Clopoțelul a sunat,eu si Jake uitandu-ne unul la altul.
-Ora de romana.spunem si ne ridicăm.
O luam spre clasa,acesta povestindu-mi despre ce informați noi a reusit sa găsească in cărțile vechi din biblioteca.
Am intrat,punandu-ne cuminti in banci.
-Kimy,papusel,ce mai faci?spune un coleg,ranjind si venind spre banca mea.
-Bine.spun cu ochi in carte.
-Ce zici,după scoala,noi doi,un suc,mai vorbim si noi.Eh,hai ca stiu ca iti surade ideea.spune razand.
-Scuze,invat.spun simplu.
-Oh haide,ia si tu o pauză.Daca vrei vi pe la mine si învățăm împreună.N-ai idee cate stiu.spune ranjind.
-Scuze,dar chiar nu pot.Prefer sa învăț singur.spun si ii închid gura.
Fiind micuț si firav,multi băieți din clasa imi făceau avansuri,spunând ca timiditatea si inocenta mea ii inebuneste.
Eu dupa mine,as vrea sa fiu ca Jake.El se exprimă clar si este mult mai puternic ca mine.
Am inchis cartea si am asteptat cuminte profesorul.
Am fost placut surprins sa il vad pe domnul director intrând.Spre deosebire de mine,ceilalți,inclusiv Jake se temeau de director pentru ca nu apucaseră sa ii vada si partea de parinte protector.
-Buna ziua clasa.spune zambind.
Am salutat politicos.
-Clasa,domnul Henrik a decis sa demisioneze din cauza vârstei,insa nu va faceti griji,avem un alt înlocuitor care nu este cu mult mai mare.Te rog,prezintate.spune directorul facand semn cuiva.
Un bărbat.....nu stai,el este profesorul de care m-am lovit!
Acesta se uita repede prin clasa si când ma văzu imi zâmbi in semn de:"Pe tine te cunosc."
-Buna ziua clasa,eu sunt Key Blood (am ceva cu numele asta) si voi fi noul vostru profesor.
Toate fetele deja tremurau pe scaune,uni băieți salivand,insa mai multi uitandu-se la mine.
L-am salutat politicos si pe el si pe director care pleca.
-Bine,tinând cont ca este prima ora,vreau sa facem mai intai cunostinta.De pe rândul asta pana la celalalt,ridicativa in picioare si prezentativa.
Am ascultat fiecare nume care era spus usor tremurat de fete.Saracele,cred ca deja au fantezi cu el.
A venit si rândul meu,ridicandu-ma timid in picioare.
-Numele meu este K-Kimy Pain ş-şi am 16 ani.spun cu privirea in pământ.
Am auzit pe cineva spunând:"Si e al naibi de sexy!" si am rosit,vizibil jenat de comentariu.
M-am pus jos,facandu-ma mic in banca.
-Bine clasa,acum cred ca aveti multe intrebari asa ca dati drumul.spune zambind.
Toata lumea,pana si Jake a ridicat mana,având intrebari care variau de la coleg la coleg.
Aflasem ca avea 24 de ani,sta singur de 6 ani si multe alte chesti pe care nu le-am mai memorat.
Eu eram singurul care nu ridicase deloc mana.
Clopoțelul a sunat si colegi au plecat zambind din clasa,eu ramand singur.
Am răsuflat usurat si mi-am lasat in voie urechile si coada.Eram Neko de când m-am nascut,părinți mei stiu deoarece si ei sunt,numai ca nu isi mai pot folosi asa mult puterile.
Mi-am adunat repede cărțile si le-am pus in ghiozdan,după care am mers la catedra pentru a lua caietul in care erau scrise suspendarile colegilor.
-Oh,domnule Pain,nu stiam ca inca sunteti aici.
Am împietrit când am auzit o voce de la usa din spatele meu.
Mi-am ascuns repede urechile si coada.M-am intors spre domnul Blood.
-Nu mai are rost sa le ascunzi,le-am vazut clar si facut si poza.spune fluturând telefonul cu poza in care eram eu.
Am înghițit in sec.
-V-Va rog,n-nu spuneti l-la nimeni.
Acesta ranjeste spre mine.
-Buzele imi sunt pecetluite.....dar doar daca faci ceva pentru mine.
M-am uitat confuz la el.Parea cu totul o alta persoana decat cea de care ma ciocnisem si care acum cateva minute se prezentase in fata clasei.
-C-Ce?spun tremurând usor.
Acesta ranjeste mai mult si vine langa mine.
-Oricand vreau,te culci cu mine.Si nu trebuie sa fie neaparat intr-un pat,oriunde am chef.
Mi-am mărit ochi in uimire.
-C-Ce?!
-Asta daca vrei sa tac din gura.
-N-Nu pot face a-asta!
-Hm,bine.Atunci cred ca voi merge la un laborator cu poza,te prind si fac teste pe tine.....sa iti iei un pulover,am auzit ca e răcoare in laboratoare.
Se intoarce si o i-a spre usa cu telefonul in mana.
Nu puteam sa il las sa spuna nimănui.Pentru binele meu,al mamei si al tatei.
-S-Stai!spun in ultima secunda.O-O voi face.
Acesta imi arunca un ranjet victorios.
-Băiat cuminte.spune si închide usa cu incuietoarea.
-C-Ce f-faci?spun când vad ca isi lasa sacoul pe banca.
-Am zis oricand vreau.Si eu vreau acum.spune venind spre mine.
Am înghițit in sec.Te rog doamne sa lesin inainte sa imi facă ceva!
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?