08

4.2K 129 23
                                    


Atika yang dulu sopan,baik,pemurah senyuman sekarang kembali tanpa semuanya..Atika yang sekarang mahal senyuman,pendiam,tapi sopan masih kekal...

1tahun kemudian..

Atika ditawarkan pekerjaaan sebagai PA kepada IrfanSyah...

Rupa 2 nya Atika tak tahu pon berkenaan hubungan Dina dan Irfan ni dia hanya tahu yang mereka ni just kawan..Last 2 sepanjang
7 tahun plus 1 tahun =mease 8tahun dorang couple!omg!lama nya....

Atika masih single tapi dia sekarang sombong dengan lelaki..Kalau ade lelaki usyah dia akan buat tak tahu jek...

So Atika lebih berhati 2 dengan lelaki zaman 2017 sebab lelaki di zaman 2010 dah exwas untuk mainkan perasaan perempuan...

Pada tahun yang sama iaitu tahun 2017 Dina dan Irfan dihijab kabulkan pada tarikh 17.10.17...

Di majlis tersebut Atika ternampak ada seorang lelaki yang mirip wajahnya sebiji wajah AIMAN DANIEL....Atika terus paling kan pandangan ke tempat lain...Yelah takut terjumpa orang yang pernah disayangi...
Tapi Aiman juga perasan Atika hadir di majlis,sepupunya...

Aiman berjalan dekat dengan Atika ...

"Sofia..awak sihat? "Sape Aiman
"Maaf ye awak sape saya bukan sofia saya diana"balas Atika
"Oh yeke maaf.."balas Aiman
Dan terus beresar dari situ...

'Fuhh selamat aku..nasib dia tak kenal aku..'bisik hatinya..
Setelah majlis itu habis Atika terus pulang ke rumah tapi sebelum dia pulang dia sempat berSelfie dengan pengantin baru yang disayangi...

"Atika tadi aku nampak Aiman tegur kau ape citer"soal Irfan
"Taj de ape lah aku cakap aku diana "balas Atika sambil senyum sinis..

Atika bersalam-salaman dengan ahli keluarga pengantin dan terus pulang ke rumah...

'Kau ingat aku boleh terima kau..kau dah buat aku macam sampah kau ingat aku boleh terima kau lagi..'bisik hati atika sambil senyum kemenangan...

'bisik hati atika sambil senyum kemenangan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Atika ternampak post dari friend fb nya...Atika terus share back and balas ' Kalau aku go to hell lah sayang..'

Atika dapat lebih dari 200 like dan komen ada 50 lebih...Sebab semua setuju dengan ayat yang deep atika tu...

Tapi dia masih lagi ade sikit sayang tapi bencinya terlalu banyak..

'Aku tak tahu kenapa aku ni boleh jumpa dia masa sekolah dulu..'bisik hati atika
' Ahhh!aku benci dia! 'Ujar atika di dalam bilik..

Tbc...citer best tak kalau tak best jangan malu 2 komen ye saya akan perbaiki sambungan citer nya..salam dari saya ...bye dah pukul 3:13 am ni saya nak tido bye ...
Assalamualaikum sayang..😁😁

[Complete]Halangan Buat KitaWhere stories live. Discover now