Biraz Taktik

107 14 20
                                    

* Ders çalışırken not tutmanızı öneririm. Peki nasıl?
-okul alışverişi yaparken extra bir defter alın. Bu defter altılı yada beşli defterlerden olsun. Hani aralarında bölümlenmiş defter. İşte ondan alın.
-bu defteri her renkli sayfayı görünceye kadar ders ders paylaştırın.
- çalışacağınız kaynağı önünüze açın ve önemli olan yerleri deftere not tutun.
#size tavsiyem bir sayfayı ikiye bölün ve öyle not tutun. Çünkü daha az yer kaplar ve gözünüzde büyümez.
-her dersten yapabilirsiniz.
-bu notları kopartın ve size önceden de dediğim gibi beyaz şeffaf dosyaya koyun. Bu dosyaları birleştirin ve üstüne hangi sınıfsanız yazın. (ÖR: 9.sınıf notları gibi.)
-her yıl bunu tekrarlayarak ygs sınavına rahatlıkla hazırlanabilirsiniz. Bunlar size işin püf noktaları gibi gelecektir.

*matematik testi çözmenin kolay yolu şudur. Konuyu iyi anlamak! Eğer bir yerde eksik varsa mutlaka yanlış sayınız testte azalmayacaktır. Bu eksiklerinizi ister hocalarla görüşerek isterseniz de video izleyerek açığınızı kapatın.

Gerekli soruda gerekli formülleri testin bir ucuna yazarsanız daha kolay çözersiniz.

Ne kadar test çözme o kadar az yanlışş! 😁

Hem soru çözdükçe inanın formüller aklınızda daha çok kalıyor.

*sınavlara test çözerek ve önceden günü gününe çıkardığınız notlardan çalışın. Çünkü lisede sıvalar klasik oluyor. Notlar sizi klasik sınavda başarılı olmanıza yardımcı olur eğer sayısal bir klasik sınavınız varsa test çözerek soru modellerine aşılabilir, formülleri daha iyi uygulama ve hızlıca çözüp kontrol etme zamanı bulabilirsiniz.

*bunu yapmak zorunlu değil. Çünkü kişiden kişiye değişir. 
Hoca dersi anlatırken hocanın ağzından çıkan önemli şeyleri ayrı bir yere not ederdim. Ve akşam hazırlayacağım not kağıdına eklerdim. Ama siz eğer dikkatim dağılır, ben pür dikkat hocayı dinleyerek konuyu anlıyorum diyorsanız. Sadece dinleyin. Dediğim gibi bu kişiden kişiye değişiyor. Siz hangisini kendinize uygun görürseniz onu yapın.

Aklıma yazacak şeyler gelmiyor. Kurban Bayramı yaklaştı. Bayram sonrası okul zaten. Okul yaklaştı. Sormak istediğiniz şeyleri sorun. İlk gün olur, giyim, kıyafet takı olur. Nasıl davranılmasını gerektiği ya da okulda yemekler nasıl ? Gibi sorular. Siz sorun ben cevaplıyım. Liseye geçenler veya teog sınavına hazırlananlar sizin için de tavsiye yayınlarım. Siz isteyin ben yapıyım. Hoşçakalın 💖👑

Okul Başarısı İçin Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin