe cand îmi face un compliment....este ciudat acest sentiment.

Imi da o stare ciudata,calda dar ciudata....ce e asta?

Iar sunt răcit?Sau am inebunit?Poate este dragos-NU!Categoric nu este dragoste!

Imposibil!Niciodata!Nu voi iubii niciodata un pedofil!

Dragoste ŞantajistăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum