07

4.3K 109 14
                                    

Atika dan Dina sudah berada airport london...

Atika dan Dina sudah didaftarkan sekolah  oleh anty Dina mengikut online....

Setelah beberapa bulan atika di sana atika tidak berhenti menangis kerana merindui AimanDaniel....
Setiap hari dia pasti menenung ganbar dia bersama Aiman....

"Tika dah 2 bulan kita kat sini...bila kau nak move on no?"ujar Dina
"Entah lah dia lelaki yang aku sayang.."balas Atika
"Tulah kau aku dah kata jangan bagi sepenuh hatu dekat dia tapi kau sayang dia giler2.."desis Dina..

'Tika sampai bila kau nak cam ni dia dah ade orang lain lah asal kau ni tak paham bahasa..'kata hati...
'Mulai hari ni kau kene move on kau kene tinggal kan dia dekat malaysia sekarang kau kat london so bina hidup baru....'kata hati sekali lagi...

Selepas 7 tahun....

"Ma...ika nak balik malaysia ni ...mama jangan gi mana 2 tau.."pinta atika...
"Ye sayang mama tunggu.."balas ibunya...

Sekian lama aku pergi menyendiri dan sekarang aku ingin pulang ke destinasiku dimana aku dilahirkan...

Sedang Atika scoll fb nya dia ternampak ada  post

Sedang Atika scoll fb nya dia ternampak ada  post

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia terus share dan tag nama Dina Amanda...

Tapi sebenarnya dari post tu dia terus teringat dekat Aiman iaitu first love dia...Pada saat itu aku tidak dapat menahan air mataku untuk terjun ke dasar lautan....Atika masih ingat tapi dah takde perasaan dekat Aiman tu sebab dia dah benci giler2 dekat Aiman tu...

'Yeke?macam mana kau tahu?"kata tika..'tahulah aku yang buat citer ni kau cebuk pahal'kata paner...'yelah aku saja kacau kau yang tengah fokus buat masa depan aku ni'kata tika...hahaha dah lah ape aku merepu ni....😂😂

Setelah dua bulan di malaysia Atika mendapat tawaran bekerja dia syarikat SYAH'S HOLDING iaitu syarikat kepunyaan bapa saudaranya iaitu paklong nya a.k.a papa Irfan...Irfan memegang jawatan CEO di situ dan Atika mendapat tawaran PA kepada Irfan ni....

1minggu kemudian....

[Complete]Halangan Buat KitaWhere stories live. Discover now