Okulun İlk günü Hakkında

112 8 24
                                    

Eveeet. Okulların açılmasına sekiz gün kaldı. Çalışanlar artık stop! Şu sekiz günü gönlünüzce yaşayın çünkü bu yıl da yorulacaksınız. Yeni okul yılınızda başarılar dilerim...
Liseye yeni geçenler ve isteyenler bana ilk günlerini, dersler hakkındaki yorumlarını söyleyebilirler. Özelden yada burdan konuşabiliriz. Şimdi bölme geçelim 🎒

✔ dersler artık sekiz buçuk da başlıyor. Siz  yedide kalkın.

✔ üzerinize okul forması varsa giyin ama genelde serbest gidilir.

✔  serbestseniz eğer siyah bir pantolon, ve sadece bir gömlek giyim. Bu gömlek siyah-kırmızı karelilerden ya da beyaz bir gömlek olabilir. Gömleğin uç kısmını  pantolonun içine koyarsanız hoş olur. Kollarını kıvırırsınız. Ayağınıza da bir spor ayakkabı ile iş bitmiştir 😂

Ayy ben gömlek giymem zaten hava sıcak, terlerim diyenler, fazla günlük olmayan, tişört de giyebilir.

Şu da olabilir. Evinizde kot tayt varsa onu giyebilirsiniz. Sade bir tişört ile ilk günü abartmadan geçirebilirsiniz.

✔gelelim saçlaraa. Düğün saçı gibi yapmayın😂 düzleştirebilirsiniz. Yada saçlarınız kabarık değil ise normal halinizle gidin. İster bağlayın isterseniz de  açık bırakın saçınızı. Karar sizin.

✔ mutlaka kahvaltı yapın. Ben okul sabahları kahvaltı yapamıyorum. Midemde kelebekler uçuşuyor gibi oluyor 😂(heyecandan)... Ama size tavsiyem yapın!
Okulda atıştırırım diyebilirsiniz ama yeni gittiniz, kalabalık olucaktır.

✔dişler mutlaka fırçalanmalı!! Ferah olmalısınız. Hatta okula gitmeden çantanıza atın birkaç tane sakız. Hem ağız kokusu olmaz hem de çiğnerken stres atarsınız.

✔ çantanıza kontrol edin. Şimdiii gelelim çantada ne olucak.

📌öncelikle çantanız sırt çantası olsun. Ufaklardan..

📌içine bir tane poşet koyun. Sağlam poşet olsun çünkü  mebin dağıttığı kitap poşetleri hemen yırtılıyor.

📌küçük bir defter. Hocanın dediklerini kaydetmek için. Hatta bazı hocalar ilk günden derse başlıyor. Bu yüzden kalemliğinizi de alın.

📌cüzdan. İçinde bir miktar para olsun. Kredi kartı, nüfus cüzdanı gibi şeyler koymayın! İlk günden cüzdan çalınırsa yanarsınız. Sadece para koyun yeter.

📌Telefon. Evet telefon alın ama sahip çıkın. Sakın sıranın altına koymayın. Çantanıza da koymayın. Çalınabilir. Bu yüzden yanınızda sessizde taşıyın..

📌bir peçete ve ıslak mendil alın. Çantalık, küçük olanlardan...

📌ilk günden  arkadaş bulamayabilirsiniz. Bu yüzden bir okuma kitabı ve kulaklık almanızı tavsiye ederim. İyi oluyor.

📌yanınıza gelen kişilere karşı güler yüzlü olun. Sizi soğuk sanmasınlar.

📌Her gel diyene de gitmeyin. Yine de tanıyın ve öyle iyi bir arkadaş olun.

✔hazırlıklar bitince deriin bir nefes alın ve servisi bekleyin. O arada müzik dinleyebilirsiniz.

Bu arkadaş bulma konusunda başka bir bölüm yayınlayabilirim...
Umarım ilk gününüz sorunsuz geçer. İyi öğretmen ve arkadaşlarla tanışırsınız..

Bu bölümlük bu kadar. Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın 💖

Okul Başarısı İçin Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin