~Ma jur ca nu am avut pic de inspiratie,mai ales ca este un capitol cu scene 18+....dar sper sa va placă!Nu va oblig sa il citiți,puteti sa sariți peste~
____________________________________
Pov.Kimy.Tremuram usor sub ranjetul pervers al lui Key.
Eu chiar ma gandesc daca imi va placea?!Ar trebui sa fug!Fugi Kimy,fuuuugi!
Dar picioarele mele nu ma mai ascultau si deveniseră apa,nemaiputând fi folosite deloc.
Am fost tras din visare in momentul in care Key mi-a dat jos bluza pe care o purtam,imediat rosind când mi-am dat seama ca acum mai aveam decat pantaloni si boxeri pe mine.
Am înghițit in sec când camasa lui a dispărut de pe el si....m-mereu a avut un asa a-abdomen?
-Iti place ce vezi,pisoi?spune ranjind.
Ca si cum mana mea ar fi avut o minte a ei,mi-am trecut usor degetele peste mușchi sai si am rosit îngrozitor de mult.
Key ma ridica de dupa coapse si ma întinde pe banca,începând sa lase mici saruturi fierbinți si umede pe gâtul meu.Mii de fiori mi-au străbătut corpul,punandu-mi din reflex mainile dupa gatul sau.
Am inebunit,clar!Dar,cei drept,acum chiar era mai blând....
Am scos un geamăt involuntar in momentul in care ma muscat usor de un mugurasi. (Moama,ce ciudat mi se pare sa scriu...)
Pantaloni mei si ai lui au disparut imediat de pe noi,iar acum doar boxerii mai stăteau intre fundul meu si monstrul lui!
Mi-am acoperit fata extrem de rosie cu mainile,dar acesta mi lea îndepărtat.
-Vreau sa iti vad fata,pisoi.spune zambind.
Cumva am reusit sa ma calmez la vederea zambetului sau,asta pana când a scapat de boxeri meu si de ai lui,acum avand o vedere foarte clara la monstrul sau care....sa m-mai m-mărit?!
Am înghițit in sec,spunandu-mi rugăciunile in gand.
Key ma prinde de coapse si imi pune picioarele pe umerii lui,eu strangandu-mi ochi si muscandu-mi buza de frica.
Am simtit din nou durere când sa impins usor in mine,simtind cum usor-usor mi se taie respiratia cu cat se împingea mai adanc in mine.
In momentul in care a intrat cu totul am scos un geamăt de durere,încercând sa ma acomodez cu senzatia.
Se simte asa de ciudat!
Dupa ceva timp durerea sa diminuat,asa ca i-am facut semn lui Key ca se poate misca.
Primele miscari au fost dureroase,desi au fost încete.Dar dupa,durerea a disparut si a fost inlocuita de placere,lucru ce ma facut sa scot gemete involuntare.
-M-Mai repede.spun printre gemete.
Key nici nu mai sta pe gânduri si se misca mai repede.Mi-am arcuit spatele usor,tragandu-l incet de par.
Chiar ca se simțea placut....al naibi de placut!
L-am tras pe Key intr-un sarut pentru a opri gemetele.Nu l-as sărută niciodata pentru ca as vrea!Nu va mai uitati asa la mine!!!
Totusi,nici macar sarutul nu a putut sa imi oprească gemetele deoarece Key a mărit ritmul,lucru ce ma facut sa ii gem numele din greseala si sa ma
colorez in rosu instantaneu.Acesta ramane surprins cateva secunda,dupa care ranjeste si se împinge cu putere in mine,facandu-ma sa scot un geamăt puternic si sa imi dau drumul,lucru pe care la facut si el in mine.
Am tremurat usor când si-a dat drumul,gafaind si uitandu-ma rosu la el.
-Te iubesc,pisoi.spune zambind si acaparandu-mi buzele intr-un sarut.
Stai.....ce?!
____________________________________
Ok,pentru inceput,lasa-ti jos cutitele,cărămizile,pietrele sau orice altceva cu care vreti sa aruncati in mine.Stiu,stiu,au trecut 50 000 de ani de când nu am mai postat si imi pare rau!!Sper sa va placă capitolul care are scene 18+ si sa ma iertați pentru lipsa atât de lunga a noului capitol.Bye ^^
CITEȘTI
Dragoste Şantajistă
RomanceKimy,un baiat firav si timid,dar cu un secret gigantic,ajunge sa fie santajat de noul profesor de romana,unul care face orice fata si băiat sa saliveze. La inceput o simpla aventură,dar mai tarziu ce va fi?Dragoste sau secretul e spus?