♧ Buna tuturor,spre supararea celor care nu imi suporta lucrarile am postat un nou capitol si am un mic mesaj pentru ei:
Nu o sa renunt la aceasta carte si nici la cealalta pe care am inceput'o de curand.Sa crapati de ciuda.
Prin acest intermediu vreau sa le multumesc persoanelor care ma sustin si sunt alaturi de mine de la inceput chiar daca nu a fost un inceput grozav nu m'au criticat si au ramas alaturi de mine observand impreuna cu mine evolutia acestei carti.Cel mai mult vreau sa ii multumesc unei persoane extrem de speciale pe care nu am cunoscut'o fata in fata dar as dorii sa o fac si sa nu trebuiasca sa vorbesc cu ea doar pe wattpad.Deci daca o sa am ocazia sa ajung prin Timisoara o sa te contactez,in caz ca nu te'ai prins e vorba de tine Miutza.
Draga mea acest capitol este tot al tau sper sa iti placa.♡
Spor la citit tuturor!:-*
★ Roxy povesteste:
Stau in avion de cel putin doua ore si simt ca inebunesc vreau sa aterizam mai repede si sa vorbim cu Feye poate ne poate ajuta cu cealalta provocare pentru ca nu avem foarte mult timp sa rezolvam toate provocarile si totusi e bine ca mai sunt doua si mai avem noua zile sa le indeplinim dar gandul ca Intunericul este pe urmele noastre nu ma prea ajuta ,uneori as vrea sa vorbesc cu ceilalti dar din pacate nu pot ar insemna sa ii fac sa fie si mai nelinistiti si nu ne'ar ajuta deloc.Nerabdatoare sa ajung mai repede sa pot face o baie de care am mare nevoie tinand cont ca miros mai rau decat o caracatita in descompunere m'a distras neobservand ca aterizam incet-incet pe pista pregatita special pentru vizitatorii care veneau cu avionul ,un lucru extrem de bine gandit de directoare care pana azi mi se parea o ocupare de spatiu inutila pentru ca noi nu avem avion.
Miranda: Putem sa mergem sa facem o baie inainte sa mergem la Feye?
Tim: Esti nebuna?Nu avem timp de pierdut.
Miranda: Stiu dar asta nu inseamna ca trebuie sa mirosim mai ceva ca un sconcs.
Tim: Bine "printeselor" duceti-va sa faceti o baie eu o sa fac ce trebuie.
Eredus: Inceteaza sa mai fi un dobitoc Miranda are dreptate avem timp sa facem si o baie.
★ Miranda povesteste:
Nu stiu ce are Tim dar e un dobitoc mai mare pe zi ce trece.Cine se crede? Stiu ca era sa ramana in coma pentru eternitate ca sa ne salveze viata dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne dea comenzi de parca am fi sclavii lui si ma bucur din tot sufletul ca nu este unul dintre capitani Sky si Aysha sunt mult mai ok chiar daca ar putea da ordine prefera sa luam decizii ca un grup .
◆ Pe taramul Intunericului:
Intunericul isi astepta mandru sclavele sa ii dea vestea ca toata cautarea echipei formate de gardiene si razboinici nu vor mai putea sa isi duca planul la sfarsit si sa nu mai poata sa formeze Craniul de Cristal,totusi planul lui iar a dat cresi datorita lui Tim,un razboinic extrem de periculos si un rival pe masura care ii va da tot planul peste cap.
Intunericul: Sper ca de data asta aduceti vesti bune.
Fatia: Nu stapane!
Intunericul: Iar ati dat gresi?
Fatia: D,d,da stapane.
Intunericul: V'am dat puteri enorme si nu puteti sa scapati de 12 vrajitori?Care nici macar nu stiu sa le controleze?
Aeras: De fapt unul.
CITEȘTI
Magie si razboi
Teen FictionSe da o lupta...intre bine si rau,unde sase fete sunt puse fata in fata cu cel mai mare pericol din lume...Fortele Intunericului. Ajutate de sase razboinici,vor lupta. Oare puterile lor vor fi de ajuns?Vor trebui sa sa se schimbe? Vor fi sa...