Dah 1 tahun lebih aku digelar isteri tapi masih belom di kurniakan anak😢.
Dah banyak kali cuba tapi hasil masih belom ada. Kadang kadang aku pikir, aku ni mandul ke?
Afiq ngan Allysa tu pon dah ada baby girl. Aku?
Aku pergi klinik tanya doktor privite aku, dia kata aku mandul. Aiman tak mandul.
Ada satu malam ni aku bincang pasal ni lah dengan Aiman. Aku suruh dia kahwin baru.
Ye lah cuba korang bayangkan dah setahun lebih kahwin tak de anak.
Afiq tu tak sampai setahun pon dah dapat baby.Yang pasal kahwin baru tu tak pasai pasai aku kene marah dengan Aiman.
'Abang~' panggil ku lembut.
'Hah.'
'Kalau saya bagi abang kahwin, abang nak tak?'tanya aku.
Pap!
Dahi aku kene tepuk. Aku terus gosok dahi aku yang perit tu.
'Sayang ni dah kenapa?'
'Saya kan mandul. ' kata ku sayu.
'Sayang kita boleh cuba lagi.'
'Dah cuba banyak kali kan?' tanya ku
'Sayang~..baru 2 kali.'
Aku hanya diam. Tak lama kemudia aku nangis dengan senyap. Agaknya Aiman perasan baju bahagian bahu dia basah dia angkat dagu aku.
'Kenapa nangis ni? '
Aku hanya diam. Aiman seka air mata aku. Dia terus tarik tangan aku bangun dari sofa. Dia peluk pinggang aku lalu bawak aku masuk dalam bilik. Aku duduk di tepi katil. Aiman cangkung depan aku.
'Kita cuba lagi heh?'
'Cuba?' tanya ku.
Dia manganguk.
'Kalau tak de kan hampa.' Kata ku makin banyak air mata.
'Sayang jangan lah nangis. Insya allah kali ni kita cuba mana tahu dapat.'
💑👶👶👫💋💘💘
Selepas beberapa bulan,
Aku disahkan pregnent 1 bulan lebih, tapikan aku tak pulak muntah. Eh eh ada tapi jarang tapi kalau pening tu selalu dan setiap detik.
🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵
Alhaldulillah..
Genap 9 bulan
Pada tarikh 03 hb 8, iaitu tarikh perkhawinan kami yang ke 2 tahun, terlahir nya insan baru.
Aku dapat anak kembar(sepasang).
Abang :Aaron Daniel💖
Adik : Jelita Sofieyya💖
Tamat lah sudah kesulitan kehidupan.
Kow! Nak sangat anak 2 sekali dapat.hihihhi.
Gais eriyana nak bagitahu ni eriyana otw untuk my second book. So kalau boleh pollow ye. Tajuk dia JURNAL AFZAN.
Afzan tu perempuan ye.
#plzread😊Good mitnite.
YOU ARE READING
[Complete]Halangan Buat Kita
Fiksi RemajaSeorang perempuan yang sangat menyanyai kekasihnya. Tetapi malang nya selepas kedatangan orang ketiga hubungan mereka telah hancur begitu sahaja. Cover by: tg_miza Start; 30 august 2017 End; 20 disember 2017