♧ Vineri,vineri,vineri in sfarsit a venit aceasta zi credeam ca saptamana nu se mai termina si ca nu voi putea sa termin acest capitol stiu ca e scurt dar saptamana asta chiar nu am avut timp nici sa respir scoala,invatat iar scoala si iar invatat ,a fost ingrozitor,ei bine tot raul spre bine am reusit sa ma tin de promisiune si sa postez.Va cer din nou scuze ca este scurt si sper sa va placa am incercat sa il fac cat mai interesant.
Spor la citit dragilor!♥
Drumul spre Magix a fost unul destul de lung asa ca timpul a trecut, dimineata facandu'si aparitia.Cum cei 12 vrajitori nu stiau prea multe despre aceste carti au decis sa discute cu directoarea Amalia ,poate asa o sa afle mai multe despre ele si cum le pot folosi.
* Eredus povesteste:
Speram sa nu fim nevoiti sa ne intoarcem in biroul directoarei Amalia,femeia asta chiar nu ne intelege,are impresia ca noi alegem de cine ne indragostim,este total gresit,dragostea apare cand ne asteptam mai putin,nu e un lucru care se invata la scoala,este ceva magic,cel mai frumos sentiment pe care il poate simti cineva iar cand persoana de care ne indragostim ne impartaseste sentimentele se naste iubirea,cel mai dulce dar si cel mai dureros sentiment pe care il putem trai si experimenta.Ne poate duce pe culmile fericirii sau in infernul singuratatii si nefericirii.
Si cum nimeni nu ii dicteaza inimii ce sa simta nu poate nici directoarea Amalia,o vrajitoare cam de 60 de ani,imbracata cu o rochie lunga ca de calugari,mereu in alta culoare,din cate am observat in functie de starea ei,cu gluga nelipsita asezata meticulos la jumatatea capului,scotand in evidenta cocul aranjat in cel mai mic detaliu de culoarea soarelui de unde cu greu se observa suvitele albe aparute datorita anilor trecuti peste ea,cu ochi mari foarte calculati daca as putea spune asa. Cu cateva riduri pe alocuri,cu o gura mica care nu schiteaza niciodata un zambet,nici macar atunci cand este fericita.Este ca o stanca ,deloc transparenta ascunzandu'si sentimentele foarte bine,nici macar atunci cand vorbeste nu iti poti da seama ce gandeste cu adevarat,putin grasuta si scunda de aceea poarta mereu tocuri oferindui cativa centimetrii in plus.Oricum nu cred ca are vreodata un pic de compasiune sau iubire tinand cont de faptul ca a vrut sa ne desparta de sufletele noastre pereche.
Sky: Doamna directoare stim ca nu vreti sa fim aici si mai ales cu elevele dumneavoastra dar avem nevoie de ajutorul dumneavoastra.
D. Amalia: Cu ce va pot fi de folos?
Tim: Acum trei ani cand m'am inscris la Scoala de Gladiatori am descoperit prin cufarul cu lucruri din copilarie o carte neagra,putin mai tarziu am aflat ca este Cartea Intunecata,aseara Aysha dorindu'si sa afle vraja care o poate ajuta sa isi foloseasca puterea de a vedea fragmente din viitor i'a aparut in fata Cartea Muzicii.
D. Amalia: E imposibil! Aceste carti nu au fost gasite de foarte mult timp,incepusem sa cred vorbele strabunilor care spuneau ca ele nu exista si ca defapt este doar un mit.
Venti: Ei bine nu este,cartile o dovedesc.
D. Amalia: Aveti dreptate,totusi nu inteleg de ce aveti nevoie de ajutorul meu.
Sky: Venti stie istoria cartilor si stie ca mai exista inca una,mai exact Cartea Pamantului si ca acestea...cu vraja potrivita se pot transforma in Craniul de Cristal.
D. Amalia: Vreti ajutorul meu sa gasiti a treia carte?
Layla: Da si sa ne ajutati sa formam Craniul de Cristal.
D. Amalia: Sa gasiti a treia carte as putea sa va ajut,dar va interzic sa formati Craniul de Cristal.
Roxy: De ce?
CITEȘTI
Magie si razboi
JugendliteraturSe da o lupta...intre bine si rau,unde sase fete sunt puse fata in fata cu cel mai mare pericol din lume...Fortele Intunericului. Ajutate de sase razboinici,vor lupta. Oare puterile lor vor fi de ajuns?Vor trebui sa sa se schimbe? Vor fi sa...