10

4.6K 71 17
                                    

Flasback

01234567890
'Hai assalamualaikum..'

Wasalam

'Hai awak'

Hai ni sape ye

'Saya lah Afiq..'

Ooo..hai ehh macam mane awak dapat nombor saya haaahh..

'Saya dapat dari Dina lah'

Lah yeke...

'Awak saya nak tanya something boleh tak?'

Emmm tanya lah

'Awak single ke?'

Saya taken by family nape?

'Awak ni!saya tanya betul II lah..'

Saya single kot..

'Oh..ok saya nak kawan ngan awak boleh?'

Ahh..kawan lah ni..

'Awak saya betol II nak kawan ngan awak lah saya tak main II'

Bluetick_seen

Bila Atika kenal dengan Afiq dia terus berubah menjadi seperti dulu...Sejak dari hari itu mereka menjalinkan hubungan...
Tapi asa pulak yang sakit hati dengan hubungan mereka..

Syamila ialah Anak bangsawan di London...Syamila ni dari awal lagi suka dekat AfiqDaniel tapi Afiq tak layan..jahatkan...
Bila Symila tahu yang mereka ada hubungan yang istimewa..FaridDanieel pula kawan kepada AfiqDaniel erti kata lain kawan paling rapat or yang senang nak paham kawan dari kecil...Fatteh pulak anak orang kaya di London..Fatteh ni suka dekat Syamila ni...Dorang ni berkait kait kan kalau tak paham you can pm me at komen...hihiih...


Afiq Daniel

Afiq anak kedua dari 3 adik beradik...Dia berumur 24 tahun tua setahun dari Atika..Afiq seorang yang penyanyang .
Afiq seorang yang tinggi ,kacak,sweet,romentik dan banyak lagi lah..Afiq ni sejak dia kenal Atika Sofia a.k.a girlfriend dia...Dia terus berubah menjadi sweet,romentik...Tulah yang Syamila nak kan dia tapi dia tak layan..

Farid Danieel

Farid anak sulung dari 4 adik beradik..Dia berumur 24 tahun dan dia ni ada perasaan dengan Dina tapi dah melepas..
Tapi dia ni senang nak move on sebab dia tak masuk otak...Tapi kalau Afiq pulak lambat nak move on kalau dia kata sayang mease sayang lah ..Dia berkawan dengan Afiq dari 11 tahun lagi and dia ni untung sebab Afiq nak sponser dia pergi London sekali..Kata pun kawan dari kecil kan ..

Fatteh

Fatteh anak tunggal...Dia berumur 23 tahun ...Dia beraggan II nak sangat dekat Syamila tu tapi Syamila yu jual mahal ..Ye lah dia nak kan Afiq ..Tapi Afiq tak nak dia so bila dah ada yang nak dia sombong pulak..Fatteh dulu kawan baik Farid and Afiq kat highscool London tu tapi bila dia tahu yang perempuan idaman dia dah suka dekat Afiq tu yang dia putus kawan dengan Afiq tu.. Tapi dia ni tak lah kejam sangat...Dia masih berhubung dengan Farid tanya khabar Afiq ...

Syamila

Syamila anak tunggal dari keluarga bangsawan ...Dia berumur 23 tahun ...Dia memang dari Afiq masuk highschool lagi dia suka dekat mamat tu...Tapi dia ni tak paham bahasa kalau orang kata orang tak suka dia ..Dia tetap paksa..Dia ni memang sombong gilorr..Sebab tu Afiq tak suka...

Hari pertama Atika dan Dina masuk highschool ..(sekolah menegah antarabangsa)

Jam menunjuk pukul 7 tepat masa antarabangsa..

Atika dan Dina mendapat kelas yang sama iaitu kelas 5 Atfosfrera(kelas ciptaan sendiri)
Atika diarahkan oleh guru kelas nya untuk duduk di sebelah Afiq dan Dina diarahkan untuk duduk disebelah budak perempuan mat salleh..

Atika duduk disebelah Afiq dengan muka selamba tanpan malu..
Kalau tak de corretion tape pon sama dia cakap" can i borrow you correctin tape?"masa tu pulak mamat tu buat tak tahu dia ape lagi amik tanpa rasa bersalah...

Dia ingat mamat tu budak real local situ...tapi sebenarnya dia tu budak johor lah wei..hahahaha.

Dalam masa yang sama Afiq dalam diam ada sikit perasaan kat Atika walaupon barang dia Atika buat Hatok..

Bulan demi bulan ..

Ada 1 masa tu Afiq curi amik gambar minah kerek tu dia punya suka and sayang kata kan sampai gambar minah kerek dijadikan wallpaper tau...sawitt tak?

On the next chapter!
I like!
Citer ni best tak?kalau tak sila komplen saya tak kesah nnti diperbaiki...😀😀
Kalau best boleh tak tekan vote ye..😄😄

[Complete]Halangan Buat KitaWhere stories live. Discover now